Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Jesper Hansen sagde i optakten til dagens kamp at det skulle et par spiller mere ind så helt lukket er det nok ikke
    Og det har han sagt mange gange

    Men det vil jo heller ikke hjælpe noget at JM står i pressen og råber efter nye spillere i den situation vi er i. Dem der er her nu skal vende skuden
    Inden et par spillere bliver landet og falder på plads er tæt på halvdelen af grundspillet færdigt. Det er bare et røgslør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Men jeg kender også Hr. Uld i Mund godt nok til at vide, at han kan spinne den på mange forskellige måder.

      Man kan også vende den om og sige, hvor er det åbenlyse hul i truppen, hvis vi skal sætte os i JHs stol?

      Hvis vi tager udgangspunkt i den 3-5-2 vi spiller i dag f.eks.

      Målmænd: På plads. Kan selvfølgelig komme et Gryte salg, og så skal der jo nok en erstatning ind.

      Midterforsvar: På plads. Vi kan diskutere niveauet, men antalsmæssigt er vi der vel. KEP, Ludwig og Tverskov bliver nok alle betalt som startere, og så er der Lund, Skolnik og nogle af de andre vi så i opstarten i baghånden.

      Backs: 3 ud af 4 mænd er vel på plads. Så mangler der en VB, men mon ikke det bliver en backup/udviklingsspiller, især med tanke på, at man åbenbart er fint tilfreds med at lade Desler spille den plads, når Barrett er ude.

      Midtbane: På plads? Det er muligvis her man kigger på en decideret forstærkning, men ud fra et middelmådigt OB-syn, synes jeg sagtens man kan anlægge den analyse, at vi er på plads. Vi skal jo bruge 3 startere. Drachmann og Thomasen er stensikre og vel nogle af de første på holdkortet. Så er der én plads tilbage som Kløve, Greve, Eske og CN skal kæmpe om. Alle har startet inde i den her sæson, og jeg tror da at alle 4 potentielt ses som startere. Det er mange konkurenter til én plads. Og så har man Harboe og Frøkjær derudover.

      Angribere: På plads. Jørgensen er braget ind på scenen, og så har man tre velbetalte folk deruover.

      Jeg kan snildt se for mig, at JH går ud og forsvarer kvaliteten af den her trup, når vi rammer 1. september, og giver os den samme gamle sang om, at man gik efter noget kvalitet men ikke fandt det. Og det tror jeg også man gør, men hvis man lægger det dogme ned over sig selv, at man næsten kun kan hente danske spillere eller i hvert fald spillere der har spillet i Superligaen, så er det sgu begrænset hvad der er derude, og jeg har godt nok svært ved at se, hvad OB kan komme i nærheden af i Superligaen, som vil gå ind som en decideret profil på det her hold.
      Jeg ville vende dem om.

      Hvor er kvaliteten god nok?

      Mm: 100%

      HB: 90% (Ryan er på vej men mangler lige slutproduktet)
      CF: 70% (KEP ikke hurtig nok længere)
      Vb: 80% Barret er god, men gået lidt i stå?

      HM: 80% (der mangler fart på kanterne!)
      DM: 100%
      OM: 50% (her mangler virkelig klasse)
      VM: 80% (igen fart)

      Ang: 70% (MJ fremragende men ingen andre scorer nok)

      Jeg ser helst et køb til den offensive midt og centerforsvaret. Dernæst kanter. Så må vi spille med én angriber og mange flere løb.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis Barret er ude i længere tid er man tvunget til at handle. Mm man omskoler Helenius til back altså
        Pssssst! Omskolingsprojekter havde vi ja allerede i OB. Ikke at de prøver det faktisk.
        ;-)
        Ved du hvor alvorlig det er med Barretts skade?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Pssssst! Omskolingsprojekter havde vi ja allerede i OB. Ikke at de prøver det faktisk.
          ;-)
          Ved du hvor alvorlig det er med Barretts skade?
          I følge den nye persondata lov måtte vores 2 læger ikke udtale sig om hvornår man forventer ham tilbage. Så nej.
          Men hvis det er en kraftig hjernerystelse kan der gå mange uger. Måske hele efterårssæsonen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Selvfølgelig er Bjørn Paulsen ikke på listen, så virkelighedsfjerne er man trods alt ikke i OB.
            Nej og det er der jo nok noget om og det er én af grundende til at vi er så pisse middelmådige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og det har han sagt mange gange

              Men det vil jo heller ikke hjælpe noget at JM står i pressen og råber efter nye spillere i den situation vi er i. Dem der er her nu skal vende skuden
              Inden et par spillere bliver landet og falder på plads er tæt på halvdelen af grundspillet færdigt. Det er bare et røgslør
              Jeg tror der er budgetteret med salg af Grytebust, ryger han ikke er der nok ikke mange penge til nye spillere.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Jeg ville vende dem om.

                Hvor er kvaliteten god nok?

                Mm: 100%

                HB: 90% (Ryan er på vej men mangler lige slutproduktet)
                CF: 70% (KEP ikke hurtig nok længere)
                Vb: 80% Barret er god, men gået lidt i stå?

                HM: 80% (der mangler fart på kanterne!)
                DM: 100%
                OM: 50% (her mangler virkelig klasse)
                VM: 80% (igen fart)

                Ang: 70% (MJ fremragende men ingen andre scorer nok)

                Jeg ser helst et køb til den offensive midt og centerforsvaret. Dernæst kanter. Så må vi spille med én angriber og mange flere løb.
                Jeg er enig. Så Sif idag, de kunne jo købe Helenius, så vi kan få plads til en legekammerat til MJ. Og Fester må også kunne skydes af. Vi mangler en til hver kæde, og alle 3 skal være over Kløve/Rømer/ Helenius/Nielsen niveau

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg tror der er budgetteret med salg af Grytebust, ryger han ikke er der nok ikke mange penge til nye spillere.
                  Jeg tror på at der kommer et par stykker uanset hvad. Men kvaliteten af dem kunne meget vel afhænge af om Gryte bliver solgt og hvor stort salget evt bliver.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg er enig. Så Sif idag, de kunne jo købe Helenius, så vi kan få plads til en legekammerat til MJ. Og Fester må også kunne skydes af. Vi mangler en til hver kæde, og alle 3 skal være over Kløve/Rømer/ Helenius/Nielsen niveau
                    Så skal Helenius vel gå 40% ned i løn. Tvivler jeg på han vil. Han spiller jo hver gang og er af en eller anden grund tæt på start 11 jo.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så skal Helenius vel gå 40% ned i løn. Tvivler jeg på han vil. Han spiller jo hver gang og er af en eller anden grund tæt på start 11 jo.
                      Sif har heller ikke noget at bytte med Rodic var skidt i dag og vist på vej til Sverige

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis Barret er ude i længere tid er man tvunget til at handle. Mm man omskoler Helenius til back altså
                        Det er da heller ikke urealistisk ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det er da heller ikke urealistisk ...
                          Arghhh mon dog...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Sif har heller ikke noget at bytte med Rodic var skidt i dag og vist på vej til Sverige
                            Kan ikke forestille mig de har det store at bytte med nej. Men vi hentede jo også Helenius på fri transfer så det ville nok kun være sigon fee hvis skulle have tilbage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg tror på at der kommer et par stykker uanset hvad. Men kvaliteten af dem kunne meget vel afhænge af om Gryte bliver solgt og hvor stort salget evt bliver.
                              Lasse Vøge var på twitter mere tvivlende ift. nye signings. Men jeg har svært ved at forestille mig at der ikke kommer yderligere tilføjelser. Truppen er smækfyldt med overflødige spillere, men det skorter på salgspotentialet.

                              Comment


                                - Jeg skal efter den her kamp hverken have flere eller mindre antal spillere ind i min trup. Jeg er tilfreds med den trup, jeg har, sagde Michelsen til spørgsmålene om det transfervindue, der lukker på sidste dag i august.

                                fra fyens.dk efter dagens kamp. Er det mon manglende rutine der gør han ikke har opdaget at det var fordi de spillede mod FCK at den fik noget ekstra.

                                PS: en service til JM: "mindre antal" kan erstattes med "færre", altså "hverken have flere eller færre
                                spillere"
                                Last edited by Tåhyler; 06-08-2018, 09:09.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X