Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi vil være bedre tjent med han har karantæne i de afgørende kampe ..
    Nååå, nu ønsker jeg også at ham ville sparke bedre og ved at ham kostede også med den en eller anden blodtab. Men glæder mig at have ham med i de vigtige kampe. Selvom ham er ikke den bedste tekniker så kan CN's arbejdsradius og arbejdsraseri bliver vigtigt for os
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Nååå, nu ønsker jeg også at ham ville sparke bedre og ved at ham kostede også med den en eller anden blodtab. Men glæder mig at have ham med i de vigtige kampe. Selvom ham er ikke den bedste tekniker så kan CN's arbejdsradius og arbejdsraseri bliver vigtigt for os
      Jeg så helst hans arbejdsradius lå i og omkring Esbjerg området
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg så helst hans arbejdsradius lå i og omkring Esbjerg området

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg så helst hans arbejdsradius lå i og omkring Esbjerg området
          Hehe. Der må du vente lidt. Men der ud som Esbjerg rykker op til Superligaen, så du får det til mindst én gang næste sæson. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment

          Working...
          X