Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske måske. Vi kan nok blive alt fra nr 6 til nr 10 alt afhængig af hvordan vores sommer vindue bliver ift de andre. Vi kan sagtens risikere at miste nøglespillere men det kan andre konkurrende hold også. Så vi må se. Men jeg kan da omformulere lidt

    Jeg kan næppe forestille mig at VB ender over OB næste sæson og vil se det før jeg tror det.

    Men jeg håber meget at ledelsen har fattet alvoren og det er derfor vi stadig intet har hørt fra evalueringen af sæsonen. De vil altså stadig det bedste for klubben og gør alt hvad de kan for at det skal lykkedes. Problemet er så desværre at evnerne mangler lidt

    Men vi er vel også den eneste klub pt i superligaen der ikke har en tilskuereropløftende oplevelse/resultat der samler klub og fans, de sidste 5 år? Specielt hvis AGF går videre. Det værer sig pokalfinale,medaljer,Top 6, europa, oprykning osv

    Helsingør rykkede op
    SIF har været i pokalfinale
    Lyngby fik medaljer og europa
    Randers bronze og europa
    SdJ sølv og europa
    Hobro oprykning
    Aab mesterskab, europa og Top 6
    Fcn mesterskab,CL og Top 6
    FCM mesterskab,europa,pokal osv
    Brøndby medaljer,europa og pokalsejr
    FCK mesterskaber,CL,Pokal osv
    Horsens oprykning og Top 6
    AGF pokalfinale og oprykning
    OB intet. Nada. Big Na og big da

    Skræmmende
    Nogen vil mene at alvoren skulle have fundet sted langt tidligere, men det er da interessant JH ikke har været ude med noget endnu. Han var hurtig til at erklærere top 6 som mål i vinters, selvom det så svært ud, og han var hurtig til at bakke op om Kent, da vi ikke nåede top 6, da vi jo havde et svært program. Nu løber vi så ind i endnu en skuffelse, hvortil han ikke prompte udtaler sig. Hvad skal vi mon forvente? Det vil i hvert fald ikke give mening, hvis han ikke kommer med noget der er lidt mere kød på, end at vi bare skal bygge videre på den stil, vi har kørt i foråret. Der må snart sættes nogle ord på, hvorfor at man over en årrække ikke kan rykke sig i tabellen, hvilket resultere i svigtende opbakning på tribunerne. Det er alvorligt og det skal kommunikeres skarpere at OB også finder det alvorligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Nogen vil mene at alvoren skulle have fundet sted langt tidligere, men det er da interessant JH ikke har været ude med noget endnu. Han var hurtig til at erklærere top 6 som mål i vinters, selvom det så svært ud, og han var hurtig til at bakke op om Kent, da vi ikke nåede top 6, da vi jo havde et svært program. Nu løber vi så ind i endnu en skuffelse, hvortil han ikke prompte udtaler sig. Hvad skal vi mon forvente? Det vil i hvert fald ikke give mening, hvis han ikke kommer med noget der er lidt mere kød på, end at vi bare skal bygge videre på den stil, vi har kørt i foråret. Der må snart sættes nogle ord på, hvorfor at man over en årrække ikke kan rykke sig i tabellen, hvilket resultere i svigtende opbakning på tribunerne. Det er alvorligt og det skal kommunikeres skarpere at OB også finder det alvorligt
      Evalueringen er måske en længerevarende proces (undskyls). Kan det tænkes at direktørskiftet også spiller ind her .. Augustinus har vel før antydet at han vil se på om de rigtige personer er på de rigtige positioner iklubben. Hvad det så end betyder, men det kan der jo gættes på, og tolkes på alt efter temprament og tro/håb. Tilbage står at JH har en vigtig position i klubben og at vi står til at skal have 6-9 nye spillere i truppen, så han holder næppe sommerferie endnu.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og så har vi trænet godt... Det må vi ikke glemme
        Om med Kent’s egne ord så har “reserverne vundet kampe også over de andre hold “

        Der er masser af håb
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Helt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Helt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.
            Fuldstændigt syret afslutning - men det gør ikke strukturen god, at så meget kommer ned til en enkelt kamp. Det gør kun de sidste par kampe spændende. Og spændende sidste kampe er der som regel uanset strukturen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Helt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.
              Enig. Men det hold der får færrest point over en sæson skal altså rykke ud. Og et hold der bliver nr. 10 i grundspillet skal ikke kunne kvalle til Europa, fordi at de kan slå nr. 3-4 i en enkelt kamp. Den turnering eksisterer allerede og hedder Pokalturneringen. Men playoffkampe om oprykning og nedrykning kan man sagtens stadig beholde, ligesom man har det i England, Tyskland, Norge, Sverige og alle mulige andre ligaer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Helt sindssyg kamp i Silkeborg.... strukturen kan virkelig noget i playoff kampene. Vil sgu være ærgerligt at afskaffe dem.
                Ja, det var da et helt vanvittigt drama. Men det retfærdiggører nu ikke strukturen som helhed i min verden. Jeg er glad for, at de gentænker den, og jeg håber, at de skærer mange af playoff kampene væk. Det hører pokalturneringen til

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Enig. Men det hold der får færrest point over en sæson skal altså rykke ud. Og et hold der bliver nr. 10 i grundspillet skal ikke kunne kvalle til Europa, fordi at de kan slå nr. 3-4 i en enkelt kamp. Den turnering eksisterer allerede og hedder Pokalturneringen. Men playoffkampe om oprykning og nedrykning kan man sagtens stadig beholde, ligesom man har det i England, Tyskland, Norge, Sverige og alle mulige andre ligaer.
                  Enig!
                  Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.
                  Hvilket jo også er en af årsagerne til at det heldigvis forsvinder igen.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Burde være en direkte nedrykker. Og så en eller to play off pladser. Der er for mange elementer der gør den nuværende struktur urimelig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Enig. Men det hold der får færrest point over en sæson skal altså rykke ud. Og et hold der bliver nr. 10 i grundspillet skal ikke kunne kvalle til Europa, fordi at de kan slå nr. 3-4 i en enkelt kamp. Den turnering eksisterer allerede og hedder Pokalturneringen. Men playoffkampe om oprykning og nedrykning kan man sagtens stadig beholde, ligesom man har det i England, Tyskland, Norge, Sverige og alle mulige andre ligaer.
                      Så må vi håbe de justerer på det kommende møde, så sidstepladsen rykker direkte ud. Og vi stadig beholder playoff kampene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Enig!
                        Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.
                        Hvilket jo også er en af årsagerne til at det heldigvis forsvinder igen.
                        Med stor sandsynlighed ikke det dårligste hold der rykker ud? Hvem kan du nævne i de 2 sæsoner vi har kørt nuværende struktur?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Med stor sandsynlighed ikke det dårligste hold der rykker ud? Hvem kan du nævne i de 2 sæsoner vi har kørt nuværende struktur?
                          Det er slet ikke pointen, sagen er at det er meget sandsynligt og det skal det ikke være.
                          Som et eksempel var Helsingør lige ved at sende Silkeborg ud!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er slet ikke pointen, sagen er at det er meget sandsynligt og det skal det ikke være.
                            Som et eksempel var Helsingør lige ved at sende Silkeborg ud!
                            Så du kan ikke nævne et hold. Godt så ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Så du kan ikke nævne et hold. Godt så ...
                              Jeg gentager lige min pointe.
                              "Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.".
                              Så det vil selvfølgelig ske og har været ekstremt tæt på allerede 8 (i sidste sæson var det ekstremt tæt på med Horsens) ...
                              Forstår du min pointe?


                              Jeg tror vi ser forskelligt på hvad der er vigtigt i en turneringsstruktur, for mig står det øverst med en fair turnering.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg gentager lige min pointe.
                                "Det er muligt det er sjovt at se på de her kampe, men det er ikke en sportsligt korrekt afvikling ... da det med stor sandsynlighed resulterer i at det dårligste hold ikke rykker ned.".
                                Så det vil selvfølgelig ske og har været ekstremt tæt på allerede 8 (i sidste sæson var det ekstremt tæt på med Horsens) ...
                                Forstår du min pointe?


                                Jeg tror vi ser forskelligt på hvad der er vigtigt i en turneringsstruktur, for mig står det øverst med en fair turnering.
                                Men hvad er ikke fair? Det er jo ikke sådan at et hold rykker ned, eller bliver mester uden det er ens egen ansvar. Ligesom det ikke er andres skyld OB ikke kom i top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X