Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Lyngby kamptråd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dumt.

Men gå nu bare ud og fortsæt. Vi er klart bedre end dem. Fortsæt med at udfordre de backs, især Tshiembe, og så bliv ved med at fylde feltet op med folk, så skal vi nok finde rummene og få lukket den her kamp.

Det har været en fornøjelse at se på, uanset reduceringen!

Comment

CN er en fed type, men hold nu kæft hvor har han tæt på ingen fodboldinteligens. Han er mere i vejen. Hvis man bare kunne klone ham og JJT

Comment

Nu skal der lige lidt humør ind i drengene i pausen. Forsæt med at spille med dem og ingen dumme boldtab. Så burde vi kunne lukke den kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
          Jeg synes virkelig ikke Pereira har noget at gøre i OB. Han sætter ikke en fod rigtigt.
          Dårlige clearinger, hovedløse afleveringer.

Det er mig en gåde han bliver ved med at få lov at spille....
          Synes faktisk han har spillet udmærket. Både i dag og i søndags. Pereira altså.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Den var ikke til gult. Især når man ser at Lyngby-spillere slipp ede uden gult ud af langt værre aktioner.
            Der er klart gult, ingen tvivl der.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Jeg har kun lige set 2-0 og 2-1, men det ser godt nok nemt ud ved begge mål.
              Det må være mange år siden, at OB har været så dominerende som stats antyder.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Kæft det er træls, det føltes lige så komfortabelt. Vi burde ikke smide det, og det tror jeg heller ikke, at vi gør, men en del af mig frygter, at en indskiftning af George, samt det momentumsving det mål kan give, kommer til at ændre kampbilledet ret markant.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg har kun lige set 2-0 og 2-1, men det ser godt nok nemt ud ved begge mål.
                  Det må være mange år siden, at OB har været så dominerende som stats antyder.
                  Hjemmekampen mod Esbjerg, som vi tabte 0-1 i efteråret 16, var meget lig den her 1. halvleg, synes jeg. Da brændte vi så bare nogle latterligt store chancer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Han er i hvert fald betydeligt bedre som CF, fremfor venstrebacken.

Comment

Enig
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg er enig - og især imponerende fordi han næppe kan have ret meget erfaring med de spillere
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                          Jeg synes virkelig ikke Pereira har noget at gøre i OB. Han sætter ikke en fod rigtigt.
                          Dårlige clearinger, hovedløse afleveringer.

Det er mig en gåde han bliver ved med at få lov at spille....
                          Nååå. Nu spillede ham en virkelig god kamp mod FCK og sine præstationer som vb-back var mest til mindst defensiv stabil men naturlig offensiv ikke god nok. Ham er alt andet end en succes i OB og skulle videre men synes din vurdering er for hård.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

👍
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Han er i hvert fald betydeligt bedre som CF, fremfor venstrebacken.
                              Helt enig. Synes nogen gange kritikken kører lidt på autopilot ... Men ved jo også godt øjne ser forskelligt

Comment

Lyngby med deres anden udskiftning allerede...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X