Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg synes det er "flot", at du nu endnu en gang bidrager med et indlæg der har masser af substans, og tydeligt viser, at du har forstand. (Sarkasme anvendt)
    Når jeg bringer et indlæg til dig eller din sammmensvorne ven, kan det jo ikke hjælpe, der er for megen substans forstår du vel - ikke.
    God weekend PNL

    Comment


      Horsens slår fcn 1-0 fortjent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Horsens slår fcn 1-0 fortjent

        Desværre ja ...
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Desværre ja ...
          Hvorfor desværre?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Horsens slår fcn 1-0 fortjent
            Igen må jeg sige at vi ser kampene utroligt forskelligt.
            Horsens bruger 85% af kampen på at trække tiden og stå dybt.
            FCN har flest chancer, flest skud og vil mest i hele kampen, uden at de på nogen måde spillede en god kamp, havde de helt sikkert fortjent mere end uafgjort, men i endnu højere grad fortjener Horsens ikke point for, at bruge så meget af kampen på at trække tiden.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Hvorfor desværre?
              Af flere grunde .

              Jeg er allergisk over for alt hvad der kommer fra Horsens .
              Jeg syntes Horsens er dybt ucharmerende at se på .
              Jeg syntes Hold som Horsens , Hobro og Vensyssel hurtigst muligt skal ud af ligaen , de bidrager ikke med noget brugbart eller positivt .
              Jeg syntes det er pinligt at ligge bag Horsens i Ligaen .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Igen må jeg sige at vi ser kampene utroligt forskelligt.
                Horsens bruger 85% af kampen på at trække tiden og stå dybt.
                FCN har flest chancer, flest skud og vil mest i hele kampen, uden at de på nogen måde spillede en god kamp, havde de helt sikkert fortjent mere end uafgjort, men i endnu højere grad fortjener Horsens ikke point for, at bruge så meget af kampen på at trække tiden.

                Dem som mener AGF er det kedeligste hold burde tvinges til at se Horsens hver gang
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Igen må jeg sige at vi ser kampene utroligt forskelligt.
                  Horsens bruger 85% af kampen på at trække tiden og stå dybt.
                  FCN har flest chancer, flest skud og vil mest i hele kampen, uden at de på nogen måde spillede en god kamp, havde de helt sikkert fortjent mere end uafgjort, men i endnu højere grad fortjener Horsens ikke point for, at bruge så meget af kampen på at trække tiden.
                  Enig. Det var latterligt at se på. Kunne forstå det hvis det var en Europa play OFF kamp.
                  Målmanden der ligger sig ned, fordi han synes det gør lidt ondt i siden. Og bruger efterfølgende flere minutter på at sætte spillet igang, da han kommer op.
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                    Enig. Det var latterligt at se på. Kunne forstå det hvis det var en Europa play OFF kamp.
                    Målmanden der ligger sig ned, fordi han synes det gør lidt ondt i siden. Og bruger efterfølgende flere minutter på at sætte spillet igang, da han kommer op.
                    Men det havde han nok ikke gjort hvis fcn var dygtige nok til at lave mål. Fcn er meget ineffektive, og de skaber reelt ganske få chancer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Men det havde han nok ikke gjort hvis fcn var dygtige nok til at lave mål. Fcn er meget ineffektive, og de skaber reelt ganske få chancer.
                      Det må vi håbe at det fortsætter 93 min mere så..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Men det havde han nok ikke gjort hvis fcn var dygtige nok til at lave mål. Fcn er meget ineffektive, og de skaber reelt ganske få chancer.
                        Ja, det må jo koste en gang imellem for FCN med de mange salg af nøglespillere.
                        Så det kunne sagtens være, at de misser top 6 i år.
                        This is what you have been trained for, makes us proud!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                          Ja, det må jo koste en gang imellem for FCN med de mange salg af nøglespillere.
                          Så det kunne sagtens være, at de misser top 6 i år.

                          Fint hvis det er til fordel for os .. tragisk hvis det er til fordel for Horsens
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            Ja, det må jo koste en gang imellem for FCN med de mange salg af nøglespillere.
                            Så det kunne sagtens være, at de misser top 6 i år.
                            Ja jeg har dem ikke som et top 6 hold. Synes de ser meget svækket ud. Måske skal de ud og hente et par spillere inden næste weekend. Vi sælger jo nok en eller to i løbet af ugen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja jeg har dem ikke som et top 6 hold. Synes de ser meget svækket ud. Måske skal de ud og hente et par spillere inden næste weekend. Vi sælger jo nok en eller to i løbet af ugen.
                              Hjulmand har udtalt at de ikke køber nogen

                              Men ja. Med denne sejr lukker JH nok vinduet mht køb. Nu drejer det sig om Grytebust. Tror simpelthen ikke at vi sælger/udlejer nogen marksspillere når vi har en del skader. Så skal der komme et stort bud ihvertfald på Ryan,Eske eller Tverskov. Og det gør da jo nok ikke
                              Last edited by fmprOB; 26-08-2018, 15:56.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hjulmand har udtalt at de ikke køber nogen

                                Men ja. Med denne sejr lukker JH nok vinduet mht køb. Nu drejer det sig om Grytebust. Tror simpelthen ikke at vi sælger/udlejer nogen marksspillere når vi har en del skader. Så skal der komme et stort bud ihvertfald på Ryan,Eske eller Tverskov. Og det gør da jo nok ikke
                                Vil gerne smide KEP i puljen, JM og JH skal have en kammeratlig samtale om fremtiden med ham - Tvivler stærkt på at KEP har lyst til at sidde på bænken det sidste år af sin karriere.

                                Derudover tror jeg også at Festersen kunne blive sorteper i et angrebsspil og ryge ud

                                Comment

                                Working...
                                X