Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så vidt jeg har forstået det, udfra de trods alt vage udmeldinger vi har fået hidtil på den front, snakkes der ikke nødvendigvis nu og her, men på sigt. Som P4 Fyns mand Mads Thyrsted har viderebragt fra sin snak med JH for nogle uger siden, så har OB i udgangpunktet ingen penge at gå i markedet med, så noget skal have ændret sig i mellemtiden, hvis det skal være tilfældet.

    Derudover skal man ikke tage fejl af, at Kløve er en spiller der er hentet til det her vindue, som JH også har påpeget, og helt sikkert tiltænkt som en profil, omstændighederne gjorde så, at man kunne få ham et halvt år før. Derudover tror jeg ikke i udgangspunktet, at man skal forvente mere end én profil-type, og det skal være på fri transfer, så afhængigt af hvor Tverskov skal spille fremover, kunne det godt være en Kasper Larsen, Daniel A. Pedersen eller lignende.

    Der skal nok nogle salg til, hvis der ellers skal ske noget drastisk, og udover et salg af Gryte og en evt. afløser af ham, som man sikkert har budgetteret med, så er det svært at se, hvem man skal kunne indkassere et pænt salg på, så man har nogle penge at handle for.
    Vildt at man kan ende med at få 17-20 mill i kassen efter et evt Grytebust salg på et år efter og så næsten ikke have noget at købe for. Hvad jeg har hørt så har vi ikke brugt meget mere end 1 mill på Kløve,Lund og Rømer tilsammen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vildt at man kan ende med at få 17-20 mill i kassen efter et evt Grytebust salg på et år efter og så næsten ikke have noget at købe for. Hvad jeg har hørt så har vi ikke brugt meget mere end 1 mill på Kløve,Lund og Rømer tilsammen

      Skal vist lige opdateres ( igen ) hvordan kommer du frem til 17-20 mill ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vildt at man kan ende med at få 17-20 mill i kassen efter et evt Grytebust salg på et år efter og så næsten ikke have noget at købe for. Hvad jeg har hørt så har vi ikke brugt meget mere end 1 mill på Kløve,Lund og Rømer tilsammen
        Ja, men det koster jo ikke at levere sportsligt. Et realistisk skøn tror jeg er, at man har tabt i underkanten af 10 millioner på ikke at komme i top 6. Penge som man jo givetvis har budgetteret med at få, når målsætningen har været top 6. Derudover budgetterer man jo angiveligt også med salg af spillere for nogle millioner hver sæson, så hvis vi casher et fornuftigt beløb ind på Gryte, er vi nok ved at være i nærheden af der, hvor der er balance i de ting.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Skal vist lige opdateres ( igen ) hvordan kommer du frem til 17-20 mill ?
          Tingager 4 mill plus bonusser
          Izu 3 mill
          Andreas Søndergaard 3 mill
          Grytebust 7,5

          Og jeg tror stadig man sælger Tverskov

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ja, men det koster jo ikke at levere sportsligt. Et realistisk skøn tror jeg er, at man har tabt i underkanten af 10 millioner på ikke at komme i top 6. Penge som man jo givetvis har budgetteret med at få, når målsætningen har været top 6. Derudover budgetterer man jo angiveligt også med salg af spillere for nogle millioner hver sæson, så hvis vi casher et fornuftigt beløb ind på Gryte, er vi nok ved at være i nærheden af der, hvor der er balance i de ting.
            men stadig.. 17-20 mill. Og ingen penge at købe for måske.. av av av
            Men selvfølgelig skal Grytebust lige sælges først.. Skind,Bjørn osv

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tingager 4 mill plus bonusser
              Izu 3 mill
              Andreas Søndergaard 3 mill
              Grytebust 7,5

              Og jeg tror stadig man sælger Tverskov
              Nårhh ja Søndergaard manglede jeg .

              Men tror ikke der er de store bonusser at hente på Tingager .
              Og tror på ingen måde vi får 7,5 mill for Gryte .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Nårhh ja Søndergaard manglede jeg .

                Men tror ikke der er de store bonusser at hente på Tingager .
                Og tror på ingen måde vi får 7,5 mill for Gryte .
                Som jeg skriver tror jeg vi sælger Tverskov. Og det er stadig muligt at vi sælger Molberg også.
                Men lad os sige 15 mill så. Stadig vildt hvis der så ikke er penge tilbage

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Som jeg skriver tror jeg vi sælger Tverskov. Og det er stadig muligt at vi sælger Molberg også.
                  Men lad os sige 15 mill så. Stadig vildt hvis der så ikke er penge tilbage
                  Er da enig men som Sheed skriver så mangler man indtægter når man ikke når de mål der er budgetteret med .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er da enig men som Sheed skriver så mangler man indtægter når man ikke når de mål der er budgetteret med .
                    Hvor ved du det fra? Bare fordi målsætningen er Top 6 er det ikke sikkert vi har budgetteret med det.
                    Ved første og anden pengedeling i tv var vi langt over sidste sæson.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tingager 4 mill plus bonusser
                      Izu 3 mill
                      Andreas Søndergaard 3 mill
                      Grytebust 7,5

                      Og jeg tror stadig man sælger Tverskov
                      Har lige fundet en aktuel artikel hvor de skriver at Braunschweig betalte 300000 Euro (2,2 milll. kroner) for Tingager. De refererer først til interviwet af Tingager med Leif Rasmussen her i Odense før et par dage. Til sidst skriver de om beløbet Braunschweig betakte for Tingager. Men ved ikke om det er seriøst og hvad er deres kilde for beløbet. Men det lyder latterligt lavt.
                      https://regionalsport.de/eintracht-b...ager-will-weg/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Har lige fundet en aktuel artikel hvor de skriver at Braunschweig betalte 300000 Euro (2,2 milll. kroner) for Tingager. De refererer først til interviwet af Tingager med Leif Rasmussen her i Odense før et par dage. Til sidst skriver de om beløbet Braunschweig betakte for Tingager. Men ved ikke om det er seriøst og hvad er deres kilde for beløbet. Men det lyder latterligt lavt.
                        https://regionalsport.de/eintracht-b...ager-will-weg/
                        Det lyder lavt. Flere danske kilder incl Martin Davidsen siger 4 mill plus bonus

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvor ved du det fra? Bare fordi målsætningen er Top 6 er det ikke sikkert vi har budgetteret med det.
                          Ved første og anden pengedeling i tv var vi langt over sidste sæson.
                          Kan man se den endelige tv-penge opgørelse nogle steder ?
                          Er ret sikker på man ikke har fået de indtægter ind i foråret man forventede at kunne hente via en top 6
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kan man se den endelige tv-penge opgørelse nogle steder ?
                            Er ret sikker på man ikke har fået de indtægter ind i foråret man forventede at kunne hente via en top 6
                            Der er vidst ikke nogen officiel opgørelse, men det forskellige nøgletal er offentlige, så man kan godt regne sig frem til et realistisk bud, som Tipsbladet f.eks. har gjort her. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-store-vinder

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kan man se den endelige tv-penge opgørelse nogle steder ?
                              Er ret sikker på man ikke har fået de indtægter ind i foråret man forventede at kunne hente via en top 6
                              Bare google løs

                              Første deling
                              https://www.bt.dk/superligaen/millio...lub-i-tv-penge

                              Ca 3 mill mere end året før mener jeg

                              Anden deling
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-store-vinder

                              Vel også et par millioner over anden deling i 2017

                              tredie er vidst ikke lavet endnu

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bare google løs

                                Første deling
                                https://www.bt.dk/superligaen/millio...lub-i-tv-penge

                                Ca 3 mill mere end året før mener jeg

                                Anden deling
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-store-vinder

                                Vel også et par millioner over anden deling i 2017

                                tredie er vidst ikke lavet endnu
                                OK , troede det lå meget lig 17 ,
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X