Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, den ged er nok barberet. Når det så er sagt, har man vel polstret sig til at kunne sige ja til et stort bud i sidste øjeblik, som der jo selvfølgelig altid kan komme.
Men på TMs vegne ville ja da håbe, at man kunne finde en løsning.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg det må du selvfølgelig gerne tro, at det er, men at fælde en dom over vinduet kan vi jo ikke endnu. AGF hentede også en masse gode navne på papiret sidste sommer, og det viste sig umiddelbart at være et mere lunkent vindue.
Efter JHs udmelding at der ville ikke ske mere hvis der ikke dupper op en ekstraordinær spiller var jeg sikker at det er kun den dumme snak vi hørte hver gang i de sidste år. Hvis det bliver nu Bashkim som kommer ind så vil jeg forklare mig som tilfreds og positiv overrasket med vinduet - så god man kan bedømme det nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHvor har du det fra??Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment