Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 3 maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning d. 3 maj

    Vi var en tur til træning i Ådalen i dag. Det kan der læses om her.

    http://obstruktion.dk/traening-torsdag-den-3-maj/

    #2
    Tak for update. Føler mig ret overbevist om at Tverskov trækker nitten på midten, så vi bibeholder vores to centrale akser, i kontinuitetens tegn.

    Comment


      #3
      Lækkert med update.. Er da utroligt med de målmændstalenter efterhånden..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Tak for update. Føler mig ret overbevist om at Tverskov trækker nitten på midten, så vi bibeholder vores to centrale akser, i kontinuitetens tegn.
        Jeg tror nu også Tverskov har nitten på midtbanen hvor JJT nyder godt af CNs arbejdsraseri. Til gengæld tror jeg Marco trækker nitten i fht. cf hvor jeg så tror Tverskov sættes ind .. hvis ikke JJT trækker nitten og bliver bænket så CN og Tverskov spiller centralt, og Marco bevarer sin plads i cf. JJT har set lidt rusten ud efter skaden, synes jeg, så måske det er en mulighed også.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg tror nu også Tverskov har nitten på midtbanen hvor JJT nyder godt af CNs arbejdsraseri. Til gengæld tror jeg Marco trækker nitten i fht. cf hvor jeg så tror Tverskov sættes ind .. hvis ikke JJT trækker nitten og bliver bænket så CN og Tverskov spiller centralt, og Marco bevarer sin plads i cf. JJT har set lidt rusten ud efter skaden, synes jeg, så måske det er en mulighed også.
          Tverskov for Lund i cf og derfor Casper ved siden af JJT på midtbanen lyder for mig også helt fornuftigt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment

          Working...
          X