Nu hvor klubben i form af JH har vlret ude st proklamere at vi fremsdrettet dkal spille mere direkte, kan jeg ikke lade være med at undres. Eller rettere bekymre mig. For fodbold er åbenbart et modefænomen i Odense efter udrensningen af Kim Brink æraen. Dengang var det Barcelonas og Pep Guardiolas boldbessiddende TikiTaka alle talte om. De sidste par år er det så det mere direkte fodbold som bla andet Klopp står for (kontra fodbold) som hitter som det nye.
Vi nåede aldrig at ryge med på TikiTaka vognen inden tiderne var skiftet. Og skal vi så forsøge at ryge med på en ny? Eller hvordan? Jeg ville ønske at min klub ville finde tilbage til sin egen dna og dyrke den, i stedet for at jagt at være noget vi ikke er.
Jeg ville ønske at OB genopfandt sig selv som OB. Det dna som skaffede os pokal titler og mesterskaber. Det som gjorde OB til OB.
Vi nåede aldrig at ryge med på TikiTaka vognen inden tiderne var skiftet. Og skal vi så forsøge at ryge med på en ny? Eller hvordan? Jeg ville ønske at min klub ville finde tilbage til sin egen dna og dyrke den, i stedet for at jagt at være noget vi ikke er.
Jeg ville ønske at OB genopfandt sig selv som OB. Det dna som skaffede os pokal titler og mesterskaber. Det som gjorde OB til OB.
Comment