Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNogen var tydeligvis for hurtigt ude. Det er så nemt i vore dage. Synd for MDH og familie.
https://www.bt.dk/superligaen/superl...aa-min-familie
Det er ikke sært, at mange fodboldklubber og fodboldspillere lukker sig mere om sig selv, og helst ytrer sig gennem egne kanaler, hvor de selv har redigeringsret og kommunikationsfolk ansat der kan sidde og veje hvert ord på en guldvægt. Det er et held for FCM og MDH, at der når at komme lidt fornuft ind i den her debat, før den ramte Politikens debatsektion og diverse identitetspolitiske ekkokamre på internettet, for så var der hurtigt nok en del mennesker der skulle sørge for at tage kontakt til FCMs sponsorere og udfritte dem for et svar på, om de vil blive ved med at støtte en klub der blåstempler "homifobi".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSådan funker det ikke, Dal Hende kan ikke bare frikende sig selv ... men det kunne sagtens ligne at det er det han siger, i den video der er lagt op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJo, det er lige præcis sådan det fungerer. Så længe der overhovedet ingen bevisførelse er for, at Dal Hende nogensinde skulle have sagt det, så er han naturligvis uskyldig. Er man af en anden mening, har man tydeligvis et sygt forhold til gældende danske retsprincipper.
Dal Hende kan ikke frikende sig selv.
Andre kan ikke dømme ham uden beviser.
Sådan fungerer vores retssystem :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu misforstår mig.
Sådan fungerer vores retssystem :).
Hans forklaring bakkes op af både dommer og modstander, der ikke har hørt ham bruge ordet bøsse, og ham der starter shitstormen lægger sig nu også fladt ned og undskylder:
https://www.bt.dk/superligaen/fck-fa...daarlig-smag-iLast edited by Limefrugten; 22-02-2019, 14:53.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu misforstår mig.
Sådan fungerer vores retssystem :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg forstår slet ikke det der "frikende sig selv" skisma. Der foreligger mig bekendt ikke nogen reel sag. Der er nogle krænkelsesopportunister, som tilfældigvis også er fans af FCMs rivaler, som har grebet ud efter et halmstrå på sociale medier, og udnyttet den totale mangel på kildekritik og substans der desværre hersker hos mange i dag. Der er øjensynligt ikke skyggen af en sag og nogen reel anklage fra nogen instans, og Dal Hende giver så sin oplevelse af shitstormen.
Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er faktisk interessant at der i en tid hvor der vedtages nogle af de mest sorte og krænkende love, opbygges en historie om at folk oftere føler sig krænket på et tyndt grundlag (det tynde grundlag defineres så af andre som ikke blev krænket, men som så mener at det er krænkende at andre føler sig krænket :D ).
Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægOg det er jo lige præcis det, der er problemet... folk der kommenterer på et uoplyst/ufuldstændigt grundlag uden lige at stoppe op og tænke en ekstra gang.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er faktisk interessant at der i en tid hvor der vedtages nogle af de mest sorte og krænkende love, opbygges en historie om at folk oftere føler sig krænket på et tyndt grundlag (det tynde grundlag defineres så af andre som ikke blev krænket, men som så mener at det er krænkende at andre føler sig krænket :D ).
Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).
Nej, Dal Hende kan ikke "frikende" sig selv for ikke at have råbt "bøsse", og du kan ikke frikende dig selv fra at slå din kone/kæreste. Fælles for begge påstande er, at de så godt som grebet ud af den blå luft, og der ikke eksisterer noget der minder om en sag i retslig forstand, så der er ingen der har behov for at "frikende" sig selv. Dal Hende er blevet interviewet om, hvordan det har været at skulle forholde sig til nogle så grundløse beskyldninger, og det er det sagen handler om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægOg alligevel er det lige præcis, hvad du selv lige har gjort...
Du skal læse hvad jeg skriver og eventuelt opfølgningen og nu bruger vi for meget tid på det her :).
Det eneste jeg skriver er følgende "En person kan ikke frikende sig selv" og det kan du spørge mig om, resten har ikke noget med mig at gøre.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment