Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nok mere deres træner vi skal gafle, hvis det er. Han har virkelig formået at løfte en masse ellers middelmådige spillere.

    Men hvis det endelig skal være, så kunne vi godt overveje at hente Christian Sørensen hjem. Han har virkelig udviklet sig til at blive en god 8er der kan spille begge veje og er rigtigt god på bolden. Burde ikke være meget dyrere end Thrane og Welbeck, men tilgengæld bedre.
    Træner Sørensen er lige ham, vi bør have. CS ser nu ud til at trives fint der - ligesom Dennis Høegh og hed han Holmberg. Men mon ikke FCF ender i Superligaen. Vi ville ikke kunne vinde over det hold jeg lige har set vinde fortjent 3-1.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Træner Sørensen er lige ham, vi bør have. CS ser nu ud til at trives fint der - ligesom Dennis Høegh og hed han Holmberg. Men mon ikke FCF ender i Superligaen. Vi ville ikke kunne vinde over det hold jeg lige har set vinde fortjent 3-1.
      Jeg er meget tilfreds med at vi ikke købte kusk til 5 millioner. Flået ud efter 40 min i ren strafaktion. Pinlig indsats.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jeg er meget tilfreds med at vi ikke købte kusk til 5 millioner. Flået ud efter 40 min i ren strafaktion. Pinlig indsats.
        Absolut enig
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi må se. Kan sagtens se ham ryge til en bundklub eller et oprykkerhold.
          Time will tell
          Bare husk på at han også blev kasseret i AAB og at flere spillere har spillet deres bedste i tiden med Kent.
          Joan, Tingager, Thomasen bl.a.
          Jeres problem er spillernes niveau, ikke træneren ... som så bærer en del af skylden for hvilke spillere der er blevet hentet.
          Sådan ser jeg det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Træner Sørensen er lige ham, vi bør have. CS ser nu ud til at trives fint der - ligesom Dennis Høegh og hed han Holmberg. Men mon ikke FCF ender i Superligaen. Vi ville ikke kunne vinde over det hold jeg lige har set vinde fortjent 3-1.
            Husker jeg helt forkert eller har Peter Sørensen ikke indtil videre fået fremragende resultater i 1. Division, men rædderlige i suppen? Og en tendens til at tabe omklædningsrummet efter noget tid?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Husker jeg helt forkert eller har Peter Sørensen ikke indtil videre fået fremragende resultater i 1. Division, men rædderlige i suppen? Og en tendens til at tabe omklædningsrummet efter noget tid?
              JESPER Sørensen må der være tale om. Han var vist nok assistent i AGF, jeg mindes ikke han har haft ansvaret for et SL-hold.
              Peter Sørensen er chef i SIF
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi må se. Kan sagtens se ham ryge til en bundklub eller et oprykkerhold.
                Time will tell
                Jeg må revurdere mit tidligere statement og ikke udelukke, at han ville kunne indgå på et hold, der har mere fokus på HOLD i ordets bedste forstand. Man har før set mindre bemidlede spillere blomstre, hvis det eneste de skal koncentrere sig om er at løbe og tackle. Ham og Casper Nielsen tror jeg er de dårligste startere/spillere MED bolden i nyere OB historie - en sympatisk fyr med et - til tider lidt urealistisk blik på sig selv og sine evner.

                Ja ja, bedre end Welbeck, tilsyneladende, men come on - i sig selv vil han ikke være nogen som helst forstærkning for noget som helst Superligahold.

                Han kan højest blive en brik i en større sammenhæng. Det tør jeg godt sige uden at lyve.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg må revurdere mit tidligere statement og ikke udelukke, at han ville kunne indgå på et hold, der har mere fokus på HOLD i ordets bedste forstand. Man har før set mindre bemidlede spillere blomstre, hvis det eneste de skal koncentrere sig om er at løbe og tackle. Ham og Casper Nielsen tror jeg er de dårligste startere/spillere MED bolden i nyere OB historie - en sympatisk fyr med et - til tider lidt urealistisk blik på sig selv og sine evner.

                  Ja ja, bedre end Welbeck, tilsyneladende, men come on - i sig selv vil han ikke være nogen som helst forstærkning for noget som helst Superligahold.

                  Han kan højest blive en brik i en større sammenhæng. Det tør jeg godt sige uden at lyve.

                  MvH ChrisOB
                  Så blev vi enige. Simpelt hold med power fodbold. Der kan han sagtens begå sig omkring start 11

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    JESPER Sørensen må der være tale om. Han var vist nok assistent i AGF, jeg mindes ikke han har haft ansvaret for et SL-hold.
                    Peter Sørensen er chef i SIF
                    Jesper Sørensen fik som cheftræner Silkeborg i Suppen. Men han blev fyret allerede ved efterårssæsonens slutning, fordi SIF lå isoleret i bunden. Det hjalp dem ikke ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      JESPER Sørensen må der være tale om. Han var vist nok assistent i AGF, jeg mindes ikke han har haft ansvaret for et SL-hold.
                      Peter Sørensen er chef i SIF
                      Ah, selvfølgelig. Tak!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så blev vi enige. Simpelt hold med power fodbold. Der kan han sagtens begå sig omkring start 11
                        Tvivler jeg nu stadig på. Du nævnte selv Horsens og Vejle, der kan jeg ikke se, at han vil være i nærheden af at blive fast starter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Tvivler jeg nu stadig på. Du nævnte selv Horsens og Vejle, der kan jeg ikke se, at han vil være i nærheden af at blive fast starter.
                          Så har du ikke set VB spille så. Men jeg tror han ville være “inde omkring” start 11 i nogle klubber. Så dårlig er han altså heller ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så har du ikke set VB spille så. Men jeg tror han ville være “inde omkring” start 11 i nogle klubber. Så dårlig er han altså heller ikke
                            Jo, det har jeg faktisk, jeg har set langt de fleste af deres kampe. Og Thrane er slet ikke på niveau med folk som Schoop og Madsen, der har haft bedre Superligakarrierer end han selv har, eller Ramadani for den sags skyld der imo. er den bedste midtbanespiller de har. Og så er der Branca, som Sormani åbenlyst har et meget godt øje til.

                            Jeg kan slet ikke se, hvordan han skulle kunne slå Okosun eller Bjarke af i Horsens, som er væsentligt stærkere fysisk og endda også bedre på bolden.

                            Så dårlig mener jeg han er jo. At Thrane skulle være bedre end en gennemsnitlig central midt i 1. division, er i min optik at undervurdere kvaliteten i 1. division.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jo, det har jeg faktisk, jeg har set langt de fleste af deres kampe. Og Thrane er slet ikke på niveau med folk som Schoop og Madsen, der har haft bedre Superligakarrierer end han selv har, eller Ramadani for den sags skyld der imo. er den bedste midtbanespiller de har. Og så er der Branca, som Sormani åbenlyst har et meget godt øje til.

                              Jeg kan slet ikke se, hvordan han skulle kunne slå Okosun eller Bjarke af i Horsens, som er væsentligt stærkere fysisk og endda også bedre på bolden.

                              Så dårlig mener jeg han er jo. At Thrane skulle være bedre end en gennemsnitlig central midt i 1. division, er i min optik at undervurdere kvaliteten i 1. division.
                              Fair nok. Vi er uenige. Uden dog at jeg på nogen måde melder mig ind i hans fanklub

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så har du ikke set VB spille så. Men jeg tror han ville være “inde omkring” start 11 i nogle klubber. Så dårlig er han altså heller ikke
                                Jo, det tror jeg faktisk, han er. Personligt synes jeg han er én af de dårligste breddespillere, jeg kan huske i stribet.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X