Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion - Nyt fra Jack Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg vil bare sige, at:

    Gennemsnit før brøndbynettet blev sat op: 6319

    Efter brøndbynettet: 2176

    Det kan ikke være en tilfældighed.. :-)
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det har Jesper Hansen da ikke udtalt, så vidt jeg ved. Det var stemmer fra ådalen, der citerede en samtale, hvor han sagde, st hvis han hentede Messi, så ville han få kritik for, at han ikke kunne heade.
      Hvilket jo også viser at JH ikke fatter en bønne af hvad kritikken går ud på .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Hvis der er nogen derude med et sang- eller digter hjerte, så skriv endelig en PB. Vil med glæde sende et par melodier vi har kigget på jeres vej, og hvis I kan lide dem, er velkomne til at komme med bud til tekster. Så kan der sparres lidt frem og tilbage.

        Så længe det er et højere niveau end den sang om Lyngby der blev lagt op i De Stribedes FB gruppe i tirsdags.
        Du er velkommen til at sende et par sange i min retning, så kan jeg da se, om jeg kan smede en fornuftig tekst sammen. :)

        Jeg har faktisk også tidligere smidt et par forslag på et par sange fra bl.a. AIK og San Lorenzo i Argentina op. Men de er nok druknet på side 64 et sted. :)

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg mister al lyst og bliver irriteret når capoen skriger igennem i en megafon og under hele sangen.
          Sange må gerne opstå spontant og så sprede sig. Sådan var det før.
          Og sker der for lidt og holdet trænger er det fint at capoen sætter en sang eller.... et kampråb igang.
          Det er fedt at skråle når holdet hyldes for godt spil. Det er nødvendigt at støtte når de kæmper for at komme ind i kampen eller score et vigtigt mål.
          Men under det alt for meget leverpostejfodbold der har været det almindeligste i for mange år er vi mange der bliver meget træge og kun magter tilråb.
          Der behøver sgu ikke være ret mange på repertoiret. De skal kun være effektive, enkle og fede at synge.
          Der er mange grunde til at stemningen er stendød .
          En af grundene til at flere af de gamle som stod på stiften og bidrog om ikke andet så ihvertfald så pletvis til stemningen er at der var nogle drenge som kun lige var kommet ud af flyverdragten som hoppede skrigende rundt og nærmest truede folk til at synge med . Det er heldigvis ved at være længe siden og det er der ikke mere men det jagede nogle af de gamle væk .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
            Jeg kommer på stadion for at se fodbold, selvfølgelig er det rart hvis alt det udenom er lækkert, men er fodbolden ikke iorden (herunder også klubbens behandling af fans, ambitions niveau og kommunikation) så er der ikke nogen indpakning der kan hive mig på stadion! Net imellem banen og tilskuerne har aldrig været nødvendigt i danmark uden for københavn og er ødelæggende for oplevelsen!
            Fokuser på at fodbolden er fængende og inspirerende, så skal folk nok komme!

            Gøgl omkring kampen kan måske til tider få nogle "kunder " i butikken , men det skaber ingen fans .

            Mine sønner kan sgu ikke huske dengang Geo optrådte i Carlsberg Corner eller de fik en ballon og en nøglering fra en sponsor, men de kan huske da Falk scorede et fantastisk mål , eller da Miti gjorde , de kan huske Arek´s brøl ud til stiften , og de kan huske stiften sydede af stemning fordi det der blev leveret på banen var så fedt at følge også selvom vi måtte køre den lange tur hjem til midtjylland efter et nederlag , sårene var hurtigt helet dengang . De har deres favorit trøjer med Beschara , Falk og hvad ellers hedder fordi de kom på stadion for at følge dere helte , de var stolte af at fortælle i skolen at de var OB fans og de var stolte af de spillere der var på deres hold.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment

            Working...
            X