Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 15.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er meget enig.

    Det er en stor kontrakt relativt set, men angribere er som regel også dyrere end andre spillere. Derudover vil jeg anføre, at AK sammen med Grytebust er de eneste to spillere i OB der har "star quality", omend der nok er lige lovligt langt mellem snapsene for AK.

    Men når OB for en gangs skyld laver nogle større resultater, så er det oftest med AK i fokus. Da vi slog FCK i denne sæson, var det AK der blev matchwinner. Da vi slog Brøndby i sidste sæson, var det AK der blev matchwinner. Da vi slog FCK sæsonen før det, var det også AK der blev matchwinner. Der er en klar tendens.

    Man kan sagtens diskutere, hvorvidt vi har fået sportslig valuta for de penge der er blevet kastet efter AK, men jeg bebrejder ikke ledelsen for at give ham den kontrakt man gjorde i sin tid. Man rakte åbenlyst ud efter en spiller med et højere sportsligt niveau, og den intention bifalder jeg. At man så har forsømt at forløse hans kvaliteter i højere grad, og at omgive ham med spillere der også kan bibringe et højere niveau, er så der synderne ligger i min optik.

    Selve idéen om, at OB har en 3-4 spillere som man forventer mere af en resten og som skal løfte resten af holdet, er jeg personligt tilhænger af. Det der med at hælde 11 kopper lunken vand op i en gryde, har som bekendt aldrig fået det til at koge. Problemet er så bare, at det OB henter lige nu i bedste fald er lunkent.
    Jeg er faktisk ret så enig. Det nytter jo kke noget at købe gode angribere hvis der ikke er spillere eller taktik der kan få dem til at funkle. Gælder nok også Helenius.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Vi fangede Greve og Helenius til et par kommentarer efter dagens kamp.

      http://obstruktion.dk/helenius-formen-ser-bedre-ud/

      http://obstruktion.dk/greve-vil-bliv...at-score-maal/

      Comment


        FCN havde 1700 flere tilskuere end vi havde idag..........

        Comment


          Tipsbladet. Tager jeg virkelig så meget fejl - eller siger det mere om de andre spillere:

          Kampens bedste:
          OB:
          Casper Nielsen var her, der og alle vegne for OB denne søndag. Han var med i rigtig mange ting offensivt, og leverede som altid en stor indsats med hårdt arbejde lige indtil udskiftningen ti minutter før tid. Desuden skal målscorerne også have en lille fjer i hatten efter sejren, hvor de to sidste var meget flot angrebsspil.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            FCN havde 1700 flere tilskuere end vi havde idag..........
            Trist. Var ikke en gang fordi, at FCM ligefrem fyldte udebaneafsnittet op. Hvis ikke de kommercielle advarselslamper begynder at lyse rødt i Ådalen og på Ørbækvej, så ved jeg efterhånden ikke, hvornår de så skulle. Med den opbakning og interesse der er nu, skal det være på rene vennetjenester eller almisser, hvis de fremtidige sponsorater skal indebære samme værdi. Jeg nægter også at tro på, at Albani-aftalen indeholder samme økonomi som de forrige Carlsberg-aftaler, der eftersigende skulle have været rigtigt gode.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Tipsbladet. Tager jeg virkelig så meget fejl - eller siger det mere om de andre spillere:

              Kampens bedste:
              OB:
              Casper Nielsen var her, der og alle vegne for OB denne søndag. Han var med i rigtig mange ting offensivt, og leverede som altid en stor indsats med hårdt arbejde lige indtil udskiftningen ti minutter før tid. Desuden skal målscorerne også have en lille fjer i hatten efter sejren, hvor de to sidste var meget flot angrebsspil.
              Jo han render rundt og kæmper som en skoldet skid. Og jo han er den der fremtvinger straffe. Men MOM er han altså ikke i min bog.
              Han gjorde det fint. Men ikke mere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Trist. Var ikke en gang fordi, at FCM ligefrem fyldte udebaneafsnittet op. Hvis ikke de kommercielle advarselslamper begynder at lyse rødt i Ådalen og på Ørbækvej, så ved jeg efterhånden ikke, hvornår de så skulle. Med den opbakning og interesse der er nu, skal det være på rene vennetjenester eller almisser, hvis de fremtidige sponsorater skal indebære samme værdi. Jeg nægter også at tro på, at Albani-aftalen indeholder samme økonomi som de forrige Carlsberg-aftaler, der eftersigende skulle have været rigtigt gode.
                Tænker at Albani begynder at blive lidt nervøs for det sølle øl salg der er i vente for deres sponsorat..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tænker at Albani begynder at blive lidt nervøs for det sølle øl salg der er i vente for deres sponsorat..
                  Hvis jeg sad hos Albani, ville jeg i hvert fald nok krydse fingre for nogle positive synergier ved Live Culture.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvis jeg sad hos Albani, ville jeg i hvert fald nok krydse fingre for nogle positive synergier ved Live Culture.
                    Tænker at en Guns N Roses koncert hjælper på det. Jeg regner da bestemt med at hjælpe godt til den dag :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tænker at en Guns N Roses koncert hjælper på det. Jeg regner da bestemt med at hjælpe godt til den dag :)
                      Det er da derfor der ikke er flere tilskuere pt. Alle har travlt i “øveren” med luftguitar og headbanging 😂🤪
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er da derfor der ikke er flere tilskuere pt. Alle har travlt i “øveren” med luftguitar og headbanging 浪
                        Ja :). Jeg har også fundet alle mine gamle CD`er frem. Der skal genopfriskes. Jeg var kæmpefan dengang. Så glæder mig helt åndssvagt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo han render rundt og kæmper som en skoldet skid. Og jo han er den der fremtvinger straffe. Men MOM er han altså ikke i min bog.
                          Han gjorde det fint. Men ikke mere
                          Lidt stats på CN : http://www.superliga.dk/spiller/casp...saeson=2017-18

                          Sidste 2 sæsoner : 94 skud = 2 mål

                          Sidste sæson var han ringeste mand i truppen til at aflevere med kun 60 % succesfulde afleveringer , i år har Helenius , AK og Fester været dårligere på det parameter

                          Denne sæson har han erobret 8 bolde , Thrane har erobret 6 JJT topper med 25 til trods for kun 19 kampe mod CN 28 kampe

                          Mere statestik for OB
                          http://www.superliga.dk/performance-centre/undefined
                          Last edited by Magge; 15-04-2018, 22:17.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Lidt stats på CN : http://www.superliga.dk/spiller/casp...saeson=2017-18

                            Sidste 2 sæsoner : 94 skud = 2 mål

                            Sidste sæson var han ringeste mand i truppen til at aflevere med kun 60 % succesfulde afleveringer , i år har Helenius , AK og Fester været dårligere på det parameter

                            Denne sæson har han erobret 8 bolde , Thrane har erobret 6 JJT topper med 25 til trods for kun 19 kampe mod CN 28 kampe

                            Mere statestik for OB
                            http://www.superliga.dk/performance-centre/undefined
                            Til gengæld har han vundet 1.9 tacklinger pr kamp, og vundet 3.5 dueller på jorden pr kamp, hvilket er samlet blandt de bedste af alle i truppen. Hhv bedre end og på niveau med Tverskov og KEP.

                            Comment


                              Casper Nielsen spillede en fremragende kamp. Hvem savner JJT?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Casper Nielsen spillede en fremragende kamp. Hvem savner JJT?
                                Det gør jeg
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X