Jeg synes truppen ser meget homogen ud, selvom man godt ville se en der kan binde det sidste sammen offensivt.
Jeg tror der er mange, der misunder os vores hold, eller vores spillere.
Gryte, Tverskov og Drachmann ville formentlig gå lige ind på næsten alle Superliga-hold, fraset måske de 3 store, hvor de ville være rotationsspillere. Ryan måske ligeså.
Og jeg ved, der er mange der himler med øjnene over vores klagen os over mangel på gode angribere. Der er ikke mange i Suppen der har angribere med målsnit i nærheden af AKs, eksempelvis. Selv vores angrebsreserver scorer mål.
En reserve fra en schweizisk bundklub på leje. Godt vi er holdt op med det pjat.
Han er først røget af her til sidst, sikkert med baggrund i manglende spilleglæde, I AAB vil han være i startopstillingen med det samme og med stor sandsynlighed blive en profil i ligaen igen, som han var det da han var her sidst som helt ung.
Hos OB ville han også starte inde med det samme.
Du bliver alt for farvet i dine udmeldinger :D.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Han er først røget af her til sidst, sikkert med baggrund i manglende spilleglæde, I AAB vil han være i startopstillingen med det samme og med stor sandsynlighed blive en profil i ligaen igen, som han var det da han var her sidst som helt ung.
Hos OB ville han også starte inde med det samme.
Du bliver alt for farvet i dine udmeldinger :D.
Ja jeg ved sig ikke hvad der er i vejen med de drenge fra gaden. De er ikke så robuste når de rejser fra byen.
Comment