Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMener du at Esbjerg havde klaret sig dårligere, med den mand der sørgede for at de rykkede op?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet har jeg ikke skrevet noget om. Hvis det er din holdning må det stå for egen regning :)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er vel det at der er mange trænere håber på sker når den største profil sælges. De efterladte stepper op, rykker sammen i bussen og tager ansvar og får måske derved et mere homogent hold.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJo da, men det kan jo ikke fungere som en strategi :D.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSå forstår jeg ikke hvad du mener... :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg kan da ikke vide hvordan Esbjerg havde klaret sig med Dreyer på holdet. Jeg forholder mig blot til fakta. De kom dårligt fra start med ham på holdet, så solgte de ham og siden er det gået helt forrygende. Det kan sådan set ikke diskuteres.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Skal da lige love for Midtjylland fik skilt fcn ad. Det var godt nok på en billig baggrund, men de ser nu stærke ud. Fcn var fuldstændig overmatchet og deres trilleri på tværs af banen er harmløst. Hjulmand må være en af de sidste der ikke har opdaget Tika Takaen døde sammen med Spaniens landshold i 2012.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSkal da lige love for Midtjylland fik skilt fcn ad. Det var godt nok på en billig baggrund, men de ser nu stærke ud. Fcn var fuldstændig overmatchet og deres trilleri på tværs af banen er harmløst. Hjulmand må være en af de sidste der ikke har opdaget Tika Takaen døde sammen med Spaniens landshold i 2012.
Kun 3 mål flere end OB før i dag og de bliver bedre for hver kamp.
Kielberg dine kæpheste er aaaalt for tydelige at fange.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSkal da lige love for Midtjylland fik skilt fcn ad. Det var godt nok på en billig baggrund, men de ser nu stærke ud. Fcn var fuldstændig overmatchet og deres trilleri på tværs af banen er harmløst. Hjulmand må være en af de sidste der ikke har opdaget Tika Takaen døde sammen med Spaniens landshold i 2012.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHahaha, ja de er simpelthen så harmløse :D.
Kun 3 mål flere end OB før i dag og de bliver bedre for hver kamp.
Kielberg dine kæpheste er aaaalt for tydelige at fange.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa stillingen bekræfter jo kun min påstand. Nu har de flere nederlag end OB. Det er fakta jeg forholder mig til. De ligner bestemt ikke et top 6 hold som jeg har sagt flere gange. Tror vores Victor kunne stå bedre end deres Viktor Nielsen i deres forsvar :) næsten synd han skulle udstilles sådan ... målene peb bare ind om ørerne på ham.
FCN har scoret 3 mål mere end OB før runden.
Hvad er OB så?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment