Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCN kommer ud med plus 9 mill

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nordsjaelland/

    nogen der kan huske hvem de solgte sidste år? Der var Mathias J til 40-45? Flere?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      FCN kommer ud med plus 9 mill

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nordsjaelland/

      nogen der kan huske hvem de solgte sidste år? Der var Mathias J til 40-45? Flere?
      Runar Alex Runarsson, Ernest Asante, Nikolai Baden og Mathias Jensen, af betydelige indtægter.
      Umiddelbart taber de minimum 40 millioner, uden salg, pr. sæson ... det er lidt vildt at de kan blive ved med at få det til at ske, virker jo mildt sagt ikke specielt solidt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Runar Alex Runarsson, Ernest Asante, Nikolai Baden og Mathias Jensen, af betydelige indtægter.
        Umiddelbart taber de minimum 40 millioner, uden salg, pr. sæson ... det er lidt vildt at de kan blive ved med at få det til at ske, virker jo mildt sagt ikke specielt solidt.
        Det må være mere end 40 mill i driftsunderskud. Jeg mindes priser på 13, 7 1/2, 15 og 40.
        Det er 75 mill minus agentfees og man kommer kun ud med +9 mill

        Så med mindre at ejeren trækker penge ud er det et noget højere driftsunderskud. Var det ikke 37 mill hvert år der også gik til akademiet? De har jo ikke brugt det store på at købe nogen.
        De skal nok sælge ud til sommer. Mit gæt er ASO,Nelsson og Mini ved siden af Bartolec som allerede er røget. Det er vel noget i den stil der skal sælges før hvis man ikke skal ud med underskud.

        En vild forretningsmodel. Nåh. Nok om dem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det må være mere end 40 mill i driftsunderskud. Jeg mindes priser på 13, 7 1/2, 15 og 40.
          Det er 75 mill minus agentfees og man kommer kun ud med +9 mill

          Så med mindre at ejeren trækker penge ud er det et noget højere driftsunderskud. Var det ikke 37 mill hvert år der også gik til akademiet? De har jo ikke brugt det store på at købe nogen.
          De skal nok sælge ud til sommer. Mit gæt er ASO,Nelsson og Mini ved siden af Bartolec som allerede er røget. Det er vel noget i den stil der skal sælges før hvis man ikke skal ud med underskud.

          En vild forretningsmodel. Nåh. Nok om dem
          Tænker de får det hårdt uden Nelsson i en sæson hvor tre rykker ud. Desuden mangler de også hjulman, men godt for os, at hold svækkes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Tænker de får det hårdt uden Nelsson i en sæson hvor tre rykker ud. Desuden mangler de også hjulman, men godt for os, at hold svækkes.
            De har desværre bare en mani med at se uændrede ud efter 4 profilsalg.. Men hvis ASO og Nelsson ryger kan de godt få problemer i begge ender og vil ikke være sikret Top 6. Tror dog heller ikke at de vil rykke ned.
            Men håber altid at vores konkurrenter sælger ud og svækkes

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Runar Alex Runarsson, Ernest Asante, Nikolai Baden og Mathias Jensen, af betydelige indtægter.
              Umiddelbart taber de minimum 40 millioner, uden salg, pr. sæson ... det er lidt vildt at de kan blive ved med at få det til at ske, virker jo mildt sagt ikke specielt solidt.
              4 profiler der slog igennem i udlandet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                4 profiler der slog igennem i udlandet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  4 profiler der slog igennem i udlandet.
                  Min interesse begrænser sig stort set kun til danske spillere i udlandet, men here goes.

                  Ernest Asante skiftede vist ikke til en ret stor klub, husker det som en klub i Mellemøsten (jeps) ... han er hurtig og det er det.
                  Runar har stået 2/3 af kampene i Ligue 1.
                  Mathias Jensen skal nok komme, han løb ind i en stor skade og en utroligt ringe sæson for Celta Vigo som også endte med at skifte spillestil :D.
                  Nicolai Baden har scoret 3 mål i de sidste 4 kampe for Juventus u19, det ene kan ses her
                  https://www.youtube.com/watch?v=Ok-6LY53nig&t=108s ... han er et talent på niveau med Mathias Jensen ...
                  Det eneste spørgsmålstegn kan være ved dedikationen, det spark han har er ret unikt, plus en aldeles fremragende teknik!
                  Hvis han har fuldt fokus så bliver han stor på landsholdet!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Min interesse begrænser sig stort set kun til danske spillere i udlandet, men here goes.

                    Ernest Asante skiftede vist ikke til en ret stor klub, husker det som en klub i Mellemøsten (jeps) ... han er hurtig og det er det.
                    Runar har stået 2/3 af kampene i Ligue 1.
                    Mathias Jensen skal nok komme, han løb ind i en stor skade og en utroligt ringe sæson for Celta Vigo som også endte med at skifte spillestil :D.
                    Nicolai Baden har scoret 3 mål i de sidste 4 kampe for Juventus u19, det ene kan ses her
                    https://www.youtube.com/watch?v=Ok-6LY53nig&t=108s ... han er et talent på niveau med Mathias Jensen ...
                    Det eneste spørgsmålstegn kan være ved dedikationen, det spark han har er ret unikt, plus en aldeles fremragende teknik!
                    Hvis han har fuldt fokus så bliver han stor på landsholdet!
                    Ja, og Emre Mor var det hotteste shit siden kaffe blev opfundet; Ingvardtsen var den nye Benzema, og Marcondes, som du jo også har talt varmt om herinde, hvor os OB-fans jo bare ikke fattede helt hvor sindssygt god han var, stod på kanten af et internationalt gennembrud. Og nu har I jo Skov Olsen og ikke mindst Kudus, som vel lidt er en klon af Kanté og Stephen Gerrard, bare bedre.

                    Det er alt sammen farlig flot. Når man ser på FCNs indtægter på transfers, så savner jeg stadigvæk belæg for, at de store summer har været gode investeringer. På et eller andet tidspunkt brister boblen, og så må vi se, om der er mere i FCN end til at være 2.div-hold eller serie-klub.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det må være mere end 40 mill i driftsunderskud. Jeg mindes priser på 13, 7 1/2, 15 og 40.
                      Det er 75 mill minus agentfees og man kommer kun ud med +9 mill

                      Så med mindre at ejeren trækker penge ud er det et noget højere driftsunderskud. Var det ikke 37 mill hvert år der også gik til akademiet? De har jo ikke brugt det store på at købe nogen.
                      De skal nok sælge ud til sommer. Mit gæt er ASO,Nelsson og Mini ved siden af Bartolec som allerede er røget. Det er vel noget i den stil der skal sælges før hvis man ikke skal ud med underskud.

                      En vild forretningsmodel. Nåh. Nok om dem
                      Et samlet svar :).
                      FM : Ganske sikkert, jeg smed også bare et absolut minimum "det har de i hvert fald i underskud, uden salg".
                      Ja, der skal ikke mange fejl til før de er helt væk!
                      Det bliver noget i den stil, spørgsmålet er dog om Andreas Skov giver så meget at det allerede dækker.

                      Nixcha : Lad os holde det sagligt.
                      Jeg mener ikke at have udtrykt noget som helst af det der, ej heller tæt på og jeg er ikke fan af FCN :).
                      Jeg bliver spurgt og så svarer jeg ... fordi jeg er vild med talenterne og det de kan give landsholdet.
                      Last edited by Entusiastens; 30-05-2019, 10:01.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Et samlet svar :).
                        FM : Ganske sikkert, jeg smed også bare et absolut minimum "det har de i hvert fald i underskud, uden salg".
                        Ja, der skal ikke mange fejl til før de er helt væk!
                        Det bliver noget i den stil, spørgsmålet er dog om Andreas Skov giver så meget at det allerede dækker.

                        Nixcha : Lad os holde det sagligt.
                        Jeg mener ikke at have udtrykt noget som helst af det der, ej heller tæt på og jeg er ikke fan af FCN :).
                        Jeg bliver spurgt og så svarer jeg ... fordi jeg er vild med talenterne og det de kan give landsholdet.
                        Alle de fcn drenge flopper på stribe. De bliver til nul og en skid når de forlader de trygge rammer i Farum. Der er ikke nogen der slipper igennem nåleøjet til harreides landshold.
                        De kan kun spille skabelonfodbold og er mentalt skrøbelige når de møder modgang i deres klubber.
                        Det er den korte beskrivelse af dem. Andreas Skov har jo også allerede bevist han ikke tåler modgang, med hans slåen ud med armene.
                        I hørte det her først, han bliver aldrig til noget ud over endnu et talent i fcn :)

                        Comment


                          Lyngby slår Vendsyssel 2 - 1 i første opgør om en plads i superligaen næste sæson. De lå kun på 3.pladsen de sidste 3 minutter af sæsonen. Og på 6.pladsen 7 minutter før tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Lyngby slår Vendsyssel 2 - 1 i første opgør om en plads i superligaen næste sæson. De lå kun på 3.pladsen de sidste 3 minutter af sæsonen. Og på 6.pladsen 7 minutter før tid.
                            Næsten samme historie som hvordan Efb kom i Top 6 der førte til bronze...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Ja, og Emre Mor var det hotteste shit siden kaffe blev opfundet; Ingvardtsen var den nye Benzema, og Marcondes, som du jo også har talt varmt om herinde, hvor os OB-fans jo bare ikke fattede helt hvor sindssygt god han var, stod på kanten af et internationalt gennembrud. Og nu har I jo Skov Olsen og ikke mindst Kudus, som vel lidt er en klon af Kanté og Stephen Gerrard, bare bedre.

                              Det er alt sammen farlig flot. Når man ser på FCNs indtægter på transfers, så savner jeg stadigvæk belæg for, at de store summer har været gode investeringer. På et eller andet tidspunkt brister boblen, og så må vi se, om der er mere i FCN end til at være 2.div-hold eller serie-klub.
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmerat/7654635
                              Emre Mor gør sig stadig bemærket :) jeg fældede allerede dommen over ham den dag han blev skiftet ud i Odense, efter at være blevet pakket ned af et ellers ikke imponerende OB forsvar.
                              Atituden på vej ud af banen rammer hans foreløbige karriere perfekt ind.

                              Comment


                                Randers godt i gang med at skille Brøndby ad i Europa kval kampen. 0 - 2 pt

                                Comment

                                Working...
                                X