Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aab scorer 40 mill på Flores og Pohl ifølge indkast.dk

    http://indkast.dk/index.php?nyhed=170601

    Arghhhhhhhh. Kan det virkelig passe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Aab scorer 40 mill på Flores og Pohl ifølge indkast.dk

      http://indkast.dk/index.php?nyhed=170601

      Arghhhhhhhh. Kan det virkelig passe
      For 2 spillere der ikke kan komme på hold i Odense

      Comment


        Jeg synes truppen ser meget homogen ud, selvom man godt ville se en der kan binde det sidste sammen offensivt.

        Jeg tror der er mange, der misunder os vores hold, eller vores spillere.

        Gryte, Tverskov og Drachmann ville formentlig gå lige ind på næsten alle Superliga-hold, fraset måske de 3 store, hvor de ville være rotationsspillere. Ryan måske ligeså.

        Og jeg ved, der er mange der himler med øjnene over vores klagen os over mangel på gode angribere. Der er ikke mange i Suppen der har angribere med målsnit i nærheden af AKs, eksempelvis. Selv vores angrebsreserver scorer mål.

        Comment


          Mange klubber arbejder på at hente mere. Aab afslører en ny 10`er om 15 min. Hobro henter 1-2 og AGf henter ny målmand

          Comment


            Vildt hvis de henter Lucas A hjem... Det er jo deres Falk næsten

            Comment


              AaB begynder at se stærke ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                AaB begynder at se stærke ud
                En reserve fra en schweizisk bundklub på leje. Godt vi er holdt op med det pjat.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  En reserve fra en schweizisk bundklub på leje. Godt vi er holdt op med det pjat.
                  Du har ret, vi giver dem 2 år i stedet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    En reserve fra en schweizisk bundklub på leje. Godt vi er holdt op med det pjat.
                    Han er først røget af her til sidst, sikkert med baggrund i manglende spilleglæde, I AAB vil han være i startopstillingen med det samme og med stor sandsynlighed blive en profil i ligaen igen, som han var det da han var her sidst som helt ung.
                    Hos OB ville han også starte inde med det samme.

                    Du bliver alt for farvet i dine udmeldinger :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han er først røget af her til sidst, sikkert med baggrund i manglende spilleglæde, I AAB vil han være i startopstillingen med det samme og med stor sandsynlighed blive en profil i ligaen igen, som han var det da han var her sidst som helt ung.
                      Hos OB ville han også starte inde med det samme.

                      Du bliver alt for farvet i dine udmeldinger :D.
                      Ja jeg ved sig ikke hvad der er i vejen med de drenge fra gaden. De er ikke så robuste når de rejser fra byen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Du har ret, vi giver dem 2 år i stedet.
                        Lugter langt væk af AaB vil se ham an først. De er usikre på om han kan forstærke dem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Lugter langt væk af AaB vil se ham an først. De er usikre på om han kan forstærke dem.
                          Det er muligt. Lyder fornuftigt af dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Ja jeg ved sig ikke hvad der er i vejen med de drenge fra gaden. De er ikke så robuste når de rejser fra byen.
                            Han mangler fart, men i superligaen er han en profil.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Han mangler fart, men i superligaen er han en profil.
                              Det var han. En falk light. Men om han bliver det igen ved vi ikke.

                              Comment


                                Endnu en gang er det FCK der trækker hele læsset, og scorer alle pengene. Fcm og Brøndby leverer en pinlig indsats i begge deres kampe.

                                Comment

                                Working...
                                X