Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægAltså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten
Men hvis vi kunne finde en ny Utaka eller Miti, ville det sgu være verdensklasse.
Og de kom jo ikke fra dyre steder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægAltså fair nok, at det er dit ønske/håb, det er bare højest usandsynligt, og du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter det. Mål i 2/3 af kampene svarer til 24 mål på en sæson. Det er der ikke én eneste spiller, der har åbnet i de to foregående sæsoner i Superligaen, hvor vi har haft den her struktur (Marcondes ville dog med al sandsynlighed have nået det, hvis han ikke var skiftet til Brentford midtvejs). Jeg har godt nok svært ved at se, at vi lige skulle hive en med 20+ mål op af hatten
Men mindre kan gøre det. Spørgsmålet er, om det er angriberne, det handler om. Sidste sæson lavede Ak og Helenius til sammen 23 mål - det er 6.bedste frontduo i ligaen (og nok primært kun nr. 6 pga. Kirkevolds fabelagtige 22 kasser). Målt udelukkende på angribermål burde top6 være absolut realistisk.
Det hjælper så ikke, hvis man er for dårlig til at vinde kampe og få points. Det lader til at den sportslige ledelse har konkluderet, at der skal erfarne/bedre folk ind for at få flere points. De folk behøver jo ikke angribere; for det meget logisk at se på tallene og konkludere, at OB allerede har gode nok angribere til top6. Man kan i hvert fald ikke bare se på måltal og logisk ønske sig en ny angriber som den højeste prioritet. Jeg siger ikke, at jeg er enig eller ikke gerne ser en ny angriber; men der er ikke noget galt med logikken i at være tilfreds med det, vi har.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægTænk også på at vi vinder vores første kamp, men det var ikke en angriber der scorede.
Det er skidt at vi ikke har en der scorer i hver kamp.
Især når man tænker på alle de chancer vi laver.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlægAAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlægAAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMon ikke, at det giver plads til Kadrii i Ålborg?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOplagt afløser typemæssigt. Når man heller ikke endnu har udsendt nogen fondsbørsmeddelelse omkring fortstående salg af Flores og Pohl, betyder det nok at en del af pengene skal geninvesteres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHandler det ikke også i høj grad om, at AaB fans er pisse forvænte?
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJo. De er bedre end os på stort set alle parametre, men deres fans piver lige så meget, som vi gør. Og de har den dårligste sportsdirektør i DK, som sælger alt for billigt, er for ringe til at scoute og får fat i nulbon'er, der ikke en gang kan score 24 mål per sæson:-)
Jeg erindrer ikke umiddelbart, at der har været nogle fandemonstrationer i Ådalen i nyere tid, jeg kan tage fejl, men der har da ellers været grunde nok til det. AaBs fans gjorde det, fordi at de var utilfredse med at ligge nr. 5 og ryge ud af kvartfinalen i pokalen. Ingen af delene er vel at mærke sket i OB i de sidste 7 og 8 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg vil vove den påstand, at de piver endnu mere end vi gør.
Jeg erindrer ikke umiddelbart, at der har været nogle fandemonstrationer i Ådalen i nyere tid, jeg kan tage fejl, men der har da ellers været grunde nok til det. AaBs fans gjorde det, fordi at de var utilfredse med at ligge nr. 5 og ryge ud af kvartfinalen i pokalen. Ingen af delene er vel at mærke sket i OB i de sidste 7 og 8 år.
Comment
Comment