Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB U19 mod AGF. Interview med Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB U19 mod AGF. Interview med Mathias Jørgensen

    OB vandt 3-1 over AGF i U19-ligaen i dag. Vi var i Ådalen for at se kampen, og vi har skrevet lidt om, hvordan vi oplevede kampen. Vi fangede også den dobbelte målscorer, Mathias Jørgensen, til et lille interview.

    http://obstruktion.dk/mathias-joerge...-u19-til-sejr/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    OB vandt 3-1 over AGF i U19-ligaen i dag. Vi var i Ådalen for at se kampen, og vi har skrevet lidt om, hvordan vi oplevede kampen. Vi fangede også den dobbelte målscorer, Mathias Jørgensen, til et lille interview.

    http://obstruktion.dk/mathias-joerge...-u19-til-sejr/
    Giv nu det knægt en 4-5 årig kontrakt. Han er bare skide god

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Giv nu det knægt en 4-5 årig kontrakt. Han er bare skide god
      Ja, håber vi kan holde fast i store talenter som Eskesen, Harboe og Jørgensen. Efter mange skuffende transfervinduer forventer jeg ikke mere alt for meget at vi vil rykke os der. Så ligger vores perspektive og håb i de unge fra egen avl og ungdomsarbejde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ja, håber vi kan holde fast i store talenter som Eskesen, Harboe og Jørgensen. Efter mange skuffende transfervinduer forventer jeg ikke mere alt for meget at vi vil rykke os der. Så ligger vores perspektive og håb i de unge fra egen avl og ungdomsarbejde.
        Præcis. Der kan jo kun være 18 mand i en trup. Så hellere en masse unge af egen avl i pladserne 18-23 hvor de kan være med i truppen med mellemrum hvis de gør det godt til træning og i reserveholdskampe.
        Jesper Hansens job nu er at købe spillere direkte til start 11 og ikke start 11 på reserveholdet

        Comment


          #5
          Nu har jeg ikke så meget styr på hvem der har gang i uddanelser, gymnasier osv men det er altså ikke usandsynligt at der kommer 2 andre end Frøkjær op til sommer og at Superligatruppen har følgende spillere næste sæson fra egen avl

          AK,Desler,JJ, Eskesen, Frøkjær, Mathias J, Oliver, Harboe,Greve og måske Buus.

          Det er altså 10 spillere fra egne rækker selvom nogle selvfølgelig er hentet udefra på U holdene. Yao kommer måske også tilbage. Måske bliver Buus måske ikke..
          Er det for tidligt for Mathias Jørgensen at få kontrakt allerede som 17 årig? Spørgsmålene er mange

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nu har jeg ikke så meget styr på hvem der har gang i uddanelser, gymnasier osv men det er altså ikke usandsynligt at der kommer 2 andre end Frøkjær op til sommer og at Superligatruppen har følgende spillere næste sæson fra egen avl

            AK,Desler,JJ, Eskesen, Frøkjær, Mathias J, Oliver, Harboe,Greve og måske Buus.

            Det er altså 10 spillere fra egne rækker selvom nogle selvfølgelig er hentet udefra på U holdene. Yao kommer måske også tilbage. Måske bliver Buus måske ikke..
            Er det for tidligt for Mathias Jørgensen at få kontrakt allerede som 17 årig? Spørgsmålene er mange
            Jeg syntes ikke det er for tidligt . Vi har desværre den tendens i DK at pakke de unge mennesker ind i vat og beskytte dem indtil de er 32 ... Knæk de curling koste og lad dem prøve . Hvornår skal de ellers lære at det kræver hårdt arbejde og at man vil begå mange fejl på vejen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg syntes ikke det er for tidligt . Vi har desværre den tendens i DK at pakke de unge mennesker ind i vat og beskytte dem indtil de er 32 ... Knæk de curling koste og lad dem prøve . Hvornår skal de ellers lære at det kræver hårdt arbejde og at man vil begå mange fejl på vejen .
              Helt enig. Men der er bestemt ingen curling kultur i Ådalen just FYI. Det sørger TH for

              Comment

              Working...
              X