Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nu synes jeg også du smører lige tykt nok på :-)

    Det er meget sjældent at vi når op på et par hundrede kommentarer indenfor 24 timer i en kamptråd, hvis det da nogensinde er sket... og hvad angår faciliteterne, så kommer det fokus jo grundet udtalelser fra træner og anfører. Inden da var der ingen kommentarer om det.

    ... men jeg er da enig i at der ikke er mange lange positive kommentarer om kampen. Og det har du da ret i, at det kunne der godt være mere af.
    Måske lidt overdrevet :o) 117 efter Randersnederlaget og 100 efter AGF-nederlaget. Men det er stadig en markant forskel - derudover bliver der jo svinet i parallelle tråder samtidigt!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Måske lidt overdrevet :o) 117 efter Randersnederlaget og 100 efter AGF-nederlaget. Men det er stadig en markant forskel - derudover bliver der jo svinet i parallelle tråder samtidigt!
      AGF-kampen var nok den vigtigste og mest afgørende kamp i denne sæson ift. vores sæsonmål. Selvfølgelig affødte det masser af indlæg.

      Randers-kampen var et stort nederlag til et bundhold der scorede flere mål i den kamp, end de havde gjort i de foregående 12 hjemmekampe. Muligheden for top 6 så endda ud til at være tilstede langt henne i kampen, uden at vi kunne gribe den. Selvfølgelig affødte det masser af indlæg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Dette forum er så "slidt" efterhånden, at ALT skidt skal påpeges af næsten alle. Det må man vænne sig til, hvis man vil læse med herinde. Det ses også af at der ovenpå et ok godkendt præstation i går her 24 timer senere er 46 indlæg, som opfølgning på kampen i kamptråden. Hvis OB havde tabt, havde der været et par hundrede, hvor alt omkring OB var blevet svinet i "hvad sagde jeg"-stilen. Sådan er det herinde.
        Derfor har rigtig mange også brugt tiden på at svine JH og OB i træningsfacilitets-tråden. Her er der 52 indlæg de sidste 24 timer.

        Nu skal jeg ikke bestemme, hvad OB-fans skal fokusere på efter en sjælden sejr over SDJ, men jeg ville da ønske,at man ville bruge lidt mere energi på, hvad der gik godt, i stedet for at dreje alt over på bortforklaringer af sejren, som rigtig mange har brugt ekstremt meget energi på. Det er vel faktisk kun Andlox og ChrisOB, som har skrevet lidt længere om det positive i kampen (undskyld, hvis jeg har glemt nogen på den helt sikkert korte liste!)

        Er det bare sådan nu - at man ikke engang har energi til at glæde sig på skrift over en OB-sejr?
        Hvis du ikke bemærket det, så er vi i taberspillet, så du kan ikke forlange at der er nogen der springer jublende rundt over en sejr i det. Dette forum er ikke "slidt" - men det er din harme over at tingene ikke kører efter dit nuance-elskende hoved til gengæld....

        ...Hvis jeg nu også skulle pive over at andre ikke mener det samme som jeg. ;-)

        Den sejr har intet ændret på det overordnede billede- og jeg synes ærligt talt du hellere burde fokusere på hvis skyld og ansvar det vitterligt er, at folk hellere vil fokusere på noget andet end det lille hyggelige afbræk i en sump af elendighed, som var vores sejr.

        Jeg valgte at fokusere på det positive- fordi jeg vitterligt var glad, men i modsætning til dig accepterer jeg at andre ikke kunne blive glade over det- fordi sådan er det at være fan.

        I en perfekt verden fokuserede man på en sejr - men det her er ikke en perfekt verden, så jeg synes du hellere burde trække på skuldrene over, at der ikke bliver fokuseret på den sejr, og acceptere at ikke alle reagerer på samme måde, som du selv gør.

        Du kan spørge mig om jeg aldrig nogensinde bliver træt af at fokusere så meget på det negative - jeg kunne spørge dig om du ikke nogensinde bliver træt af at udtale dig om forum dit og forum dat? Tror du det ændrer på noget?

        Lad være med at bebrejde folk for ikke at kunne juble over en sejr i taberspillet. Bare et godt råd.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Måske lidt overdrevet :o) 117 efter Randersnederlaget og 100 efter AGF-nederlaget. Men det er stadig en markant forskel - derudover bliver der jo svinet i parallelle tråder samtidigt!
          Der skal også være plads til at overdrive lidt... det kan modparten jo heller ikke sige sig helt fri fra at gøre en gang i mellem :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Hvis du ikke bemærket det, så er vi i taberspillet, så du kan ikke forlange at der er nogen der springer jublende rundt over en sejr i det. Dette forum er ikke "slidt" - men det er din harme over at tingene ikke kører efter dit nuance-elskende hoved til gengæld....

            ...Hvis jeg nu også skulle pive over at andre ikke mener det samme som jeg. ;-)

            Den sejr har intet ændret på det overordnede billede- og jeg synes ærligt talt du hellere burde fokusere på hvis skyld og ansvar det vitterligt er, at folk hellere vil fokusere på noget andet end det lille hyggelige afbræk i en sump af elendighed, som var vores sejr.

            Jeg valgte at fokusere på det positive- fordi jeg vitterligt var glad, men i modsætning til dig accepterer jeg at andre ikke kunne blive glade over det- fordi sådan er det at være fan.

            I en perfekt verden fokuserede man på en sejr - men det her er ikke en perfekt verden, så jeg synes du hellere burde trække på skuldrene over, at der ikke bliver fokuseret på den sejr, og acceptere at ikke alle reagerer på samme måde, som du selv gør.

            Du kan spørge mig om jeg aldrig nogensinde bliver træt af at fokusere så meget på det negative - jeg kunne spørge dig om du ikke nogensinde bliver træt af at udtale dig om forum dit og forum dat? Tror du det ændrer på noget?

            Lad være med at bebrejde folk for ikke at kunne juble over en sejr i taberspillet. Bare et godt råd.

            MvH ChrisOB
            Helt seriøst, hvorfor er nuancer et fy-ord?

            Jeg vil da oprigtigt gerne vide hvad der foregår i OB på godt og ondt. Og rigtigt gerne faktuelt og ikke baseret på om folks pis er i kog eller ej, det er grunden til jeg er på forum, fordi jeg oprigtigt talt synes at der er folk herinde som har noget reel viden og nogle gode analyser og som giver mig noget ekstra viden i forhold til min klub. Jeg kan gå på nationen hvis jeg har lyst til ukonstruktivt at råbe op omkring hvordan alting bare er de andres skyld. Og selvfølgelig skal man da acceptere hvad folk skriver sålænge det er rimeligt, ligeså vel som man skal acceptere at nogen synes det er irriterende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvad er det du forventer, at folk skal skrive?

              Det her er et debatforum, debat er som regel skabt ud af konflikter og problemer. Derfor fører et nederlag som regel til flere indlæg end en sejr, det kan jeg ikke se noget mærkeligt i.

              Der er rigelig gang i BIFs forum....

              Hvis vi så tager det med i ligningen, at det har var den mest ubetydelige sejr OB har fået i de sidste 11 måneder, og at det når alt kom til alt var en smal 2-1 sejr på hjemmebane, så kan det virkelig ikke overraske mig, at folk er ret hurtigt videre og ikke har behov for lange udredninger eller store lovprisninger af holdet. Vi har ikke slået SønderjyskE siden 2013 nej, men gårsdagens resultat var jo i højere grad et udtryk for, at SønderjyskE er faldet i niveau i de sidste to år, end at OB har hævet sig. Og OB er stadig en langt større klub der kaster flere penge efter fodboldspillere end SønderjyskE, så noget stort resultat eller nogen overraskelse er det i hvert fald heller ikke.

              I din optik er det en ubetydelig sejr. Men jeg er af den overbevisning og den deler jeg med mange, at sejre er vigtige for alle fodboldhold - ikke mindst hold, som er vant til at tabe meget. Så der er jeg lodret uenig med dig - kampen er ikke ligegyldig og slet ikke mod et hold, som man ikke har kunnet slå i 11 kampe - det gør at man meget vel møder SDJ på en anden måde næste gang. Det virker søgt, at du ikke mener, at det er en overraskelse, når man ser på indbyrdes opgør. Og det er endnu mere pudsig når du i kamptråden i vores diskussion skrev følgende "SønderjyskE endte over OB i tabellen, og OB har tabt 5 af de sidste 6 kampe før i dag." Så du bruger data og argumenter, som de lige passer ind i din nye vinkel. Det virker uholdbart og gennemskueligt og meget lidt overbevisende må jeg sige.
              Hvad er det for nogle bortforklaringer af sejren, som du hentyder til? Jeg har stort set ikke læst andet, end folk der har skrevet, at OB vandt fortjent.

              At SDJ ikke gad spille, fordi kampen var ligegyldig - hvilket 2. halvleg jo i den grad modbeviste - SDJ gik i den grad efter det. At turneringsstrukturen gjorde, at kampen var uinteressant og dermed ligegyldig at vinde

              Hvad skulle folk ellers skrive? At sejren var et udtryk for, at vi nu er langt bedre en SønderjyskE? Vi har lige spillet 26 kampe der i hvert fald ikke viser dette. At stemningen var god og stadion var fyldt med glade og optimistiske fans? For det var det absolut ikke. Vi vandt fortjent og ikke overraskende, og bliver det ved foråret ud skal diverse tråde nok begynde at fyldes med lovprisninger. Men foreløbigt har denne sæson og dette forår været en stor fiasko, med eller uden sejren i går.

              Man kunne fremhæve de spillere som gjorde det overraskende godt og at KN faktisk ramte plet med sin offensive taktik. Det er noget som styrker troen på projektet fra spillerside, når en træner rammer plet, hvilket også understreges af at spillerne faktisk nævner det i reaktioner efter kampen.

              Nogen gange er det en god idé lige at stoppe op og betragte det hele lidt ovenfra. Man kan hurtigt blive fanget i en negativ spiral, hvilket er helt naturligt når det er gået så dårligt i OB i mange år. Det er jo ikke forbudt at skrive noget positivt herinde og det kunne måske også bringe lidt glæde til OB tilbage - jeg håber da, at langt de fleste herinde helst vil glæde sig over OB i stedet for at være bitre. Man kan nogen gange komme i tvivl.
              Se ovenfor - og husk vi behøver ikke blive/være enige :o)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                AGF-kampen var nok den vigtigste og mest afgørende kamp i denne sæson ift. vores sæsonmål. Selvfølgelig affødte det masser af indlæg.

                Randers-kampen var et stort nederlag til et bundhold der scorede flere mål i den kamp, end de havde gjort i de foregående 12 hjemmekampe. Muligheden for top 6 så endda ud til at være tilstede langt henne i kampen, uden at vi kunne gribe den. Selvfølgelig affødte det masser af indlæg.
                Vil du have mig til at tælle indlæg efter alle sejre / nederlag i denne sæson for at understrege min pointe? Du kunne gøre det selv!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Hvis du ikke bemærket det, så er vi i taberspillet, så du kan ikke forlange at der er nogen der springer jublende rundt over en sejr i det. Dette forum er ikke "slidt" - men det er din harme over at tingene ikke kører efter dit nuance-elskende hoved til gengæld....

                  ...Hvis jeg nu også skulle pive over at andre ikke mener det samme som jeg. ;-)

                  Den sejr har intet ændret på det overordnede billede- og jeg synes ærligt talt du hellere burde fokusere på hvis skyld og ansvar det vitterligt er, at folk hellere vil fokusere på noget andet end det lille hyggelige afbræk i en sump af elendighed, som var vores sejr.

                  Jeg valgte at fokusere på det positive- fordi jeg vitterligt var glad, men i modsætning til dig accepterer jeg at andre ikke kunne blive glade over det- fordi sådan er det at være fan.

                  I en perfekt verden fokuserede man på en sejr - men det her er ikke en perfekt verden, så jeg synes du hellere burde trække på skuldrene over, at der ikke bliver fokuseret på den sejr, og acceptere at ikke alle reagerer på samme måde, som du selv gør.

                  Du kan spørge mig om jeg aldrig nogensinde bliver træt af at fokusere så meget på det negative - jeg kunne spørge dig om du ikke nogensinde bliver træt af at udtale dig om forum dit og forum dat? Tror du det ændrer på noget?

                  Lad være med at bebrejde folk for ikke at kunne juble over en sejr i taberspillet. Bare et godt råd.

                  MvH ChrisOB
                  Det virker som om, at du tror at jeg tager det mega personligt at folk skælder og smælder over OB. Jeg gør bare nogle små efter min mening interessante observationer. Er vi virkelig kommet så langt ud eller ER vi bare sådan på dette forum, at en OB-sejr med godt spil ikke kan begejstre mere end par stykker?

                  Det har historisk set ændret noget at påpege måder at opføre sig på. Måske ikke på OB-forum endnu - men i andre sammenhænge. Så jeg vil da kæmpe videre, lige som du også kæmper videre på din måde og med dine mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Helt seriøst, hvorfor er nuancer et fy-ord?

                    Jeg vil da oprigtigt gerne vide hvad der foregår i OB på godt og ondt. Og rigtigt gerne faktuelt og ikke baseret på om folks pis er i kog eller ej, det er grunden til jeg er på forum, fordi jeg oprigtigt talt synes at der er folk herinde som har noget reel viden og nogle gode analyser og som giver mig noget ekstra viden i forhold til min klub. Jeg kan gå på nationen hvis jeg har lyst til ukonstruktivt at råbe op omkring hvordan alting bare er de andres skyld. Og selvfølgelig skal man da acceptere hvad folk skriver sålænge det er rimeligt, ligeså vel som man skal acceptere at nogen synes det er irriterende.
                    Når ChrisOB har besluttet sig, så ER det sådan og det er den uomtvistelige sandhed og nuancer er blot med til at forplumre den, så de er ikke velkomne. Sådan er vi så forskellige som debatører. Man skal bare vide det om ChrisOB, så man "forstår", hvad han skriver og hvor det kommer fra.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Se ovenfor - og husk vi behøver ikke blive/være enige :o)
                      Ja, selvfølgelig er der gang i Brøndbys forum. Brøndby er en langt større klub end OB og mange flere fans. Klubben opererer med en helt anden form for åbenhed og får langt mere mediedækning, så der er mere at diskutere. Og så er Brøndby som regel et spændende sted sportsligt, hvilket de i den grad også er nu, hvor vi er i et dødvande, som du også kan se på tilskuertallene. Med al respekt, synes jeg det er en meget dårlig sammenligning.

                      Jeg har ikke skrevet, at kampen er ligegyldig. Jeg har skrevet, at det er den mest ubetydelige vi har spillet i de sidste 11 måneder. Hvilken kamp har været mere ubetydelig end den i går? Selvfølgelig er det ikke en overraskelse, at OB slår SønderjyskE på hjemmebane. OB var klare favoritter før kampen, bare se på bookmakernes odds, så at påstå, at det skulle være en overraskelse er HELT fra snøvsen.

                      At jeg så nævner placeringen og at OB havde tabt 5 af de sidste 6 kampe, som et udtryk for, at OB havde underpræsteret, må du gerne kalde søgt, men kan vi blive enige om, at det er et faktum?

                      Jeg har ikke læst nogen skrive, at kampen var ligegyldig. Hvem hentyder du til her?

                      Jeg skrev selv som et forsøg på at være morsom, at SønderjyskE lignede et hold for hvem det var ligegyldigt, eller som havde glemt, at de ikke skulle spille for at tabe længere, og det er du åbenbart blevet meget stødt på manchetterne over. Kan du henvise til andet eller andre der har påstået, at OB vandt den kamp, fordi at SønderjyskE ikke gad?

                      Man kunne sagtens fremhæve de gode præstationer og et godt taktisk oplæg. Det har jeg da også set nogle gøre. Hvis folk var så negative, som du gerne vil have dem til at være, havde de nok fokuseret på et skidt forløb den sidste halve time, hvor vi smed alt initiativ og var tæt på at smide sejren også. Det har jeg ikke set nogle gøre.

                      Det forekommer mig lettere komisk, at du sådan kan fare i flint over, at der ikke er sang i gaderne ovenpå en hjemmesejr over SønderjyskE, der ikke rykker noget videre sportsligt. Problemet er ikke dem som ikke falder i svime over en smal hjemmesejr over et midterhold, og som tillader sig at være kritiske, når klubben ikke lever op til det, som de har lovet os, at de er rigeligt gode nok til. Problemet er dem der har vendt OB ryggen, og som ikke en gang gider at vise deres tilfredshed eller utilfredshed længere. Dem som har givet op.

                      Langt størstedelen af dem, som du sikkert vil påstå er fanget i den negative spiral herinde, gav OB kredit for en god sejr i går. Nu prøver du så at skrige den sejr op til et niveau, hvor den slet ikke hører hjemme, og kritiserer folk der ikke er ligeså begejstrede som dig, og dermed er det DIG der fortsætter den negative spiral.
                      Last edited by Sheed; 03-04-2018, 17:10.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det virker som om, at du tror at jeg tager det mega personligt at folk skælder og smælder over OB. Jeg gør bare nogle små efter min mening interessante observationer. Er vi virkelig kommet så langt ud eller ER vi bare sådan på dette forum, at en OB-sejr med godt spil ikke kan begejstre mere end par stykker?

                        Det har historisk set ændret noget at påpege måder at opføre sig på. Måske ikke på OB-forum endnu - men i andre sammenhænge. Så jeg vil da kæmpe videre, lige som du også kæmper videre på din måde og med dine mål.
                        Hvis det ikke er personligt; hvorfor "kæmper" du så? Jeg kæmper da, fordi det er personligt; at påstå andet ville være åndssvagt. Så hold op med at lade som om, at du IKKE tager det personligt. For det gør du. Du er OB-fan; du føler os her på forum ødelægger din måde at være fan på; så du påpeger det, med lige dele harme og "påpegelser"


                        MvH ChrisOB
                        Last edited by ChrisOB; 03-04-2018, 17:24.
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Helt seriøst, hvorfor er nuancer et fy-ord?

                          Jeg vil da oprigtigt gerne vide hvad der foregår i OB på godt og ondt. Og rigtigt gerne faktuelt og ikke baseret på om folks pis er i kog eller ej, det er grunden til jeg er på forum, fordi jeg oprigtigt talt synes at der er folk herinde som har noget reel viden og nogle gode analyser og som giver mig noget ekstra viden i forhold til min klub. Jeg kan gå på nationen hvis jeg har lyst til ukonstruktivt at råbe op omkring hvordan alting bare er de andres skyld. Og selvfølgelig skal man da acceptere hvad folk skriver sålænge det er rimeligt, ligeså vel som man skal acceptere at nogen synes det er irriterende.
                          I fodboldsammenhæng, i alle elitesportssammenhænge er "nuancer" ligegyldige, hvis resultatet er, at man er i et taberslutspil. En elitesportsudøver ved, at hvis man ikke opnår sin målsætning, så er det fordi, man ikke var god nok - og så går man hjem og træner til man er god nok - eller giver op. Det er sort/hvidt, om du kan li' det eller ej.

                          Du kan roligt komme med nuancer; men det ændrer ikke på at den sportslige ledelse hverken har levet op til egen målsætning eller formået at skabe begejstring omkring OB. Det er deres arbejde. Alt hvad der er sket imellem er ret ligegyldigt. Hvis du altså spørger mig.

                          Hvad vil du bruge nuancerne til? Vi kom ikke i top 6. Vi var 2900 imod SønderjyskE. Hvorfor skal folk tvinges til at juble over en sejr i den sammenhæng?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Dette forum er så "slidt" efterhånden, at ALT skidt skal påpeges af næsten alle. Det må man vænne sig til, hvis man vil læse med herinde. Det ses også af at der ovenpå et ok godkendt præstation i går her 24 timer senere er 46 indlæg, som opfølgning på kampen i kamptråden. Hvis OB havde tabt, havde der været et par hundrede, hvor alt omkring OB var blevet svinet i "hvad sagde jeg"-stilen. Sådan er det herinde.
                            Derfor har rigtig mange også brugt tiden på at svine JH og OB i træningsfacilitets-tråden. Her er der 52 indlæg de sidste 24 timer.

                            Nu skal jeg ikke bestemme, hvad OB-fans skal fokusere på efter en sjælden sejr over SDJ, men jeg ville da ønske,at man ville bruge lidt mere energi på, hvad der gik godt, i stedet for at dreje alt over på bortforklaringer af sejren, som rigtig mange har brugt ekstremt meget energi på. Det er vel faktisk kun Andlox og ChrisOB, som har skrevet lidt længere om det positive i kampen (undskyld, hvis jeg har glemt nogen på den helt sikkert korte liste!)

                            Er det bare sådan nu - at man ikke engang har energi til at glæde sig på skrift over en OB-sejr?

                            Nu var kampen jo en næsten ligegyldig kamp i et taberslutspil hvilket dæmper begejstringen og mesterskabsdrømmene en smule . Havde kampen været afgørende for noget som helst så havde glæden også været større .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nu var kampen jo en næsten ligegyldig kamp i et taberslutspil hvilket dæmper begejstringen og mesterskabsdrømmene en smule . Havde kampen været afgørende for noget som helst så havde glæden også været større .
                              Selvfølgelig havde den det; men det er lidt svært at forstå for en person som claudes1.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, selvfølgelig er der gang i Brøndbys forum. Brøndby er en langt større klub end OB og mange flere fans. Klubben opererer med en helt anden form for åbenhed og får langt mere mediedækning, så der er mere at diskutere. Og så er Brøndby som regel et spændende sted sportsligt, hvilket de i den grad også er nu, hvor vi er i et dødvande, som du også kan se på tilskuertallene. Med al respekt, synes jeg det er en meget dårlig sammenligning.

                                Jeg har ikke skrevet, at kampen er ligegyldig. Jeg har skrevet, at det er den mest ubetydelige vi har spillet i de sidste 11 måneder. Hvilken kamp har været mere ubetydelig end den i går? Selvfølgelig er det ikke en overraskelse, at OB slår SønderjyskE på hjemmebane. OB var klare favoritter før kampen, bare se på bookmakernes odds, så at påstå, at det skulle være en overraskelse er HELT fra snøvsen.

                                At jeg så nævner placeringen og at OB havde tabt 5 af de sidste 6 kampe, som et udtryk for, at OB havde underpræsteret, må du gerne kalde søgt, men kan vi blive enige om, at det er et faktum?

                                Jeg har ikke læst nogen skrive, at kampen var ligegyldig. Hvem hentyder du til her?

                                Jeg skrev selv som et forsøg på at være morsom, at SønderjyskE lignede et hold for hvem det var ligegyldigt, eller som havde glemt, at de ikke skulle spille for at tabe længere, og det er du åbenbart blevet meget stødt på manchetterne over. Kan du henvise til andet eller andre der har påstået, at OB vandt den kamp, fordi at SønderjyskE ikke gad?

                                Man kunne sagtens fremhæve de gode præstationer og et godt taktisk oplæg. Det har jeg da også set nogle gøre. Hvis folk var så negative, som du gerne vil have dem til at være, havde de nok fokuseret på et skidt forløb den sidste halve time, hvor vi smed alt initiativ og var tæt på at smide sejren også. Det har jeg ikke set nogle gøre.

                                Det forekommer mig lettere komisk, at du sådan kan fare i flint over, at der ikke er sang i gaderne ovenpå en hjemmesejr over SønderjyskE, der ikke rykker noget videre sportsligt. Problemet er ikke dem som ikke falder i svime over en smal hjemmesejr over et midterhold, og som tillader sig at være kritiske, når klubben ikke lever op til det, som de har lovet os, at de er rigeligt gode nok til. Problemet er dem der har vendt OB ryggen, og som ikke en gang gider at vise deres tilfredshed eller utilfredshed længere. Dem som har givet op.

                                Langt størstedelen af dem, som du sikkert vil påstå er fanget i den negative spiral herinde, gav OB kredit for en god sejr i går. Nu prøver du så at skrige den sejr op til et niveau, hvor den slet ikke hører hjemme, og kritiserer folk der ikke er ligeså begejstrede som dig, og dermed er det DIG der fortsætter den negative spiral.
                                Helt og aldeles enig.

                                Igen igen slår claudes1 et ALT for stort brød op.

                                Og han påstår, at han ikke tager tingene herinde personligt? Gu gør han da så. Ellers ville han ikke skrive, som han gør.

                                Jeg var glad efter sejren - nu er jeg sgu ærligt talt ved at blive lidt irriterret over én debattørs uproportionelle angreb.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X