Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 09/03/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    3 mand helt fri 2 meter fra målet uden at vi kan score...
    nu skal bolden jo også være der ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      bring the tall guys forward ...

      Var det AMC og Larsen der agerede angribere der ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        tror amc skal til at lægge fremme som angriber :) god auktion....synd for kl

        Comment


          #79
          Larsen ......... for satan ......
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tror amc skal til at lægge fremme som angriber :) god auktion....synd for kl
            Tjae... så laver han da ikke sådan en blunder der koster os point i dag ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              For helved! Endnu en gang vinder FCK over os, fordi de bare er skarpere.... Bodul, Spelmann og Larsen i skylder mål!

              Comment


                #82
                synd for drengene de ikke fik point i dag....indsatsen var bestemt godkendt, og uden amc ene store fejl havde vi fået et point.

                - men vores angribere er ikke skarpe nok - og der bliver ikke skabt chancer nok.....

                Comment


                  #83
                  Det gik bedre end forventet og jeg syntes ærlig talt at vi gjorde hvad vi kunne ... starter lidt skidt i den første 25 min. men havde det ikke været for AMC´s blunder havde det været en helt åben kamp og jeg syntes faktisk at vi fulgte dem godt til dørs ...

                  Når det så er sagt så var den stadig endnu en tabt kamp ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #84
                    MOM: AMC - hvis man da ellers kom fra København... Godt nok nogle skidte 10-20 minutter han lagde for dagen der. ØV!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det gik bedre end forventet og jeg syntes ærlig talt at vi gjorde hvad vi kunne ... starter lidt skidt i den første 25 min. men havde det ikke været for AMC´s blunder havde det været en helt åben kamp og jeg syntes faktisk at vi fulgte dem godt til dørs ...

                      Når det så er sagt så var den stadig endnu en tabt kamp ..
                      præcis...sidder dog med en væsentlig bedre følelse end efter efb kampen.....men stadig 0 point.
                      - men bliver der fightet som i dag resten af foråret, kan jeg ikke forestille mig vi kommer i nedrykningsfare.

                      Men Jesper har altså en kæmpe opgave frem til næste sæson....der skal findes folk til forreste linje. Og vi snakker ikke en ny Jeppe (sagt med al respekt)

                      Comment


                        #86
                        Udfra kampprogrammet kunne vi let have stået med 0 points efter de 3 første kampe, så på den måde skal vi vel være tilfredse. Men puuuuh-ha, der er godt nok ikke meget der fungerer...

                        Er bange for, at det bliver et langt, varmt forår.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          Udfra kampprogrammet kunne vi let have stået med 0 points efter de 3 første kampe, så på den måde skal vi vel være tilfredse. Men puuuuh-ha, der er godt nok ikke meget der fungerer...

                          Er bange for, at det bliver et langt, varmt forår.
                          det kunne vi sagtens....men mere vil jo have mere - og vi skulle helst have sikret os inden sidste kamp som jo er mod fck.

                          havde frygtet en røvfuld men vi var jo godt med så et point havde vel ikke været helt uretfærdigt. Men ellers betragter jeg lidt en kamp mod fck som en gratis omgang i vores situation. Det er næste runde mod Viborg der skal vindes. Den og de andre kampe mod bundkandidater som FCV, Sønderjydske og RFC og AGF

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            synd for drengene de ikke fik point i dag....indsatsen var bestemt godkendt, og uden amc ene store fejl havde vi fået et point.

                            - men vores angribere er ikke skarpe nok - og der bliver ikke skabt chancer nok.....
                            vil da mene at vi skabte flere og større chancer end FCK ... og den de scorede på burde aldrig have været en chance ... burde helt klart være clearet af AMC ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              vil da mene at vi skabte flere og større chancer end FCK ... og den de scorede på burde aldrig have været en chance ... burde helt klart være clearet af AMC ..

                              flere måske....men større, njar....
                              men ja amc burde have clearet den ene de putter ind

                              men vi mangler noget tyngde oppe foran - skulle man overveje at smide en af de høje herre frem(kl, høegh eller amc) vi smider jo alligevel mange lange bolde frem - det ville give noget at sigte efter

                              Comment


                                #90
                                Jeg synes vi generelt spille en god kamp. Men når man ikke scorer på de(få) chancer der skabes, så er det bare ikke godkendt. Til gengæld, så synes jeg Skoubo spillede en rigtig fin kamp og han kæmpede for hver en bold. Mos og Bodul lavede også et godt indhop i kampen.

                                Men mit OB hjerte bløder lige nu.. Hvis vi ikke snart scorer på de chancer vi får, og bliver mere stabile i spillet, så er jeg meget nervøs for, at vi forbliver i bunden - hvor vi jo reelt er.
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X