Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Det er et godt spørgsmål. Jesper Hansen har jo gjort sig rigtig umage med at undgå ordet målsætning,når han udtaler sig. Så en erklæret målsætning har vi ikke i OB. Vi har officielt en ambition, om at komme nogle pladser op i tabellen. Manden er ved at vaske hænder.
    Vi har en målsætning der hedder top6. Den kommer skriftligt fra bestyrelsen i regnskabet ....

    “I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19”.

    https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg

    Så kan Hr. uld i mund neddrosle alt han vil men bestyrelsen har forventninger ...:

    Målet for 17/18: “Med 50 point i 34 kampe tog OB et markant skridt fremad i forhold til de 40 point, der blev indhentet i de 34 kampe OB spillede i 2016. Det rakte til en samlet ottendeplads i Alka Superliga i 2016/17, hvilket ikke svarede til målsætningen om top 6”.

    Så kan vi diskuterede om forventninger vs målsætning kan gradbøjes og i forhold til hans “ambition” men uagtet hvad så lever han enten op til dem eller ej ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      FCN foran 3-0 i Vejle og med i top 6 kampen dag med et ekstremt svært program tilbage mod FCM , FCK og en tur til Vendsyssel
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        FCN foran 3-0 i Vejle og med i top 6 kampen dag med et ekstremt svært program tilbage mod FCM , FCK og en tur til Vendsyssel
        Hvis nogle kan drille FCK og FCM er det så også et hold som FCN. Og de har set rigtigt skarpe ud i de her 3 kampe. FCK har f.eks. ikke vundet på kunstgræsset i 6 år, så jeg ville ikke blive overrasket, hvis FCN går ud og laver en overraskelse og fedter sig med.

        Der var heller ikke mange der levnede dem muligheder, da de havde 6 point op til sjettepladsen med 3 kampe igen, og de skulle spille ude mod Brøndby og FCM i de to af dem. Alligevel gik de ud og lavede 9 point og kom med.

        Comment


          FCN er simpelthen så uskarpe og ufatteligt ringe generelt, ik` Kielberg :D?
          Især ham Andreas Skov er elendig!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hvis nogle kan drille FCK og FCM er det så også et hold som FCN. Og de har set rigtigt skarpe ud i de her 3 kampe. FCK har f.eks. ikke vundet på kunstgræsset i 6 år, så jeg ville ikke blive overrasket, hvis FCN går ud og laver en overraskelse og fedter sig med.

            Der var heller ikke mange der levnede dem muligheder, da de havde 6 point op til sjettepladsen med 3 kampe igen, og de skulle spille ude mod Brøndby og FCM i de to af dem. Alligevel gik de ud og lavede 9 point og kom med.
            Enig, slikker mig allerede om munden med udsigten til Andreas Skov Og Mohamed Daramy på landsholdet!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Midtergrøden er ikke særlig god og mange inkl os kan ende i top 6.
              Det bliver spændende. Jeg siger stadig vi kan blive 5-8 men frygter det bliver 7 eller 8.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvis nogle kan drille FCK og FCM er det så også et hold som FCN. Og de har set rigtigt skarpe ud i de her 3 kampe. FCK har f.eks. ikke vundet på kunstgræsset i 6 år, så jeg ville ikke blive overrasket, hvis FCN går ud og laver en overraskelse og fedter sig med.

                Der var heller ikke mange der levnede dem muligheder, da de havde 6 point op til sjettepladsen med 3 kampe igen, og de skulle spille ude mod Brøndby og FCM i de to af dem. Alligevel gik de ud og lavede 9 point og kom med.
                Ingen tvivl om at de ser noget bedre end i efteråret. Jeg er glad for det ikke er et hold vi skal møde her i en af de sidste kampe. Jeg er dog rimelig overbevist om at fck og fcm er for stærke og 3 point rækker ikke for dem. De er stadig for nemme at score imod for hold med bare lidt offensiv kvalitet. Vi så Bøf fik scorede 3 kasser, selvom de var helt rundt på gulvet. Tror ikke de holder fcm eller fck nede på mindre og så bliver det svært

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Midtergrøden er ikke særlig god og mange inkl os kan ende i top 6.
                  Det bliver spændende. Jeg siger stadig vi kan blive 5-8 men frygter det bliver 7 eller 8.
                  I min verden kan vi blive alt fra 3-10 ikke at jeg finder det realistisk at vi bliver nr. 3 men vi er kun 2 point fra

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Ingen tvivl om at de ser noget bedre end i efteråret. Jeg er glad for det ikke er et hold vi skal møde her i en af de sidste kampe. Jeg er dog rimelig overbevist om at fck og fcm er for stærke og 3 point rækker ikke for dem. De er stadig for nemme at score imod for hold med bare lidt offensiv kvalitet. Vi så Bøf fik scorede 3 kasser, selvom de var helt rundt på gulvet. Tror ikke de holder fcm eller fck nede på mindre og så bliver det svært
                    Victor Nielson udgik mod Vejle. Han er ret afgørende for om de vil kunne modstå FCM og Fuck. Hvis vi taber til Horsens, så har jeg svært ved at se os komme i top 6. Spørgsmålet er også om det kommer en Man U reaktion i BIF eller om holdet er mentalt slidt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      I min verden kan vi blive alt fra 3-10 ikke at jeg finder det realistisk at vi bliver nr. 3 men vi er kun 2 point fra
                      Ja det er utroligt tæt! tror dog desværre ikke vi har det mentale overskud til at stå for presset her til sidst...men de må da meget gerne prove me wrong...forza OB
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        For helvede da også EfB Bagud mod Hobro

                        Nå men det kan da måske hjælpe os
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          2:0 Hobro!
                          Håber landmaskinere klarer det.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Esbjerg taber. Så spiller vi om plads 3 i dag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Hvor tæt skal det mon være før de sløjfer den vanvittige ide om at der skal være færre hold i ligaen?

                              Comment


                                Nu håber jeg sgu at Midtjylland vinder i Århus.

                                Comment

                                Working...
                                X