Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægPatetisk når folk tuder over andre hold særligt når man selv har fordel af en plasticbane. Tuder over Fcm scorer på 2 dødbolde, når de selv scorer deres mål efter dødbold. Tøsedreng
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægPatetisk når folk tuder over andre hold særligt når man selv har fordel af en plasticbane. Tuder over Fcm scorer på 2 dødbolde, når de selv scorer deres mål efter dødbold. Tøsedreng
Jeg er enig med Nelsson og er tungt træt af indkastbold :D!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Nedtælling til søndag, jeg glæder mig sådan til du IKKE gør det :D.
Jeg er enig med Nelsson og er tungt træt af indkastbold :D!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg er enig med Nelsson og er tungt træt af indkastbold :D!
Generelt er der ingen hold i superligaen der spiller noget underholdende fodbold. Niveauet er bare lavt, også hos Fcm og FCK.
Men i aften er der fodbold for feinschmeckere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er ingen forkert måde at spille fodbold på. Men du har ret i jeg var dødtræt af at se på Kent Nielsen fodbold. Alle er selvfølgelig enige om det er mere underholdende med JM.
Generelt er der ingen hold i superligaen der spiller noget underholdende fodbold. Niveauet er bare lavt, også hos Fcm og FCK.
Men i aften er der fodbold for feinschmeckereTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der er intet mere røvsygt end FCM og Horsens og deres spillestil og trækken tid med Indkast og andre dødbolde. Er vild med at FCK rykker banderne når FCM kommer på besøgTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Jeg ved ikke hvad du forventer, der er dokumentation for at suppen klarer sig over forventning, over sin økonomiske formåen ... men selvfølgelig er den ringere end dem der er proppet med olie og gangstere.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Seriøst, det har jeg ikke hørt om ... fedt :D!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Nej, det er der altså ikke. Der er dokumentation over ligaernes placering, men ikke over om det er over, under eller lige på forventning.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Suppen klarer sig bedre end ligaer på samme økonomiske niveau ... det er et faktum og det kan man så vælge at udlede af hvad man vil, jeg mener det viser de i hvert fald ikke gør det dårligere :D.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg er enig med Nelsson og er tungt træt af indkastbold :D!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det er jo også noget andet. Det du sagde før var, at det er dokumenteret at den klare sig over forventning.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment