Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKommer ikke til at ske. JH har vist vindue efter vindue, at det ville være bedre at sætte en computer til at finde spillere frem for manden fra fængsels byen.
Indtil videre har han hentet 1 spiller. Lad os se når vinduet lukker om der ikke er kommet andre typer ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg håber på at en del af dette skyldes Kent Nielsen også. Nu har vi fået en træner der gang på gang har vist at han kan sammensætte et slagkraftigt hold.
Indtil videre har han hentet 1 spiller. Lad os se når vinduet lukker om der ikke er kommet andre typer ind817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægIndkøbene var mindst lige så horrible inden KN desværre kom til OB
Det lort JH lavede inden var under al kritik. Uanset hvilken økonomi man havde tilrådighed. Dette er ikke til diskussion. At han ikke blev fyret dengang var et mirakel. For dårligere købmandsskab i superligaen skal man lede længe efter
Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKent blev jo signet flere måneder inden han tiltrådte. Så 3,5 ud af 5 er ca under KN.
Det lort JH lavede inden var under al kritik. Uanset hvilken økonomi man havde tilrådighed. Dette er ikke til diskussion. At han ikke blev fyret dengang var et mirakel. For dårligere købmandsskab i superligaen skal man lede længe efter
Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKent blev jo signet flere måneder inden han tiltrådte. Så 3,5 ud af 5 er ca under KN.
Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH
Alle kan have en dårlig kamp, og AL var god i sidste sæson, så håber det var en enlig katastrofe kamp. Men pt er holdet svækket i forhold til sidste år, uanset spin fra komiske Hansen. At kommentatorer så hopper på den siger jo alt om standarden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der en med god hukommelse som kan huske hvornår vi sidst har spillet lige op med FCK i parken og vundet ?
Lige over 30% boldbesiddelse og halvt så mange afslutninger.
Ja FCK har store svagheder (i forhold til at det er FCK), men de dominerer da kampen ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa vi må bygge alt håb på at JM kan pege på de rette spillere .
Så derfor forventer jeg kun en sæson som sidste år næsten uanset hvad der kommer ind.
Masser af ups and downs. Godt med point på hjemmebane og elendige på udebane. Max 1-2 gange med 2 sejre i træk som bliver max
Og en placering som 8-9 stykker
Hvis han så ikke er fyret inden næste sæson og igennem 3 vinduer har fået lov til at forme et hold med lidt økonomi i baglommen skal der præsteres Top 6 og fodbold der ofte begejstrer. Jeg tror ikke det kommer andet end i glimt i denne sæson desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSå skal han finde en ny anfører som det første. Vi mangler i den grad en leder.
Alle kan have en dårlig kamp, og AL var god i sidste sæson, så håber det var en enlig katastrofe kamp. Men pt er holdet svækket i forhold til sidste år, uanset spin fra komiske Hansen. At kommentatorer så hopper på den siger jo alt om standarden.
Jeg er nu ikke så stor KEP kritikker som dig. Men igår var jeg langt fra imponeret. Det var ikke godt
Så bliver han erstattet af en der er bedre(ikke Lund) kommer i ikke til at høre noget brok fra mig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMener du at de spiller lige op i den kamp?
Lige over 30% boldbesiddelse og halvt så mange afslutninger.
Ja FCK har store svagheder (i forhold til at det er FCK), men de dominerer da kampen ...
At kampen derefter ændrede karakter og FCK blev næsten totalt dominerende siger sig selv .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOmkring tidspunktet hvor jeg skrev det havde jeg lige tændt og der var Horsens bestemt ligeværdig og de kom også foran .
At kampen derefter ændrede karakter og FCK blev næsten totalt dominerende siger sig selv .Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFørste halvleg var de også meget dominerende, det er muligt at der er nogle få minutter omkring målene hvor det var anderledes, men de to hold spiller altså ikke lige op :).817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOk , lænede mig op ad det jeg så i de minutter omkring scoringerne og at en herinde skrev at Horsens havde spillet lige op med FCK .. My bad :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er vel også en vigtig del af en træners arbejde?
Comment
Comment