Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er scenen sat til på lørdag. Brøndby kommer med vind i ryggen, skal nok blive en neglebider

    Comment


      Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

      Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

        Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen
        Det tror jeg også, og er ikke sikker på vi kunne slå kontra GF.
        det er dyrt nu at JH har lavet så mange fejl sign. At vi kun kunne bringe AK og Greve vidner jo om manglende klasse.

        Comment


          Bønder er og bliver bønder. Men OB kan jo bare vinde på lørdag. Sååå den g barberet

          Comment


            Hvis FCM og FCK kan smide sig som de gør, og bruge feje tricks kan vi også. Luk udebaneafsnittet grundet frygt for tilskuerballade, så de ikke har en eneste fan på lægterne. De skal have så meget modgang som overhovedet muligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

              Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen

              Selvfølgelig - det er også bedst sådan. OB vil ikke gøre/satse det der skal til, så at spille Europa næste sæson vil være lig med nedrykning. Vi har ikke holdet og slet ikke truppen til det!
              Esbjerg og BIF/AGF/Randers, vil kun kunne lykkes uden nedrykning for BIF, da de automatisk vil ofre det der skal til! Esbjerg har ikke økonomien til det, mens de to øvrige nok også ville halte efter på samme punkter.

              Det er bedst for OB at blive nummer 5 (onde tunger vil sikkert påstå at det , i forhold til spillet, har været planen hele tiden!)

              Comment


                Desværre blev turneringsplanen ret afgørende: FCK er slået op i banen, præcis som de plejer at gøre i år, hvor de er blevet mestre. Har vel aldrig set et FCK-hold give så mange 100% chancer væk, som de gjorde imod Esbjerg. FCM virker lige så umotiverede efter skabet blev sat; men det nåede vi så lige at få glæde af. Esbjerg er klart bedste bud på bronzen, mens vi heldigvis selv har indflydelse på 4.plads. Håber på point(s) og en 4.plads.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Hvis FCM og FCK kan smide sig som de gør, og bruge feje tricks kan vi også. Luk udebaneafsnittet grundet frygt for tilskuerballade, så de ikke har en eneste fan på lægterne. De skal have så meget modgang som overhovedet muligt.
                  Lige pt har både OB , BIF og EfB så fået en sejr hver af FCK og Herning/Ikast .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

                    Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen
                    Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Desværre blev turneringsplanen ret afgørende: FCK er slået op i banen, præcis som de plejer at gøre i år, hvor de er blevet mestre. Har vel aldrig set et FCK-hold give så mange 100% chancer væk, som de gjorde imod Esbjerg. FCM virker lige så umotiverede efter skabet blev sat; men det nåede vi så lige at få glæde af. Esbjerg er klart bedste bud på bronzen, mens vi heldigvis selv har indflydelse på 4.plads. Håber på point(s) og en 4.plads.
                      Turneringplanen har intet at gøre med at vi ikke kunne slå EfB i Esbjerg , lagde os fladt på
                      ryggen i ren overgivelse i Herning og var yderst heldige med at få 2 x 1 point mod FCN. Dermed har vi selv været afgørende for Hvordan vores skæbne er/bliver
                      Last edited by Magge; 20-05-2019, 20:16.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.
                        Det sker ikke, der bliver der kun tænkt på de nærmeste penge.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.
                          Jeg brækker mig hvis JH kommer med følgende udtalelse :
                          Vi har oplevet en meget stor efterspørgelse på billetter fra Brøndby og jeg er derfor stolt over at kunne give hele endetribunen til udeholdet . Der er ingen tvivl om at det vil se godt ud og give den rette støtte.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            OB skal da ikke ligge sig ned, der skal kæmpes til sidste blodsdråbe. Ledelsen har forhåbentlig lært af denne sæson. Skal OB være med i top 6 og også gerne mere skal der flere spillere til med kvalitet.
                            Men sæsonen er godkendt herfra, vi kommer i top 6 vi er i semifinalen i pokalen. Vi fik en mega dårlig start på sæsonen og er kommet fint tilbage.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

                              Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen
                              Uenig. Vi smadrer brømbø på lørdag.

                              Comment


                                EB også ude efter FCMs indstilling til fair afvikling af slutspil

                                https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...st-fcm/7641849

                                Comment

                                Working...
                                X