Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp: OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveholdskamp: OB - Brøndby

    Reserverne spillede her til eftermiddag mod Brøndby på Odense Stadion, og det blev en rimelig overkommelig opgave.

    http://obstruktion.dk/reserverne-bankede-broendby/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Reserverne spillede her til eftermiddag mod Brøndby på Odense Stadion, og det blev en rimelig overkommelig opgave.

    http://obstruktion.dk/reserverne-bankede-broendby/
    Mange tak for informationen. Lyder som Joao Pereira kunne være en mulighed i cf for returkampen mod AGF næsten søndag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Vi fangede Thomas Mikkelsen til et lille interview efter reserveholdskampen.

      http://obstruktion.dk/thomas-m-reser...jort-det-godt/

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi fangede Thomas Mikkelsen til et lille interview efter reserveholdskampen.

        http://obstruktion.dk/thomas-m-reser...jort-det-godt/
        Spændende at se om han bliver i OB karrieren ud. Han er jo den perfekte reservemålmand for OB uden tvivl

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Spændende at se om han bliver i OB karrieren ud. Han er jo den perfekte reservemålmand for OB uden tvivl
          Jeg håber ikke, han skal fortsætte som den perfekte reservemålmand, hvis Grytebust bliver solgt. Jeg ser gerne, han får chancen. Han fortjener at få chancen med det hårde arbejde, han lægger for dagen, og så har han sgu også et godt niveau. Jeg ville ikke være nervøs over, at han skulle tage kassen i Superligaen, slet ikke.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Jeg håber ikke, han skal fortsætte som den perfekte reservemålmand, hvis Grytebust bliver solgt. Jeg ser gerne, han får chancen. Han fortjener at få chancen med det hårde arbejde, han lægger for dagen, og så har han sgu også et godt niveau. Jeg ville ikke være nervøs over, at han skulle tage kassen i Superligaen, slet ikke.
            Jeg vil heller ikke være nervøs over at have ham på kassen men jeg håber bare vi finder noget bedre istedet for at finde en ny 2.målmand

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg vil heller ikke være nervøs over at have ham på kassen men jeg håber bare vi finder noget bedre istedet for at finde en ny 2.målmand
              Jeg synes heller ikke, man skal gå ud og hente en med et skilt, hvor der står reservemålmand. Man skal selvfølgelig hente en ind med en vis kvalitet, men så skal Mikkelsen bare ikke være diskvalificeret med det samme. Der skal bare være en konkurrencesituation, og så skal Mikkelsen vide, at hvis han er den, der imponerer mest til træning, så er det også ham, der står. Jeg ser en del træninger, og jeg vil vædde med, at mange herinde faktisk vil være overrasket over, hvor højt hans niveau egentligt er.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Jeg synes heller ikke, man skal gå ud og hente en med et skilt, hvor der står reservemålmand. Man skal selvfølgelig hente en ind med en vis kvalitet, men så skal Mikkelsen bare ikke være diskvalificeret med det samme. Der skal bare være en konkurrencesituation, og så skal Mikkelsen vide, at hvis han er den, der imponerer mest til træning, så er det også ham, der står. Jeg ser en del træninger, og jeg vil vædde med, at mange herinde faktisk vil være overrasket over, hvor højt hans niveau egentligt er.
                Jeg har både set træninger, lidt reservehold og træningskamp med ham. Derfor siger jeg også at jeg er helt rolig ved ham.
                Vil bare gerne have noget mere kvalitet eller et ungt stortalent

                Comment

                Working...
                X