Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDrejer, kan blive en superliga profil.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Synes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;
Niels Letort FCF: CM/VK
Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op
Nogen jeg har glemt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægSynes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;
Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
Nogen jeg har glemt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægSynes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;
Nogen jeg har glemt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMark Brink, Ramadani, Rasmus Lauritsen, Allan Sousa, Joachim Wagner, Jeppe Arnesen.
https://www.transfermarkt.de/emmanue...spieler/288655
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det er da meget godt .. kender ikke en eneste af dem du nævner. Tvivler på at det er spillere der bringer os i top 6 i fremtiden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAnders Dreyer ville sandsynligvis starte inde for OB nu, men der er nok omtrent 0% chance for at han vælger OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHvis man kunne skole Emmanuel Ogude så han kunne få lidt slutprodukt på sine aktioner, så ville han kunne blive rigtig mange millioner værd:
https://www.transfermarkt.de/emmanue...spieler/288655
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSelv hvis han var bare en smule interesseret, er OB næppe i nærheden af at kunne smide det beløb på 5-10 millioner der nok skal til at købe Dreyer fri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDer er åbenbart noget der er gået under radaren hos mig med drejer. Har aldrig hørt om ham. Hvad plads spiller han? Hvis han spiller på et middelmådigt Esbjerg hold er han næppe 10 millioner værd. De er helt til rotterne økonomisk så de kan blive nødt til at sælge deres profiler.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDreyer vil jeg mene er off. midt .. på transfermarkt står han som angriber og alternativt hk eller vk. Han fik en del min. i SL forrige sæson og han er 19 år. Forholdsvis træfsikker, godt spark og god teknik.Jeg ved ikke om han er bedre end JJT men det vil imø være den direkte sammenligning
Bedre sammenligning er nok Eskesen hvor vi bare må indrømme at Dreyer pt er 1-2 niveauer overpt. Bedre fysik,spark og mere målfarlig.
Men har selvfølgelig også fået den spilletid og tillid der skal til. Det har Eske ikke endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDreyer vil jeg mene er off. midt .. på transfermarkt står han som angriber og alternativt hk eller vk. Han fik en del min. i SL forrige sæson og han er 19 år. Forholdsvis træfsikker, godt spark og god teknik.Jeg ved ikke om han er bedre end JJT men det vil imø være den direkte sammenligningTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det er da meget godt .. kender ikke en eneste af dem du nævner. Tvivler på at det er spillere der bringer os i top 6 i fremtiden.
Kig i de lavere divisioner, der er masser af guld. Malthe Aamundsen der er rykket fra HB Køge til Rosenborg i dette vindue er det seneste eksempel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMark Brink, Ramadani, Rasmus Lauritsen, Allan Sousa, Joachim Wagner, Jeppe Arnesen.
Comment
Comment