Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Vejle er bare en klasse over os over hele linjen! Ligegyldigt om de så måtte løbe tørre for kræfter i anden halvleg. De burde føre med mere end det ene mål.
    Ja de har overhalet os, og så er der forskellige gode typer på holdet. Spændende hold sammenlignet med vores alt for ens typer. JH raush!!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ja de har overhalet os, og så er der forskellige gode typer på holdet. Spændende hold sammenlignet med vores alt for ens typer. JH raush!!!
      Synd de ikke kan dække op. FCM er giftige selv uden 3-4 af de bedste på dødbolde.

      Comment


        nå, men så gik det som det egentligt har gået for Vejle i deres kampe so far.. Administrering af kræfter til 90 min med tilhørende koncentration er stadigvæk et område de skal forbedre sig markant i. De kunne næsten ligeså godt have fuldt pointtal, men nu taber de så istedet på manglende kynisme i deres 80 minutter, hvor de var FCM overlegne i alle spillets facetter. Men et spændende bekendtskab det er de.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          nå, men så gik det som det egentligt har gået for Vejle i deres kampe so far.. Administrering af kræfter til 90 min med tilhørende koncentration er stadigvæk et område de skal forbedre sig markant i. De kunne næsten ligeså godt have fuldt pointtal, men nu taber de så istedet på manglende kynisme i deres 80 minutter, hvor de var FCM overlegne i alle spillets facetter. Men et spændende bekendtskab det er de.
          Du fik dem også lige jinxet efter jeg også fik det gjort i den anden tråd.. Men de spiller altså godt og er vel bedst set over 90 min

          Comment


            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Vejle er bare en klasse over os over hele linjen! Ligegyldigt om de så måtte løbe tørre for kræfter i anden halvleg. De burde føre med mere end det ene mål.
            Jeg kalder Vejle som den ene nedrykker. De lever på gejsten fra oprydningen. Når det bliver vinter tvivler jeg på de spiller flot fodbold og taber. Så taber de bare ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men det var også oprigtigt da jeg sagde det. Jeg troede på det..

              Men tror oprigtigt og 1.000.000% sikkert også at vi taber i morgen..
              Sønderjyske dominerede kampen.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Jeg kalder Vejle som den ene nedrykker. De lever på gejsten fra oprydningen. Når det bliver vinter tvivler jeg på de spiller flot fodbold og taber. Så taber de bare ...
                Jeg plejer nu sjældent at få tilført gejst ved at RYDDE op;) Det sagt, så nej.. Jeg ser ikke Vejle som en nedrykker, for dertil har deres præstation været jævn på et meget højt niveau. Det som mangler i deres spil er erfaring. Erfaring i at at ‘strække’ kampen i ‘dvaleperioder’. Derved ment at de ikke kan køre samme tempo i samtlige 90 min! At ved at administrere kræfterne bedre, at de også kommer til at slå kapital af flere af deres omstillinger, hvor de reelt skulle have lukket og slukket i dag. Men hold nu kæft hvor det hænger godt sammen for dem i kæderne! Når de to forreste går nærmest simultant op i pres, og tvinger FCMs bagkæde til ukontrollerede clearinger, så følger en midtbanespiller med op og opsnapper clearingerne nærmest hver gang og fastholder angrebet. At deres restforsvar effektivt bremser FCM omstillinger og kontrer en kontra gang på gang. At begge wingbacks, især Viljormur i venstre, er solide i det defensive og giftige med indlæg med snert i i det offensive. Hårtarbejdende Schoop, og ikke mindst midterforsvaret, som aldrig lader sig ryste når modstanderen går i højt presspil. præcise lange sideskift, som er svære at håndtere for modstanderen, for bedst som man tror man har læst fra hvilken side angrebet nu bliver mønstret, så sker det fra præcist modsatte side. Og så har de individualister, so m egenhændigt kan snyde et par modstandere i både Sousa, Louati og Mucolli. Der er bare så meget gods i det hold, at nedrykning ser jeg ikke som et tema. Spørgsmålet er så, hvad der kommer til at ske i næste transfervindue, det kan man jo aldrig spå om.. Men der skal altså en hel del mere til end blot gejst til spille, som Vejle har spillet (helstøbt!) so far. Når de får noget mere erfaring, så bliver altså svære at hav med at gøre. Og de har spillet godt både ude og hjemme!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Jeg kalder Vejle som den ene nedrykker. De lever på gejsten fra oprydningen. Når det bliver vinter tvivler jeg på de spiller flot fodbold og taber. Så taber de bare ...
                  Du mente også at FCK ville floppe igen ... det tvivler jeg meget på du får ret i.

                  Jeg synes faktisk at Vejle viser en del der kan holde dem oppe, rent offensivt ... de har flere gode offensive spillere.
                  Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.
                  Last edited by Entusiastens; 05-08-2018, 01:38.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Du mente også at FCK ville floppe igen ... det tvivler jeg meget på du får ret i.

                    For mig at se ser Vejle ikke slemme ud.
                    Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.
                    Jeg ville blive overrasket, hvis ikke Horsens slår Hobro hjemme i morgen, og så har de 7 point, som burde række til en solid placering i top 6. Til gengæld må jeg tilstå, at det i mine øjne ville være en af de helt store overraskelser, hvis OB får mere end 0 point mod FCK hjemme. Det betyder desværre at der bliver slået et hul på hele 6 point mellem os og Horsens. Randers og SønderjyskE ser desværre som mere fasttømrede og afklarede hold i forhold til spillestil, som er alt andet end prangende, men nok til lige at undgå at hænge med røven i vandskorpen. Hobro er superligaens dårligste, og deres håb hænger vel på en nordmand, tør siges.. Esbjerg er lidt svær at blive klog på, de scorer en del og lukker mange mål ind.. OB er desværre, som spillet flyder i øjeblikket en spidskandidat til en nedrykningsplads..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Du mente også at FCK ville floppe igen ... det tvivler jeg meget på du får ret i.

                      Jeg synes faktisk at Vejle viser en del der kan holde dem oppe, rent offensivt ... de har flere gode offensive spillere.
                      Pt er Randers, Hobro, Horsens og OB vel de ringeste.
                      Ja offensivt ser de spændende ud. Defensivt er det ringe spillere. Og Schoop på midten som deres bedste er ikke imponerende. Men lad os nu se om 4 måneder. Der var også mange der havde Odense Boldklub i top 4. Og de får penge for at være eksperter. Vi andre er jo bare amatører...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja offensivt ser de spændende ud. Defensivt er det ringe spillere. Og Schoop på midten som deres bedste er ikke imponerende. Men lad os nu se om 4 måneder. Der var også mange der havde Odense Boldklub i top 4. Og de får penge for at være eksperter. Vi andre er jo bare amatører...
                        Jeg ville gerne plukke 4-5 Vejle spillere og sætte dem på vores hold. På den måde kunne vi få noget fart og flair. Der er altid en oprykker som klare sig godt. Lige nu er Vejle en bedre kandidat end OB til top 6. Dermed siger jeg ikke Vejle ender i top 6, men jeg ser bunden af ligaen som OB, Vendsyssel, EFB, Hobro, Randers og Sønderjyske. Hvis der ikke bliver tilføjet en stærk CF'er og 2 kreative spillere til OB's monotome hold, så kommer vi til at spille playoffs. Jeg kan bare ikke se hvordan JH inden for den radius af 300 km fra Horsens, skulle kunne finde de forstærkninger inden for budget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Ja offensivt ser de spændende ud. Defensivt er det ringe spillere. Og Schoop på midten som deres bedste er ikke imponerende. Men lad os nu se om 4 måneder. Der var også mange der havde Odense Boldklub i top 4. Og de får penge for at være eksperter. Vi andre er jo bare amatører...
                          Jeg TROR at eksperterne bliver bedt om, at heppe en anelse på de klubber der giver mere omsætning i superligaen, har en anelse svært ved at se hvordan man ellers kan placere OB i top 4.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg TROR at eksperterne bliver bedt om, at heppe en anelse på de klubber der giver mere omsætning i superligaen, har en anelse svært ved at se hvordan man ellers kan placere OB i top 4.
                            Godt nok svært at finde det mindste grundlag for deres optimisme år efter år .
                            Enten har de et ufatteligt begrænset kendskab til OB/de øvrige hold eller også lader de sig naivt narre af JH’s TV-shop agtige måde at sælge OB på ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Godt nok svært at finde det mindste grundlag for deres optimisme år efter år .
                              Enten har de et ufatteligt begrænset kendskab til OB/de øvrige hold eller også lader de sig naivt narre af JH’s TV-shop agtige måde at sælge OB på ?
                              Nu ved jeg godt, mange vil håne mig for den her, men... Jeg kan godt se OB I top 6 i denne sæson. En kreativ 10’er med fart i støvlerne og måske en boldfast CF. Så er der en stærk akse, fart på backs og kombinationen af fart (MJ) og tyngde/erfaring i front.

                              Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.

                              Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                                Nu ved jeg godt, mange vil håne mig for den her, men... Jeg kan godt se OB I top 6 i denne sæson. En kreativ 10’er med fart i støvlerne og måske en boldfast CF. Så er der en stærk akse, fart på backs og kombinationen af fart (MJ) og tyngde/erfaring i front.

                                Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.

                                Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.
                                Vi kan godt med den rette rygvind komme i top 6 , der er trods alt en vis jævnbyrdighed midter/bundklubberne imellem
                                som gør at der er mange om de “ 2 ledige “ pladser .. men derfra og så til top 4 eller sågar top 3 som en eller anden “ ekspert tippede os sidste sæson er der dog et stykke vej .

                                Er det ikke 2 cf’ere der er indkøbt det sidste halve år , og vi har manglet kreativitet siden Falk blev jaget væk , så før det er blevet bevist at JH magter at købe kvalitet så har jeg svært ved at dele din og eksperternes optimisme .. men hatten af for dig at du har den :-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X