Greve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGreve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægMåske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.
Jeg tror lidt det er en svær situation at sidde i som klub, når man har et ungt talent man gerne vil have på græs, men man samtidig ikke kan få den store forsikring for, at han kan få både godt med spilletid og komme til et professionelt træningsmiljø, der hvor man sender ham hen. Det tænker jeg også er en af grundene til, at FCM har lavet den aftale med Fredericia, så de sikre sig at deres spillere får et værdifuldt ophold, og samtidig har de spillere de sender afsted på leje så høj kvalitet, at det giver mening for Fredericia. FCM har jo også de seneste år haft en del spillere på leje i Skive bl.a., og der er ikke rigtigt nogle af dem der er kommet tilbage og har kunne gøre sig gældende.
Idéelt set skulle OB vel have et lignende samarbejde med Middelfart eller Svendborg på sigt, hvor man stadig kunne holde spillerne i klubben og træne med dem om formiddagen, og de så kunne futte syd- eller vestpå sidst på dagen og i weekenderne og gøre gavn der, så man også igen kunne få et fynsk hold og være med i 1. division i ny og næ.Last edited by Sheed; 11-02-2019, 15:31.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægMåske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFrøkjær har store evner med bolden, men ... som jeg ser det ... har han lidt problemer med at holde tempoet i en hel kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis han ikke bliver lejet ud tror jeg godt han begynde at komme i truppen fra næste sæson. Men det er klart at med alle de midtbanespillere vi har er det en svær konkurrence situation at være i som 1. Års. Han besidder store tekniske kvaliteter som er rigeligt godt til SL men skulle mangle noget på det taktiske for at kunne gøre sig gældende samt lidt modenhed.
Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDen slags er livet for kort til at samle på. Dårlig mentalitet og dårlig form lyder som en dårlig udgave af Emre Mor :(Last edited by Entusiastens; 11-02-2019, 20:26.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSelv blind høne finder korn.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment