Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
nå, men så gik det som det egentligt har gået for Vejle i deres kampe so far.. Administrering af kræfter til 90 min med tilhørende koncentration er stadigvæk et område de skal forbedre sig markant i. De kunne næsten ligeså godt have fuldt pointtal, men nu taber de så istedet på manglende kynisme i deres 80 minutter, hvor de var FCM overlegne i alle spillets facetter. Men et spændende bekendtskab det er de.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægnå, men så gik det som det egentligt har gået for Vejle i deres kampe so far.. Administrering af kræfter til 90 min med tilhørende koncentration er stadigvæk et område de skal forbedre sig markant i. De kunne næsten ligeså godt have fuldt pointtal, men nu taber de så istedet på manglende kynisme i deres 80 minutter, hvor de var FCM overlegne i alle spillets facetter. Men et spændende bekendtskab det er de.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægVejle er bare en klasse over os over hele linjen! Ligegyldigt om de så måtte løbe tørre for kræfter i anden halvleg. De burde føre med mere end det ene mål.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen det var også oprigtigt da jeg sagde det. Jeg troede på det..
Men tror oprigtigt og 1.000.000% sikkert også at vi taber i morgen..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg kalder Vejle som den ene nedrykker. De lever på gejsten fra oprydningen. Når det bliver vinter tvivler jeg på de spiller flot fodbold og taber. Så taber de bare ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg kalder Vejle som den ene nedrykker. De lever på gejsten fra oprydningen. Når det bliver vinter tvivler jeg på de spiller flot fodbold og taber. Så taber de bare ...
Jeg synes faktisk at Vejle viser en del der kan holde dem oppe, rent offensivt ... de har flere gode offensive spillere.
Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.Last edited by Entusiastens; 05-08-2018, 01:38.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu mente også at FCK ville floppe igen ... det tvivler jeg meget på du får ret i.
For mig at se ser Vejle ikke slemme ud.
Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu mente også at FCK ville floppe igen ... det tvivler jeg meget på du får ret i.
Jeg synes faktisk at Vejle viser en del der kan holde dem oppe, rent offensivt ... de har flere gode offensive spillere.
Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa offensivt ser de spændende ud. Defensivt er det ringe spillere. Og Schoop på midten som deres bedste er ikke imponerende. Men lad os nu se om 4 måneder. Der var også mange der havde Odense Boldklub i top 4. Og de får penge for at være eksperter. Vi andre er jo bare amatører...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa offensivt ser de spændende ud. Defensivt er det ringe spillere. Og Schoop på midten som deres bedste er ikke imponerende. Men lad os nu se om 4 måneder. Der var også mange der havde Odense Boldklub i top 4. Og de får penge for at være eksperter. Vi andre er jo bare amatører...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg TROR at eksperterne bliver bedt om, at heppe en anelse på de klubber der giver mere omsætning i superligaen, har en anelse svært ved at se hvordan man ellers kan placere OB i top 4.
Enten har de et ufatteligt begrænset kendskab til OB/de øvrige hold eller også lader de sig naivt narre af JH’s TV-shop agtige måde at sælge OB på ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægGodt nok svært at finde det mindste grundlag for deres optimisme år efter år .
Enten har de et ufatteligt begrænset kendskab til OB/de øvrige hold eller også lader de sig naivt narre af JH’s TV-shop agtige måde at sælge OB på ?
Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.
Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægNu ved jeg godt, mange vil håne mig for den her, men... Jeg kan godt se OB I top 6 i denne sæson. En kreativ 10’er med fart i støvlerne og måske en boldfast CF. Så er der en stærk akse, fart på backs og kombinationen af fart (MJ) og tyngde/erfaring i front.
Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.
Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.
som gør at der er mange om de “ 2 ledige “ pladser .. men derfra og så til top 4 eller sågar top 3 som en eller anden “ ekspert tippede os sidste sæson er der dog et stykke vej .
Er det ikke 2 cf’ere der er indkøbt det sidste halve år , og vi har manglet kreativitet siden Falk blev jaget væk , så før det er blevet bevist at JH magter at købe kvalitet så har jeg svært ved at dele din og eksperternes optimisme .. men hatten af for dig at du har den :-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment