Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej hvis man forestiller sig at vi fordi der er kommet ny træner pludselig ryger i top 4 - uden at niveauet i truppen bliver løftet - så vil jeg mene man er ret naiv.

    Men mener der er plads til forbedringer - selv med den nuværende trup, syntes aldrig kent fik dem til at overpræstere og sjældent så vi bare et stabilt godt niveau. Bundniveauet skal hæves, så vi når til et punkt hvor vi kan vinde flere kampe i træk, og hvor en sejrsstime ikke kun behøver bestå af 2 sejre i streg.
    Top 4 sker ikke uden markante forstærkninger.
    Men ikke meget skal rykkes for Top 6. Andre konkurrende hold kan måske blive svækket af salg og skader hvem ved..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      nej hvis man forestiller sig at vi fordi der er kommet ny træner pludselig ryger i top 4 - uden at niveauet i truppen bliver løftet - så vil jeg mene man er ret naiv.

      Men mener der er plads til forbedringer - selv med den nuværende trup, syntes aldrig kent fik dem til at overpræstere og sjældent så vi bare et stabilt godt niveau. Bundniveauet skal hæves, så vi når til et punkt hvor vi kan vinde flere kampe i træk, og hvor en sejrsstime ikke kun behøver bestå af 2 sejre i streg.
      Jeg forventer heller ikke en 4.plads. Jeg tager udgangspunkt i den 10.plads der ganske fortjent udløste en fyreseddel til Kent Nielsen.
      Den nuværende trup burde kunne ende fra 5 til 8. Håber virkelig der bliver skabt et stærkt fundament som der kan bygges videre på de kommende sæsoner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Der er 9 dage til
        Åh, er kommet helt skævt ind på sæsonen.
        Troede virkelig, at det var nu. :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nej hvis man forestiller sig at vi fordi der er kommet ny træner pludselig ryger i top 4 - uden at niveauet i truppen bliver løftet - så vil jeg mene man er ret naiv.

          Men mener der er plads til forbedringer - selv med den nuværende trup, syntes aldrig kent fik dem til at overpræstere og sjældent så vi bare et stabilt godt niveau. Bundniveauet skal hæves, så vi når til et punkt hvor vi kan vinde flere kampe i træk, og hvor en sejrsstime ikke kun behøver bestå af 2 sejre i streg.
          Det vil give dig ret i vil være naivt at forestille sig, men jeg ser nu ikke vores trup som ringere end Sdr.JyskE's, ACH og lign. hold. Klart nok at stillingen taler sit eget sprog, men ikke alle kan blive nr. 6, og kun et hold bliver nr. 10. Jeg undrer mig til tider over at efter en trænerfyring kan nder pludselig findes penge til nye spillere straks. Det kunne være spændende at se hvad Kent kunne gøre med 3 tilgange til start11'eren her iblandt Ludwig som har set stærk ud i træningskampene .. en tanke kunne nemt være at med ham på holdet efter Tingagers afgang havde meget set anderledes ud.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det vil give dig ret i vil være naivt at forestille sig, men jeg ser nu ikke vores trup som ringere end Sdr.JyskE's, ACH og lign. hold. Klart nok at stillingen taler sit eget sprog, men ikke alle kan blive nr. 6, og kun et hold bliver nr. 10. Jeg undrer mig til tider over at efter en trænerfyring kan nder pludselig findes penge til nye spillere straks. Det kunne være spændende at se hvad Kent kunne gøre med 3 tilgange til start11'eren her iblandt Ludwig som har set stærk ud i træningskampene .. en tanke kunne nemt være at med ham på holdet efter Tingagers afgang havde meget set anderledes ud.
            det ved jeg nu ikke om jeg er enig i - Kent har jo fået sine 3 tilgange - og mere til. Han har været med til at forme holdet over 3 år.

            Tror nu også pengene til nye spillere havde været der hvis Kent var fortsat, det er jo ikke fordi der ikke er blevet skiftet ud i truppen i hans tid.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nej hvis man forestiller sig at vi fordi der er kommet ny træner pludselig ryger i top 4 - uden at niveauet i truppen bliver løftet - så vil jeg mene man er ret naiv.

              Men mener der er plads til forbedringer - selv med den nuværende trup, syntes aldrig kent fik dem til at overpræstere og sjældent så vi bare et stabilt godt niveau. Bundniveauet skal hæves, så vi når til et punkt hvor vi kan vinde flere kampe i træk, og hvor en sejrsstime ikke kun behøver bestå af 2 sejre i streg.
              Jeg kan ikke lige huske hvor mange profiler at Michelsen hentede i Sønderjyske, men han rykkede dem fra en 10. plads til sølv 😉

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det vil give dig ret i vil være naivt at forestille sig, men jeg ser nu ikke vores trup som ringere end Sdr.JyskE's, ACH og lign. hold. Klart nok at stillingen taler sit eget sprog, men ikke alle kan blive nr. 6, og kun et hold bliver nr. 10. Jeg undrer mig til tider over at efter en trænerfyring kan nder pludselig findes penge til nye spillere straks. Det kunne være spændende at se hvad Kent kunne gøre med 3 tilgange til start11'eren her iblandt Ludwig som har set stærk ud i træningskampene .. en tanke kunne nemt være at med ham på holdet efter Tingagers afgang havde meget set anderledes ud.
                Enig.. Jeg er også helt med på at vi blev nr 10. Ganske fortjent. Men hvis samtlige hold spillede samme turnering igen i samme rækkefølge med nøjagtig samme spillere er det jo ikke givet at resultatet blev det samme

                Mht midler tror jeg det skyldes at Enrico er kommet til. Det er ham der har skrabet lidt i hjørnerne samt det fact at 4-5 spillere er blevet erstattet af unge der går til væsentligt mindre løn. Derved er der frigivet en del lønkroner som kan bruges på en 2-3 profiler. Der til kan også nævnes at JH ikke har udnyttet budgettet til fulde de sidste vinduer

                Og så er jeg meget tilfreds med at det ikke er Kent der får de 3 stærke tilgange. Tror aldrig det var blevet godt i OB og det er perfekt at JM netop har fået midler til at forme sin egen trup og ikke skal være låst op af dyre profiler han alligevel ikke ville bruge.

                Comment


                  Det ligner Kasper Larsen som træner med i dag, ved ikke om det bare er for at holde sig i form.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Enig.. Jeg er også helt med på at vi blev nr 10. Ganske fortjent. Men hvis samtlige hold spillede samme turnering igen i samme rækkefølge med nøjagtig samme spillere er det jo ikke givet at resultatet blev det samme

                    Mht midler tror jeg det skyldes at Enrico er kommet til. Det er ham der har skrabet lidt i hjørnerne samt det fact at 4-5 spillere er blevet erstattet af unge der går til væsentligt mindre løn. Derved er der frigivet en del lønkroner som kan bruges på en 2-3 profiler. Der til kan også nævnes at JH ikke har udnyttet budgettet til fulde de sidste vinduer

                    Og så er jeg meget tilfreds med at det ikke er Kent der får de 3 stærke tilgange. Tror aldrig det var blevet godt i OB og det er perfekt at JM netop har fået midler til at forme sin egen trup og ikke skal være låst op af dyre profiler han alligevel ikke ville bruge.
                    Trænerfyringen var "helt efter bogen" hvis det kan siges sådan. Vi får aldrig opklaret hvad KN kunne have udrettet med 3 forstærkninger, men frygten er klart specielt efter Deslers statement om den forsvundne aggressivitet, at det ville have betydet mere af gode boldspillere der flytter rundt med bolden, bagude og midt på banen. Det må siges at være god timing med JM nu .. Jönsson i JM-regi havde været dødfødt fra starten.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Det ligner Kasper Larsen som træner med i dag, ved ikke om det bare er for at holde sig i form.
                      Det ser man tit at gamle spillere for lov til. Så tænker ikke vi skal ligge det store i det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg kan ikke lige huske hvor mange profiler at Michelsen hentede i Sønderjyske, men han rykkede dem fra en 10. plads til sølv 😉
                        Ja og Kent vandt DM med AaB. Der findes ingen facitliste her, men så længe JH står for kontrakter og indkøb, så ender vi ALDRIG i top 6. Et gammelt øg vinder ikke et derby.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg kan ikke lige huske hvor mange profiler at Michelsen hentede i Sønderjyske, men han rykkede dem fra en 10. plads til sølv 
                          SønderjyskE's startopstilling i den sidste kamp i sæsonen 2014/2015, hvor de blev nr. 10 (Lars Søndergaards sidste sæson)

                          Jens Rinke
                          Pierre Kanstrup
                          Niels Lodberg
                          Søren Muusman
                          Bjørn Paulsen
                          Morten Beck
                          Andreas Oggesen
                          Baldur Sigurdsson
                          Tommy Bechmann
                          Marvin Pourie
                          Johan Absalonsen

                          Indskiftere:

                          Marin Skender
                          Henrik Hansen
                          Mikael Uhre

                          Startopstilling i den første kamp i sæsonen 2015-2016 (Hvor de vandt sølv, første sæson med Jacob Michelsen):

                          Marin Skender
                          Joao Perreira
                          Søren Muusman
                          Pierre Kanstrup
                          Marc Pedersen
                          Bjørn Paulsen
                          Troels Kløve
                          Janus Drachmann
                          Adama Guira
                          Thomas Dalgaard
                          Johan Absalonsen

                          Altså et hold, der fra den sidste kamp i sæsonen til den første kamp i den nye sæson med en ny træner var ændret sådan, at der kun var 4 gengangere. I mellemtiden var der kommet en helt ny central midtbane konstellation: Drachmann og Guira.

                          Da sæsonen sluttede med sølvmedaljer i Brøndby så holdet sådan her ud:

                          Marin SkenderMarc Pedersen
                          Pierre Kanstrup
                          Francis Dickoh
                          Marc Dal Hende
                          Nicolaj Madsen
                          Janus Drachmann
                          Simon Kroon
                          Adama Guira
                          Tommy Bechmann
                          Johan Absalonsen

                          Altså overtog Jacob Michelsen nærmest en helt ny trup; hvor der blev hentet spillere, der sammen med nogle få af de gammelkendte blev nogen af ligaens helt store profiler; Guira, Kroon, Dal Hende, Drachmann, Nicolaj Madsen; så han flyttede dem fra 10. pladsen til sølv, fordi han var den rigtige træner til en markant forstærket spillertrup.

                          Håber det er svar nok på din tvivl. ;-)

                          Det er lidt ligesom med AaBs mesterhold i 2008; det hold der vandt guld var ændret på 8 pladser i forhold til det hold, der sluttede sæsonen før; så fodbold handler ikke altid om kontunuitet; det kan også handle om at finde de rigtige spillere og den rigtige træner på det rigtige tidspunkt.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            SønderjyskE's startopstilling i den sidste kamp i sæsonen 2014/2015, hvor de blev nr. 10 (Lars Søndergaards sidste sæson)

                            Jens Rinke
                            Pierre Kanstrup
                            Niels Lodberg
                            Søren Muusman
                            Bjørn Paulsen
                            Morten Beck
                            Andreas Oggesen
                            Baldur Sigurdsson
                            Tommy Bechmann
                            Marvin Pourie
                            Johan Absalonsen

                            Indskiftere:

                            Marin Skender
                            Henrik Hansen
                            Mikael Uhre

                            Startopstilling i den første kamp i sæsonen 2015-2016 (Hvor de vandt sølv, første sæson med Jacob Michelsen):

                            Marin Skender
                            Joao Perreira
                            Søren Muusman
                            Pierre Kanstrup
                            Marc Pedersen
                            Bjørn Paulsen
                            Troels Kløve
                            Janus Drachmann
                            Adama Guira
                            Thomas Dalgaard
                            Johan Absalonsen

                            Altså et hold, der fra den sidste kamp i sæsonen til den første kamp i den nye sæson med en ny træner var ændret sådan, at der kun var 4 gengangere. I mellemtiden var der kommet en helt ny central midtbane konstellation: Drachmann og Guira.

                            Da sæsonen sluttede med sølvmedaljer i Brøndby så holdet sådan her ud:

                            Marin SkenderMarc Pedersen
                            Pierre Kanstrup
                            Francis Dickoh
                            Marc Dal Hende
                            Nicolaj Madsen
                            Janus Drachmann
                            Simon Kroon
                            Adama Guira
                            Tommy Bechmann
                            Johan Absalonsen

                            Altså overtog Jacob Michelsen nærmest en helt ny trup; hvor der blev hentet spillere, der sammen med nogle få af de gammelkendte blev nogen af ligaens helt store profiler; Guira, Kroon, Dal Hende, Drachmann, Nicolaj Madsen; så han flyttede dem fra 10. pladsen til sølv, fordi han var den rigtige træner til en markant forstærket spillertrup.

                            Håber det er svar nok på din tvivl. ;-)

                            Det er lidt ligesom med AaBs mesterhold i 2008; det hold der vandt guld var ændret på 8 pladser i forhold til det hold, der sluttede sæsonen før; så fodbold handler ikke altid om kontunuitet; det kan også handle om at finde de rigtige spillere og den rigtige træner på det rigtige tidspunkt.

                            MvH ChrisOB
                            Tak for det. Fornemt arbejde. Så må vi håbe at Michelsen har overtaget en trup, som er skræddersyet til ham og at de store superligaprofiler i den kommende sæson er Greve, Ak, Tverskov og Ludwig ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Det ligner Kasper Larsen som træner med i dag, ved ikke om det bare er for at holde sig i form.
                              Ja, det lyder jo ikke som en genforening på hjemmesiden, men man har jo lov at håbe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Det ligner Kasper Larsen som træner med i dag, ved ikke om det bare er for at holde sig i form.
                                Det er vel kun en vennetjeneste for at holde sig i gang:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...g-i-gang-i-ob/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X