Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Det er den slags, der er begejstringsdræber. Vi vinder 6-1 og så laver træneren en disposition, der praktisk talt afgører kampen og gør os unødvendigt dårligere, end vi måske kunne være blevet, og bum de positive takter fra Helsingør kampen bliver mere til et "Helsingør var dårlige" end at vi var gode. "Stærk" 2. halvleg eller ej.
Jeg forstår stadig ikke, at de ikke fatter, at det er kampe som denne her; hvor vi får så stort et udfald, at det reelt afgører kampen, der gør at folk bliver trætte af OB. Og vi så bagefter skal høre på de samme gamle travere om "vi ærgrer os" og "vi var ikke gode nok på bolden", som er rene konstateringer uden noget som helst reflekterende indhold.
I stedet for at sige det som det er: Den formation, som manden selv skiftede i 1. halvleg, det var en fuser; et forsøg på at overrumple, der gik helt galt.
Det er denne modsætning imellem, hvad vi selv kunne se med vores blotte øjer, og det som bliver sagt, der er det værste for mig ved Kent og Jespers version af OB. For hvis de ikke indrømmer noget de fleste kan se var ret åbenlyst, så er det som om, at de ser ned på os; fornærmer vores intelligens og giver et indtryk af en flok spillere og trænere, der enten har for høje tanker om sig selv eller slet og ret ikke har kontakt med virkeligheden.
Og det mere end noget andet skaber afstand imellem fans og klub.
De gør noget, der er værre end at vi bare taber kampene. De dræber begejstringen, dag for dag, kamp for kamp; fordi de er komplet ude af stand til at ramme dagen mere end én kamp ad gangen, end sige levere et stabilt niveau.
Jeg er så fucking træt af den haltende gamle virkelighedsfornægter.
MvH ChrisOB
Comment