Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserverne: FCK - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserverne: FCK - OB

    De snyder og starter før jeg kan nå derud.
    Kampstart var her klokken 13; jeg satser på at nå slutningen af første halvleg og resten af kampen.

    Det er et FCK reservehold med Kim Christensen og Pierre Bengtsson og ellers kun U17 og U19 spillere.
    OB har også mange unge, men der er meget mere rutine. Det er altså en kamp, der bør vindes.
    Meldinger når jeg er fremme.

    #2
    Fremme og der er vel spillet små 40 minutter.

    Opstillingen:
    Thomas Mikkelsen.
    Ryan Johnson Laursen - Marco Lund - Joao Pereira - Jacob Buus.
    Nana Welbeck - Mads Frøkjær - Mathias Thrane - Julius Eskesen.
    Mathias Jørgensen - Mohammed Fellah.

    Det har været meget OB de par minutter jeg har set. Tre minutter tilbage ifølge dommeren.

    Comment


      #3
      Pause. Youssef Toutouh er også med for FCK.

      Comment


        #4
        Stillingen er ifølge FCKs Twitter 0-0.

        Comment


          #5
          Anden halvleg igang.
          Elias Lamnaouar er kommet ind på top. Fellah er rykket ned som højre midt og Welbeck er gået ud.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Anden halvleg igang.
            Elias Lamnaouar er kommet ind på top. Fellah er rykket ned som højre midt og Welbeck er gået ud.
            Rettelse: Frøkjær er gået ud, Welbeck er rykket ind på midten.

            Comment


              #7
              Mathias Jørgensen bliver revet i og skubbet på en tur ind i feltet. Han bliver pp benene og så får man ikke noget.

              Buus bliver skiftet ud med Mathias Bonde. Han starter med at rode sig ud i problemer. Thrane må til sidst kaste sig ned for at blokere en stor chance.

              Comment


                #8
                Et kvarter inde i anden halvleg. Thrane løfter bolden over forsvaret og sender Lamnaouar alene igennem. Han svigter ikke. 1-0.

                Comment


                  #9
                  Thrane skiftes ud med Jonathan Harboe.

                  Comment


                    #10
                    Så går Ryan ud. Peter Clement, angriber på U19, overtager højre back.

                    Det er stadig OB, der er bedst. Der har været optræk til chancer, uden at det er blevet til det helt store.
                    Der er en helt anden Fellah end ham jeg så komme ind i superligakampen i Fsrum. Han er hurtigere i alt han gør og nærmest konstant i bevægelse.

                    Comment


                      #11
                      Der er spillet 30 minutter af anden halvleg. Der var et par minutter med FCK som boldførende, men ellers er det OB.

                      Toutouh driblede lige rundt i en evighed indtil Lamnaouar gik ind og lagde ham ned med fair midler. Fedt.

                      Comment


                        #12
                        Lækker bold over forsvaret fra Fellah. Mathias Jørgensen kan Myhre akkurat ikke nå at kontrollere den.

                        Comment


                          #13
                          Tak for det gode arbejde

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tak for det gode arbejde
                            altid en fornøjelse at se jchristos kamptråde igennem!

                            Comment


                              #15
                              Slut for Fellah i dag. Han erstattes af Jacob Mikkelsen . Han tager højre back, så Clement kan rykke op på midten.

                              Comment

                              Working...
                              X