Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Lyngby-OB

    Skal vi ikke bare smide det nedrykningsspøgelse af H til og begynde opbygningen til næste sæson

    Spilletid til Jørgensen og Eske tak

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skal vi ikke bare smide det nedrykningsspøgelse af H til og begynde opbygningen til næste sæson

    Spilletid til Jørgensen og Eske tak
    Jo, væk med det... men mon ikke det lyder, at vi nu i stedet skal sikre os 1. pladsen....... Så Jørgensen og Eske kommer til at vente.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jo, væk med det... men mon ikke det lyder, at vi nu i stedet skal sikre os 1. pladsen....... Så Jørgensen og Eske kommer til at vente.
      1. Pladsen er ganske ubruglig så det ville være verdens dårligste undskyldning. Jeg tror nu nok at de skal få spilletid. Alt kan jo være afgjort efter næste runde

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        1. Pladsen er ganske ubruglig så det ville være verdens dårligste undskyldning. Jeg tror nu nok at de skal få spilletid. Alt kan jo være afgjort efter næste runde
        Jeg kan heller ikke se den store fidus i den 1. plads, andet end signalet. Men jeg tror nu, at der bliver stilet efter den, og jeg tror ikke tilgangen til de 5 kampe vil være meget anderledes, end det vi så i dag. Jeg bliver i hvert fald overrasket, hvis det bliver til hele eller halve kampe til spillere som Eske og Jørgensen.

        Jeg tror i høj grad også, at det for JH og især Kent handler om at maksimere den her sæson, så det reelt bliver det korte sigte og jagten på den 7. plads i den her sæson der i højere grad er målet, fremfor at optimere indflyvningshøjden til næste sæson. Det kan man så mene om, hvad man vil, men jeg tror ikke, at Kent kommer til at gamble.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          1. Pladsen er ganske ubruglig så det ville være verdens dårligste undskyldning. Jeg tror nu nok at de skal få spilletid. Alt kan jo være afgjort efter næste runde
          Hvis førstepladsen udløses af en masse sejre og godt spil synes jeg ikke at den er ubrugelig - så er den udtryk for at holdet kan noget - bare ikke når det er under pres. Så der skal hentes et par profiler med en masse kampe på cv´et men med sulten intakt til at agere støtte for de mange "unge".

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg kan heller ikke se den store fidus i den 1. plads, andet end signalet. Men jeg tror nu, at der bliver stilet efter den, og jeg tror ikke tilgangen til de 5 kampe vil være meget anderledes, end det vi så i dag. Jeg bliver i hvert fald overrasket, hvis det bliver til hele eller halve kampe til spillere som Eske og Jørgensen.

            Jeg tror i høj grad også, at det for JH og især Kent handler om at maksimere den her sæson, så det reelt bliver det korte sigte og jagten på den 7. plads i den her sæson der i højere grad er målet, fremfor at optimere indflyvningshøjden til næste sæson. Det kan man så mene om, hvad man vil, men jeg tror ikke, at Kent kommer til at gamble.
            Jeg mener heller ikke at de begge skal starte inde hver kamp. Men det ville klæde trænerteamet at give dem 10-20 min fra nu af og måske en start til sidst i dette puljespil. Og mon ikke også at det er planen?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg kan heller ikke se den store fidus i den 1. plads, andet end signalet. Men jeg tror nu, at der bliver stilet efter den, og jeg tror ikke tilgangen til de 5 kampe vil være meget anderledes, end det vi så i dag. Jeg bliver i hvert fald overrasket, hvis det bliver til hele eller halve kampe til spillere som Eske og Jørgensen.

              Jeg tror i høj grad også, at det for JH og især Kent handler om at maksimere den her sæson, så det reelt bliver det korte sigte og jagten på den 7. plads i den her sæson der i højere grad er målet, fremfor at optimere indflyvningshøjden til næste sæson. Det kan man så mene om, hvad man vil, men jeg tror ikke, at Kent kommer til at gamble.
              Du har nok ret. Omvendt, så er jeg stort set overbevist om, at Kent er fortid i OB efter indeværende sæson.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Du har nok ret. Omvendt, så er jeg stort set overbevist om, at Kent er fortid i OB efter indeværende sæson.
                Det vil jeg godt vædde 3,75 på at det kommer ikke til at ske

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det vil jeg godt vædde 3,75 på at det kommer ikke til at ske
                  Dit gæt er nok lige så godt som mit, men vi kan da vædde en fadøl? ;)

                  Comment


                    #10
                    Førstepladsen sikre hjemmebane i 2 kamp i EL play off, tænker da det er ok at gå efter.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Dit gæt er nok lige så godt som mit, men vi kan da vædde en fadøl? ;)
                      Kan man få en fadøl for 3,75

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Førstepladsen sikre hjemmebane i 2 kamp i EL play off, tænker da det er ok at gå efter.
                        Jojo. Men så er det ikke mere vigtigt. Jeg vil hellere have spillet de unge ind omkring holdet og kun satse på dem der er her næste sæson.
                        Betyder det så begge ting er det klart bedste scenarie

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan man få en fadøl for 3,75
                          Næppe, men troede nu du mente odds 3.75, hehe.

                          On topic, så ville vi ideelt set få smidt nogle spilleminutter efter de unge knægte Eskesen, Jørgensen, Frøkjær osv. Vi har altså en solid pointbuffer, og om vi bliver nummer 1 eller 2 anser jeg også for at være relativt ligegyldigt. AGF er utvivlsomt den vanskeligste modstander, men hvis vi skal til den playoffkamp, så skal vi jo slå dem før eller siden. Men sevfølgelig betyder placeringen også noget økonomisk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det vil jeg godt vædde 3,75 på at det kommer ikke til at ske
                            Jeg er på Jeg donere samme svulstige beløb til TIFO-kassen .. hvis den eksisterer endnu.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg er på Jeg donere samme svulstige beløb til TIFO-kassen .. hvis den eksisterer endnu.
                              Plus moms Troels. Plus moms

                              Comment

                              Working...
                              X