Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny struktur fra 2019
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNogen vil mene at alvoren skulle have fundet sted langt tidligere, men det er da interessant JH ikke har været ude med noget endnu. Han var hurtig til at erklærere top 6 som mål i vinters, selvom det så svært ud, og han var hurtig til at bakke op om Kent, da vi ikke nåede top 6, da vi jo havde et svært program. Nu løber vi så ind i endnu en skuffelse, hvortil han ikke prompte udtaler sig. Hvad skal vi mon forvente? Det vil i hvert fald ikke give mening, hvis han ikke kommer med noget der er lidt mere kød på, end at vi bare skal bygge videre på den stil, vi har kørt i foråret. Der må snart sættes nogle ord på, hvorfor at man over en årrække ikke kan rykke sig i tabellen, hvilket resultere i svigtende opbakning på tribunerne. Det er alvorligt og det skal kommunikeres skarpere at OB også finder det alvorligtBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEnig. Men det hold der får færrest point over en sæson skal altså rykke ud. Og et hold der bliver nr. 10 i grundspillet skal ikke kunne kvalle til Europa, fordi at de kan slå nr. 3-4 i en enkelt kamp. Den turnering eksisterer allerede og hedder Pokalturneringen. Men playoffkampe om oprykning og nedrykning kan man sagtens stadig beholde, ligesom man har det i England, Tyskland, Norge, Sverige og alle mulige andre ligaer.
Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.
Hvilket jo også er en af årsagerne til at det heldigvis forsvinder igen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEnig. Men det hold der får færrest point over en sæson skal altså rykke ud. Og et hold der bliver nr. 10 i grundspillet skal ikke kunne kvalle til Europa, fordi at de kan slå nr. 3-4 i en enkelt kamp. Den turnering eksisterer allerede og hedder Pokalturneringen. Men playoffkampe om oprykning og nedrykning kan man sagtens stadig beholde, ligesom man har det i England, Tyskland, Norge, Sverige og alle mulige andre ligaer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEnig!
Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.
Hvilket jo også er en af årsagerne til at det heldigvis forsvinder igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMed stor sandsynlighed ikke det dårligste hold der rykker ud? Hvem kan du nævne i de 2 sæsoner vi har kørt nuværende struktur?
Som et eksempel var Helsingør lige ved at sende Silkeborg ud!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå du kan ikke nævne et hold. Godt så ...
"Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.".
Så det vil selvfølgelig ske og har været ekstremt tæt på allerede 8 (i sidste sæson var det ekstremt tæt på med Horsens) ...
Forstår du min pointe?
Jeg tror vi ser forskelligt på hvad der er vigtigt i en turneringsstruktur, for mig står det øverst med en fair turnering.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg gentager lige min pointe.
"Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.".
Så det vil selvfølgelig ske og har været ekstremt tæt på allerede 8 (i sidste sæson var det ekstremt tæt på med Horsens) ...
Forstår du min pointe?
Jeg tror vi ser forskelligt på hvad der er vigtigt i en turneringsstruktur, for mig står det øverst med en fair turnering.
Comment
Comment