Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Lyngby kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den vildeste kuldeoplevelse - en glimrende 1. Halvleg under meget svære forhold- og så en guds jammerlig 2. Halvleg, hvor vi alligevel havde chancer til at lukke, og var heldige med ikke at komme på 2-2.

    Der er stadig for store udsving.

    Nå Kent - søndag mod Bundbæ. 3-5-2 igen?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Ok kamp. AK og kløve gør det godt. Pereira var en gedigen katastrofe idag. Laver dumt frispark og ved at koste sejren, elendige lange fremstil uden ide. Han skal hurtigst muligt væk fra start elleveren. CN bidrager heller ikke med meget.

      Comment


        En solid præstation, hvor sejren kommer i fare på en lidt tilfældig reducering og efterfølgende passiv 2. halveg. Barrett, kløve, fest og ak spiller godt. Rømer gør det solidt. Joao er heldig med at slippe for at koste. Ellers har han gjort det habilt som vikar.
        Bortset fra i kampen imod fck så synes jeg det er opløftende at se at vi formår at skabe så mange gunstige situationer. Udover 3 mål tæller jeg at fest har 2 friløbere, samt jønne og AK der har en fornuftigt chance hver. Det er altså vældig pænt i forhold til hvad vi er vant til.
        Vi mangler stadig lige at Greve lykkedes med noget af alt det han er involveret i. Han laver så mange gode ting og er involveret i enormt meget, men når vi kommer til de afgørende stikninger, så svigter det, og i dag falder han ud af kampen, hvilket også medvirker til at vi mister momentum. Jeg synes han er enormt vigtig for os og han vil kunne rykke hele holdet, hvis han snart får de afgørende afleveringer til at sidde i skabet.
        Generelt er jeg dog rimelig tilfreds, og jeg synes det lugter af top 6

        Comment


          Vi har et par kommentarer fra Festersen og Rømer om dagens kamp.

          http://obstruktion.dk/festersen-vigtigt-ikke-haegtet/

          http://obstruktion.dk/roemer-tilfreds-min-praestation/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            I forhold til Izunna eller CN? Udover det er en meget tidlig vurdering, så synes jeg han viser han er lidt sikrere i pasningsspilet end hvad vi har været vant til, og kan sagtens spille en stor rolle i den måde vi spiller på..
            Jeg tror han kan blive en solid spiller for os , men ikke en som løfter os fremad i udvikligen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ja, det er uforståeligt for mig. Vi kontrollerede det fuldstændigt i første halvleg og var så overlegen at det lignede til dels næsten som en træningskamp. Men vi taber linjen i anden halvleg og er tæt på at give det væk. Hvis George ville have scoret så kunne vi let have tabt kampen endda.
              At Lyngby kommer ud med noget press og prøver efter deres heldige scoring før pausen er forventeligt. Men vi kom ja ikke mere rigtig i gang i anden halvleg og det lykkes Lyngby at ødelægge vores spil.
              Det virkede så let og suverænt før pausen og blev til en gyser derefter. Nogen med en idé hvorfor det skete?
              Der er formodentligt mange ting i spil, her er nogle af mine bud:

              1. Holdet, om end klart i en opadgående kurve, er stadig i en skrøbelig forfatning. Den vinderkultur som der ofte tales om blandt trænere, analytikere og andet godt folk, som det spillere falder tilbage til når de møder modgang, har vi langt fra opbygget endnu. Forestil dig at spille i Sibiriske temperaturer, totalt dominere din modstander i 45 minutter og så se dem score på et lucky punch i en forholdvis ufarlig situation hvor modstanderen sparker på en halvflugter på kanten af feltet. Velkommen til en opsang i pausen, og et Lyngby hold der kommer ud for at kæmpe for overlevelse i anden halvleg.

              2. Lyngbys indskiftninger er spillere der indgår i deres start 11, hvor særdeles Martin Ørnskov formår at sætte et tydeligt aftryk på midtbanen samtidigt med at Troels Kløve og Mathias Greve løber tør for kræfter, efter et arbejdsraseri i første halveg. Når Casper Nielsen og Andre Rømer samtidigt spiller en mindre god kamp, ja så er midtbanen kollapset.

              3. Vores indskiftninger er helt åbenlyst ikke start 11 spillere. Selvom Rasmus Jønson havde en god halv halvsæson for os, der var med til at redde vores røv i det første slutspil, må det bare konstateres, at både sol, måne og stjerner skal være i en særlig position for at han lykkedes. Det er mig en gåde hvordan han kan stå først for, som indskifter. I særdeleshed som indskifter for en Matias Greve - hans diamentrale modsætning kendetegnet ved hård ærlig fight i begge ender af banen og med et løbe pensum af en anden verden. Hvad forestiller Kent sig egentligt med ham, at han skal komme ind og stabilisere ved at holde i bolden? Det har da aldrig været Rasmus Jønson der kom ind og tog hidsige tilbageløb for at generobre tabte bolde. De sidste to indskiftninger synes jeg kommer for sent, men generelt set synes jeg at vores bænk bliver talt voldsomt op af kommentatorer og såkaldte eksperter, så jeg tvivler på det havde gjort nogen forskel om de var blevet skiftet ind tidligere.

              4. JP i midterforsvaret, - efter omstændighederne har han vel gjort det okay, men hmm.. Han bliver rystende usikker på sig selv i anden halveg, og hvis der er et sted på banen at usikkerhed kan forplante sig til resten af holdet så er det i midterforsvaret. Dominobrikkerne begynder at vælte, den tabte midtbane resultere i et øget pres på forsvaret og organisationen i holdet begynder at smuldre. Begge backs kommer reelt heller ikke over midterlinjen længere, da de har rigeligt at gøre med at stabilisere. Selv samme backs der hjalp os til at dominere i første halveg.

              Venligst,
              Netsirk
              Last edited by Netsirk; 01-03-2018, 07:06.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                Comment


                  Så er Fester blevet tildelt målet til 3-1, som ellers gik som et selvmål...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Så er Fester blevet tildelt målet til 3-1, som ellers gik som et selvmål...
                    Hvem afgør sådan noget?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvem afgør sådan noget?
                      Divisionsforeningen.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så er Fester blevet tildelt målet til 3-1, som ellers gik som et selvmål...
                        Det er da ikke i orden. Den var jo aldrig gået ind uden hjælp.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Det er da ikke i orden. Den var jo aldrig gået ind uden hjælp.
                          Den havde retning mod mål. Det er nok. Du ved jo ikke om målmanden havde fumlet den i mål

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Det er da ikke i orden. Den var jo aldrig gået ind uden hjælp.
                            Det er ikke det det handler om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Det er ikke det det handler om.
                              ...Men det burde det. En bold, der aldrig var gået i mål uden hjælp fra en modstander er et selvmål i min bog også. Festersen laver et spark, der bliver rettet så meget af, at den ryger et helt andet sted hen, end dér hvor sparket blev sparket hen. Det er et selvmål.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                ...Men det burde det. En bold, der aldrig var gået i mål uden hjælp fra en modstander er et selvmål i min bog også. Festersen laver et spark, der bliver rettet så meget af, at den ryger et helt andet sted hen, end dér hvor sparket blev sparket hen. Det er et selvmål.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg kan på sin vis godt følge dig, men det ville altså være problematisk, hvis man skulle ind og vurdere hver enkelt situation. Reglerne er vel som de er, for at ensrette mest muligt, og sikre det mest fair og overskuelige udfald i sådanne situationer. Ellers skulle man jo ind og vurdere hvor meget bolden bliver rettet af, målmandens position osv. osv.

                                Comment

                                Working...
                                X