Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Nu skriver han jo "target". Det virker på mange måder ikke så realistisk, men Drachmann er vel et rigtig godt bud på en spiller som Michelsen har øverst på sin ønskeliste. Når han ikke var skadet var han så vidt jeg husker vigtig for ham i SønderjyskE.

    Og hvis noget skulle tale for det skulle det jo være, at FCM har planer om en oprustning på midtbanen inden CL så Drachmann ville få længere til spilletid.
    Men han hentyder klart til at vide noget.. Melder noget vagt ud. Og logger af..

    øf øf

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jo han har, tidligere på eftermiddagen, men ikke som rygte, som der også skrives. Det kan kun være ham, hvis beskrivelsen skal passe.

      Med et sandsynligt CL eller EL gruppespil, og en smal rotation på FCMs centrale midt, tvivler jeg på, at han er realistisk. Det vi i hvert fald kræve en pæn transfer.
      Fcm kan jo bare kalde Skytte hjem fra lån som erstatning ;)
      Ej, det virker ikke vildt realistisk, medmindre FCM har noget større i sigtekornet

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        En udmærket signing i min optik. Ikke en der vælter højskoler, men en klar opgradering ift. Marco Lund og en der nok skal begå sig ganske fint. Nok ikke lige spilleren der kommer til at rykke os nogle steder, men med et niveau der hedder 6-8. pladsen i Superligaen, og det er jo nok også det vi går efter.

        Man kunne jo have overvejet at hente ham kvit og frit sidste sommer, og sikkert til en billigere løn, som jeg også foreslog dengang. Det er sgu lidt halvdårlig business af JH, at vi ikke henter en spiller som for mig var 1. divisions bedste midterforsvarer i 16/17, når vi kunne have hentet ham gratis, og nu i stedet må købe ham fri for et beløb der nok i hvert fald er minimum én million her et år efter. Når vi alligevel kun scouter i Danmark så bør vi fange sådan en spiller inden han skal en tur omkring Horsens og bliver penge værd, og så burde de transferbeløb i stedet blive samlet til bunke og brugt på spillere der for alvor kan rykke noget.

        http://forum.ob.dk/showthread.php?14...ghlight=ludwig
        Jo, men nogle gange er det jo også et spørgsmål om timing. Sidste sommer stod vi med tre stoppere i Tingager, KEP og Tverskov, som alle så fornuftige ud, så det var ikke lige der skoen trykkede (det ændrer self ikke på, at det er godt set af både dig og Horsens). Når det så er sagt, så håber jeg også, at vi fremadrettet tager nogle chancer og henter folk ind tidligere. Feks nu til venstrebacken, kunne man forsøge at hente en lovende spiller ind som gardering for JBL (i stedet for noget ligegyldigt som marxen feks), så man har afløseren klar, når han en gang smutter. Det kunne være en Adam Sørensen i Lyngby

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af tj. Se indlæg
          Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)
          Drachmann?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men han hentyder klart til at vide noget.. Melder noget vagt ud. Og logger af..

            øf øf
            Ja, det lugter lidt...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jo, men nogle gange er det jo også et spørgsmål om timing. Sidste sommer stod vi med tre stoppere i Tingager, KEP og Tverskov, som alle så fornuftige ud, så det var ikke lige der skoen trykkede (det ændrer self ikke på, at det er godt set af både dig og Horsens). Når det så er sagt, så håber jeg også, at vi fremadrettet tager nogle chancer og henter folk ind tidligere. Feks nu til venstrebacken, kunne man forsøge at hente en lovende spiller ind som gardering for JBL (i stedet for noget ligegyldigt som marxen feks), så man har afløseren klar, når han en gang smutter. Det kunne være en Adam Sørensen i Lyngby
              Det har du ret i, som jeg også skrev dengang. Når det så er sagt kunne man jo godt have prøvet med lidt proaktivitet og fremskrevet udviklingen lidt. Man stolede jo åbenlyst aldrig rigtigt på Izunna, næppe heller ikke sidste sommer. Det havde nok været en bedre beslutning bare at rykke Tverskov frem dengang, og så kunne man sikkert have fundet en eller anden løsning med Izunna. I så fald havde det i hvert fald været oplagt at hente en udviklingsspiller som Ludwig ind, som man også sagtens kunne have sat noget spilletid i udsigt, da man jo allerede vidste dengang, at Tingager var på affyringsrampen, som vi så med forlængelsen.

              Så havde man haft Ludwig klar til at overtage for Tingager, med et halvt års indkøring i benene, og man havde sluppet for at gå ud og lave et panikkøb af Marco Lund, som ærligt talt ligner en vare man var gået ned for at bytte, havde der været mulighed for det.

              Comment


                #52
                Vi prøver at blive lidt klogere på Alexander Ludwig her.

                http://obstruktion.dk/ludwig-gaar-in...topstillingen/

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi prøver at blive lidt klogere på Alexander Ludwig her.

                  http://obstruktion.dk/ludwig-gaar-in...topstillingen/
                  Gode ord han får med på vejen må man sige

                  Comment


                    #54
                    Pseudo-journalister hvis eneste kvalifikation til at udtale sig om fodbold er, at de har refereret nogle kampe for et medie eller lavet nogle interviews, der fremstilles som eksperter - Min hadedisciplin.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi prøver at blive lidt klogere på Alexander Ludwig her.

                      http://obstruktion.dk/ludwig-gaar-in...topstillingen/
                      Det lyder rigtig fedt:
                      En fanfavorit, ledertyp og bedre end alle vores nuværende midtforsvarer. Derudover åbenbart fysisk topfit da ham spillede 90 minutter i alle kampe for Horsens i sidste sæson.
                      Føler noget som begejstring!!!
                      🎯🎯🎯
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det lyder rigtig fedt:
                        En fanfavorit, ledertyp og bedre end alle vores nuværende midtforsvarer. Derudover åbenbart fysisk topfit da ham spillede 90 minutter i alle kampe for Horsens i sidste sæson.
                        Føler noget som begejstring!!!
                        
                        Det kilder alle de rigtige steder. Ligesom dengang nogle journalister også bare syntes, at Lund og Rømer sad lige i øjet ift. OBs system (de må jo åbenbart også kende OB indgående, siden de kan udtale sig om det?).

                        http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-andre-roemer/
                        http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-marco-lund/

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi prøver at blive lidt klogere på Alexander Ludwig her.

                          http://obstruktion.dk/ludwig-gaar-in...topstillingen/
                          Jeg savner bare ét argument for, at Ludwig skulle være bedre end KEP og Tverskov. Eller Lund for den sags skyld. Det er da en interessant påstand al den stund, at Tverskov, der kun er 3 måneder ældre end Ludwig, har været en etableret Superligaspiller i nu 4 sæsoner, hvor Ludwig lige har overstået sin første. Og KEP der er anfører, har vundet mesterskab og spillet lidt europæisk også.

                          Ellers er det jo bare en random dude der skyder en påstand ud, og det synes jeg ærligt talt ikke er en særligt interessant eller brugbar oplysning.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det kilder alle de rigtige steder. Ligesom dengang nogle journalister også bare syntes, at Lund og Rømer sad lige i øjet ift. OBs system (de må jo åbenbart også kende OB indgående, siden de kan udtale sig om det?).

                            http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-andre-roemer/
                            http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-marco-lund/
                            Alle bliver selvfølgelig talt lidt op. Men syntes da klart at Ludwigs “anbefaling” er noget flottere end Lunds..

                            Rømer faldt igennem da han skulle spille tiki taka ala Kent.. Tror han bliver bedre under Michelsen

                            Comment


                              #59
                              Journalister der interviewer journalister om fodbold, det har aldrig nogensinde fungeret.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det kilder alle de rigtige steder. Ligesom dengang nogle journalister også bare syntes, at Lund og Rømer sad lige i øjet ift. OBs system (de må jo åbenbart også kende OB indgående, siden de kan udtale sig om det?).

                                http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-andre-roemer/
                                http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-marco-lund/
                                Hej, Jeg VIL bare glæde mig.
                                Derudover:
                                - vi KØBTE en spiller!
                                - fast mand som havde alle minutter i et top-6-hold! (Ja, ja, selvom det er Horsens ;-))
                                - ung men med erfaring også!
                                - for en position vi har behov for, så ingen mærkelig "omskolingsorojekt"
                                Jeg MÅ bare glæde mig!
                                ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X