Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er der efterhånden mange beviser på i Superligaen... Vi må håbe at der kommer 3 nye plus der ryddes lidt ud og de også erstattes.
    Så har JM mulighed for at skabe den trup som JH aldrig har formået.
    Kommer ikke til at ske. JH har vist vindue efter vindue, at det ville være bedre at sætte en computer til at finde spillere frem for manden fra fængsels byen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Kommer ikke til at ske. JH har vist vindue efter vindue, at det ville være bedre at sætte en computer til at finde spillere frem for manden fra fængsels byen.
      Jeg håber på at en del af dette skyldes Kent Nielsen også. Nu har vi fået en træner der gang på gang har vist at han kan sammensætte et slagkraftigt hold.
      Indtil videre har han hentet 1 spiller. Lad os se når vinduet lukker om der ikke er kommet andre typer ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg håber på at en del af dette skyldes Kent Nielsen også. Nu har vi fået en træner der gang på gang har vist at han kan sammensætte et slagkraftigt hold.
        Indtil videre har han hentet 1 spiller. Lad os se når vinduet lukker om der ikke er kommet andre typer ind
        Indkøbene var mindst lige så horrible inden KN desværre kom til OB
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Indkøbene var mindst lige så horrible inden KN desværre kom til OB
          Kent blev jo signet flere måneder inden han tiltrådte. Så 3,5 ud af 5 er ca under KN.
          Det lort JH lavede inden var under al kritik. Uanset hvilken økonomi man havde tilrådighed. Dette er ikke til diskussion. At han ikke blev fyret dengang var et mirakel. For dårligere købmandsskab i superligaen skal man lede længe efter

          Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kent blev jo signet flere måneder inden han tiltrådte. Så 3,5 ud af 5 er ca under KN.
            Det lort JH lavede inden var under al kritik. Uanset hvilken økonomi man havde tilrådighed. Dette er ikke til diskussion. At han ikke blev fyret dengang var et mirakel. For dårligere købmandsskab i superligaen skal man lede længe efter

            Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH
            Ja vi må bygge alt håb på at JM kan pege på de rette spillere .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kent blev jo signet flere måneder inden han tiltrådte. Så 3,5 ud af 5 er ca under KN.
              Det lort JH lavede inden var under al kritik. Uanset hvilken økonomi man havde tilrådighed. Dette er ikke til diskussion. At han ikke blev fyret dengang var et mirakel. For dårligere købmandsskab i superligaen skal man lede længe efter

              Jeg har bare en stor tiltro til JM som ser ud til at have stor indflydelse på hvad der kommer ind. Så behøver jeg ikke at have den til JH
              Så skal han finde en ny anfører som det første. Vi mangler i den grad en leder.
              Alle kan have en dårlig kamp, og AL var god i sidste sæson, så håber det var en enlig katastrofe kamp. Men pt er holdet svækket i forhold til sidste år, uanset spin fra komiske Hansen. At kommentatorer så hopper på den siger jo alt om standarden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er der en med god hukommelse som kan huske hvornår vi sidst har spillet lige op med FCK i parken og vundet ?
                Mener du at de spiller lige op i den kamp?
                Lige over 30% boldbesiddelse og halvt så mange afslutninger.
                Ja FCK har store svagheder (i forhold til at det er FCK), men de dominerer da kampen ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja vi må bygge alt håb på at JM kan pege på de rette spillere .
                  Det er præcis hvad jeg gør. Alle æg er smidt i den kurv. Så må det bære eller briste. Men jeg er også villig til at give ham noget tid.
                  Så derfor forventer jeg kun en sæson som sidste år næsten uanset hvad der kommer ind.
                  Masser af ups and downs. Godt med point på hjemmebane og elendige på udebane. Max 1-2 gange med 2 sejre i træk som bliver max
                  Og en placering som 8-9 stykker

                  Hvis han så ikke er fyret inden næste sæson og igennem 3 vinduer har fået lov til at forme et hold med lidt økonomi i baglommen skal der præsteres Top 6 og fodbold der ofte begejstrer. Jeg tror ikke det kommer andet end i glimt i denne sæson desværre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Så skal han finde en ny anfører som det første. Vi mangler i den grad en leder.
                    Alle kan have en dårlig kamp, og AL var god i sidste sæson, så håber det var en enlig katastrofe kamp. Men pt er holdet svækket i forhold til sidste år, uanset spin fra komiske Hansen. At kommentatorer så hopper på den siger jo alt om standarden.
                    Hvis man tager det hold der sluttede sæsonen syntes jeg nu vi er ca status Q. Men vi mangler ledere. Ikke kun 1

                    Jeg er nu ikke så stor KEP kritikker som dig. Men igår var jeg langt fra imponeret. Det var ikke godt
                    Så bliver han erstattet af en der er bedre(ikke Lund) kommer i ikke til at høre noget brok fra mig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Mener du at de spiller lige op i den kamp?
                      Lige over 30% boldbesiddelse og halvt så mange afslutninger.
                      Ja FCK har store svagheder (i forhold til at det er FCK), men de dominerer da kampen ...
                      Omkring tidspunktet hvor jeg skrev det havde jeg lige tændt og der var Horsens bestemt ligeværdig og de kom også foran .
                      At kampen derefter ændrede karakter og FCK blev næsten totalt dominerende siger sig selv .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Omkring tidspunktet hvor jeg skrev det havde jeg lige tændt og der var Horsens bestemt ligeværdig og de kom også foran .
                        At kampen derefter ændrede karakter og FCK blev næsten totalt dominerende siger sig selv .
                        Første halvleg var de også meget dominerende, det er muligt at der er nogle få minutter omkring målene hvor det var anderledes, men de to hold spiller altså ikke lige op :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Første halvleg var de også meget dominerende, det er muligt at der er nogle få minutter omkring målene hvor det var anderledes, men de to hold spiller altså ikke lige op :).
                          Ok , lænede mig op ad det jeg så i de minutter omkring scoringerne og at en herinde skrev at Horsens havde spillet lige op med FCK .. My bad :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ok , lænede mig op ad det jeg så i de minutter omkring scoringerne og at en herinde skrev at Horsens havde spillet lige op med FCK .. My bad :-)
                            Det er helt okay :D ... studsede bare over det og så måtte jeg jo lige se den i reprise.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja vi må bygge alt håb på at JM kan pege på de rette spillere .
                              Det er vel også en vigtig del af en træners arbejde?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er vel også en vigtig del af en træners arbejde?
                                Næ, det behøver det da ikke at være. Det mest optimale er vel, at træneren skal bruge tid på det han er ansat til, nemlig at træne de spillere han rent faktisk har og forberede dem til næste kamp. Og så er der er apparat rundt om ham som sørger for at rekruttere til det han efterspørger.

                                Comment

                                Working...
                                X