Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mit gæt er 3-4 mill da der nok er mange interesserede. Og efter hvad jeg har hørt er det kun få hundrede tusinde vi smider i handler pt. Det gælder både Kløve,Rømer og Lund. Så der kommer vi ikke op. Det vil kræve ambitioner og tilført kapital som vi ikke er i besiddelse af pt
    Har du hørt hvad vi smider i løn for at lokke spillere til ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvad er han da værd? Esbjerg der er på fallittens rand og skal sælge alt hvad de kan få penge for til sommer, hvis de ikke rykker op. Og det tror jeg ikke de gør.
      Mit bud er, at vi er på den gode side af 5 millioner i hvert fald, måske nærmere 10. Sidste sæsons suveræne topscorer i U19-Ligaen med 21 mål, hvor han endda også nåede 10 Superligakampe i foråret, og i hans første rigtige seniorsæson her ser han nu ud til at kunne blive topscorer i 1. Division. Og det som kantspiller vel at mærke. Sådan en spiller er ikke billig!

      Til sammenligning så er sidste sæsons topscorer i 1. Division lige blevet solgt for omkring 20 millioner. Han lavede 15 mål sidste sæson, det samme har Dreyer lavet nu, og der er stadig 8 kampe tilbage i den her sæson. Og så er Dreyer ikke fyldt 20 endnu.

      Selv hvis Esbjerg må ud i et brandudsalg til sommer, vil der være et stort marked for Dreyer, og det er helt urealistisk at tro, at OB har noget at gøre i en sådan budkrig.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har du hørt hvad vi smider i løn for at lokke spillere til ?
        Nej det hører jeg ikke det store om. Har kun hørt lidt transferbeløb på dem vi hentede i vinters

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Mit bud er, at vi er på den gode side af 5 millioner i hvert fald, måske nærmere 10. Sidste sæsons suveræne topscorer i U19-Ligaen med 21 mål, hvor han endda også nåede 10 Superligakampe i foråret, og i hans første rigtige seniorsæson her ser han nu ud til at kunne blive topscorer i 1. Division. Og det som kantspiller vel at mærke. Sådan en spiller er ikke billig!

          Til sammenligning så er sidste sæsons topscorer i 1. Division lige blevet solgt for omkring 20 millioner. Han lavede 15 mål sidste sæson, det samme har Dreyer lavet nu, og der er stadig 8 kampe tilbage i den her sæson. Og så er Dreyer ikke fyldt 20 endnu.

          Selv hvis Esbjerg må ud i et brandudsalg til sommer, vil der være et stort marked for Dreyer, og det er helt urealistisk at tro, at OB har noget at gøre i en sådan budkrig.
          Tvivler på han kan sælges for meget over 5 mill. Tror det bliver under. Hvis han overhovedet sælges

          Den handel man lavede i VB kan ikke sammenlignes med noget andet. Ejerkredsen er fyldt med agenter der har de sygeste kontakter i Kina.. Uden dem var denne handel ALDRIG kommet op på det niveau. Måske slet ikke blevet til noget. Og de tjente faktisk 4 mill euro på de 2 Kina handler de lavede uden nogen udgifter til andre agenter overhovedet.
          De kniber sig stadig i armen på ledelsesgangene dernede

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tvivler på han kan sælges for meget over 5 mill. Tror det bliver under. Hvis han overhovedet sælges

            Den handel man lavede i VB kan ikke sammenlignes med noget andet. Ejerkredsen er fyldt med agenter der har de sygeste kontakter i Kina.. Uden dem var denne handel ALDRIG kommet op på det niveau. Måske slet ikke blevet til noget. Og de tjente faktisk 4 mill euro på de 2 Kina handler de lavede uden nogen udgifter til andre agenter overhovedet.
            De kniber sig stadig i armen på ledelsesgangene dernede
            Det væddemål tager jeg gerne. En spiller som Dreyer tror jeg ikke på kun går for 3-4 millioner i dagens marked. I så fald sælger Esbjerg ikke, det er han simpelthen for meget værd til, rent sportsligt.

            Jeg er godt klar over, at der var nogle kontakter i spil med hensyn til Dom, men nu er det jo ikke ligefrem noget unikt, at danske klubber sælger spillere til Kina for svimlende overpriser.

            Jeg tror da også, at man kniber sig i armen hos både AaB, FCN og Esbjerg, over de priser man fik skubbet Bassogog, Bruninho og Gomes afsted til.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tvivler på han kan sælges for meget over 5 mill. Tror det bliver under. Hvis han overhovedet sælges

              Den handel man lavede i VB kan ikke sammenlignes med noget andet. Ejerkredsen er fyldt med agenter der har de sygeste kontakter i Kina.. Uden dem var denne handel ALDRIG kommet op på det niveau. Måske slet ikke blevet til noget. Og de tjente faktisk 4 mill euro på de 2 Kina handler de lavede uden nogen udgifter til andre agenter overhovedet.
              De kniber sig stadig i armen på ledelsesgangene dernede
              Hvis de rykker op kommer han langt langt over, hvis de bliver nede kan jeg ikke se ham blive solgt for under 8-10 millioner.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvis de rykker op kommer han langt langt over, hvis de bliver nede kan jeg ikke se ham blive solgt for under 8-10 millioner.
                8-10 mill er stadig mere end Robert Skov blev solgt for til FCK. Dreyer har ikke bevist sig endnu på højeste niveau og skal købes fra EfB. Syntes der er stor forskel.
                Men klart at spillede han i FCN var han mindst det værd.. Jeg holder stadig på 3-5 mill som også er rigtig mange penge

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det væddemål tager jeg gerne. En spiller som Dreyer tror jeg ikke på kun går for 3-4 millioner i dagens marked. I så fald sælger Esbjerg ikke, det er han simpelthen for meget værd til, rent sportsligt.

                  Jeg er godt klar over, at der var nogle kontakter i spil med hensyn til Dom, men nu er det jo ikke ligefrem noget unikt, at danske klubber sælger spillere til Kina for svimlende overpriser.

                  Jeg tror da også, at man kniber sig i armen hos både AaB, FCN og Esbjerg, over de priser man fik skubbet Bassogog, Bruninho og Gomes afsted til.
                  Det væddemål tager jeg gerne. Ingen problem

                  Nej det er ikke unikt. Men skete stadig fra 1. Div

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvis de rykker op kommer han langt langt over, hvis de bliver nede kan jeg ikke se ham blive solgt for under 8-10 millioner.
                    Det beløb tror jeg slet ikke er realistisk. Det er jo langt over Hvad etablerede suppespillere handles for. Hvem siger han kan begå sig i superligaen.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det beløb tror jeg slet ikke er realistisk. Det er jo langt over Hvad etablerede suppespillere handles for. Hvem siger han kan begå sig i superligaen.
                      Nu er Dreyer også et ret stort talent og om han kan begå sig i superligaen ... well, han indikerer det kraftigt ved at være meget dominerende i 1. div.

                      Det er ikke for at tage håbet fra jer, men mere for at få et mere realistisk billede, en sådan spiller kommer ikke til OB.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Nu er Dreyer også et ret stort talent og om han kan begå sig i superligaen ... well, han indikerer det kraftigt ved at være meget dominerende i 1. div.

                        Det er ikke for at tage håbet fra jer, men mere for at få et mere realistisk billede, en sådan spiller kommer ikke til OB.
                        Nej han er desværre nok allerede langt udenfor vores rækkevidde, desværre fordi han er en helt vildt interessant spiller som med garanti bliver endnu mere værd de kommende år.
                        Men det gør Eskesen, Frøkjær og Mathias Jørgensen også ;-)

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Nu er Dreyer også et ret stort talent og om han kan begå sig i superligaen ... well, han indikerer det kraftigt ved at være meget dominerende i 1. div.

                          Det er ikke for at tage håbet fra jer, men mere for at få et mere realistisk billede, en sådan spiller kommer ikke til OB.
                          Nu er det heller ikke en spiller jeg ønsker mig i OB.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nu er det heller ikke en spiller jeg ønsker mig i OB.
                            Hvis ikke du ønsker Anders Dreyer i stribet, hvem ønsker du dig så? Det er ikke ment som en provokation, men blot som en helt oprigtig undren over, hvilke spillere du i så fald forestiller dig skulle forstærke vores hold og gøre det mere interessant?

                            Comment


                              #89
                              JH får godt nok svært ved at sætte et sommervindue sammen ud fra det her udvalg. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfrie-spillere

                              Mit bud er, at Erik Marxen og Salquist skifter til OB på fri transfer, og at der derudover laves aftaler med Mikkel Andersen og enten Kevin Mensah eller Jakob Ankersen.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                JH får godt nok svært ved at sætte et sommervindue sammen ud fra det her udvalg. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfrie-spillere

                                Mit bud er, at Erik Marxen og Salquist skifter til OB på fri transfer, og at der derudover laves aftaler med Mikkel Andersen og enten Kevin Mensah eller Jakob Ankersen.
                                Mon ikke det bliver Alexander Juul Andersen og Jeppe Mehl
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X