Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Støt OBstruktion (Det vil vi bruge jeres bidrag til)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Støt OBstruktion (Det vil vi bruge jeres bidrag til)

    Efter at have læst i et par tråde, at folk spørger til, hvordan man kan støtte vores arbejde, og flere har tilkendegivet, at de gerne vil gøre det, så har vi taget det op til overvejelse.

    Vi har oprettet os hos Patreon, og vores side er her: https://www.patreon.com/OBstruktion

    Det fungere på den måde, at det foregår som et månedlige abonnement, hvor man selv sætter et beløb, man vil støtte med, som så bliver trukket automatisk hver måned. Det kan selvfølgelig stoppes til hver en tid.

    Jeg kan afsløre, at vi lige nu arbejder lidt på en OBstruktion Tips-konkurrence, hvor man kan vinde nogle fede præmier, og for ligesom at give lidt tilbage, så giver vi gratis deltagelse til alle, der bidrager med 10$. Mere om den konkurrence senere.

    Det har aldrig været meningen, vi skulle tjene penge på det her, så grunden til at vi nu åbner op for det, er, at nogle bidrag helt sikkert vil hjælpe os til at levere et mere professionelt indhold. Vi kan blive meget bedre til at arbejde med billeder, og hvis vi kan komme til at lave noget mere video i fremtiden, vil det helt sikkert ikke gøre det dårligere. Bidragene vil derfor gå til udstyr, opgradering af hjemmeside og lign.

    Det første bidrag er allerede tikket ind, og det er vi selvfølgelig meget glade for. Vi er også virkelig glade for alt den opbakning og støtte vi får, omkring de ting vi laver. Det er overvældende. Tak!

    #2
    Bump

    #flereudafbusken

    Comment


      #3
      Tak til dem der har støttet os allerede, det er vi rigtig glade for!

      Der er blevet efterspurgt muligheden for også at støtte via MobilePay, og det er muligt på 25647659 :-)

      Comment


        #4
        Fantastisk at der er blevet åbnet op for muligheden for at støtte. Jeg vil klart benytte mig af det, og jeg håber, andre vil det samme, så i får muligheden for at udvikle jer endnu mere.

        Comment


          #5
          Vi er glade for den økonomiske støtte, vi har fået, det hjælper os med at forbedre vores produkt, og det vil vi gerne blive ved med. Vi vil også gerne give lidt tilbage. Derfor har vi lavet et lille 'sommertilbud', hvor man kan sikre sig lidt læsestof til de varme dage. Det er først til mølle, så man skal skynde sig :-)

          http://obstruktion.dk/vil-du-stoette...en-fodboldbog/

          Comment

          Working...
          X