Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Muligt skifte i dette vindue

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-denne-vinter/

    Kanske der arbe's i et salg af Jönne nu .. kantpladserne er velpolstrede antalsmæssigt
    Har på fornemmelsen, at den løncheck Jønne får nu, den er der ikke rigtig andre der gider matche.

    Måske hvis vi ikke bliver enige med Joan og skyder ham afsted.

    Comment


      Dejligt, hvis vi kan hente Kløve allerede nu. Så er der fortsat tid til evt. at skille sig af med jønne eller en af marginalspillerne, som muligvis kan gøre plads til en midterforsvar, så vi ikke står for tyndt besat dernede. Så er det op til vores ikke vanvittigt profilerede signinger kan tage os på sengen og vise sig godt frem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Dejligt, hvis vi kan hente Kløve allerede nu. Så er der fortsat tid til evt. at skille sig af med jønne eller en af marginalspillerne, som muligvis kan gøre plads til en midterforsvar, så vi ikke står for tyndt besat dernede. Så er det op til vores ikke vanvittigt profilerede signinger kan tage os på sengen og vise sig godt frem.
        Den eneste måde jeg kan se det ske er et skift i spillestilen, så vi går over i et mere power orienteret set up, hvor vi kæmper os til initiativet i stedet for at spille os til det.

        Hvilket synes meget lidt sandsynligt.

        Med mindre han, de med deres blotte tilstedeværelse rent faktisk gør vores stil mere direkte.

        Ellers bliver de bare ligesom Izunna - kæmpende med at skulle finde sig til rette med pludselig at skulle være boldførende og tilmed 8er.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Hahaha.... spot on, Nixcha

          Takker, det eneste jeg som udgangspunkt ikke ser lyst på, er ..... øllet

          Jeg kan godt være kritisk, men det må ikke blive til en religion.

          Synes det er utroligt nemt at være negativ (vel én af danskernes nationalsports).... men det er vel en forsvarsmekanisme for ikke at blive skuffet

          Føler lidt at kultens autosvar er;

          Hvis det går galt - "Hvad sagde vi "

          Hvis det går godt - "Det viser bare, at selv blind høne kan finde korn..... nu skal vi nok liste alle fejlindkøbene op for de sidste femten år....så vi ikke glædes, men fortsætter i negativitetens middelmådighed"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hahaha.... spot on, Nixcha

            Takker, det eneste jeg som udgangspunkt ikke ser lyst på, er ..... øllet

            Jeg kan godt være kritisk, men det må ikke blive til en religion.

            Synes det er utroligt nemt at være negativ (vel én af danskernes nationalsports).... men det er vel en forsvarsmekanisme for ikke at blive skuffet

            Føler lidt at kultens autosvar er;

            Hvis det går galt - "Hvad sagde vi "

            Hvis det går godt - "Det viser bare, at selv blind høne kan finde korn..... nu skal vi nok liste alle fejlindkøbene op for de sidste femten år....så vi ikke glædes, men fortsætter i negativitetens middelmådighed"
            Fedt med nogle med lidt positive briller.

            Er der mon en mulighed for, at jer i positivitetskulten også kan omfavne den store antikrist, Rasmus Jönsson, eller er det for svært? Når alt kommer til at, er Jönsson jo en rigtigt dygtig fodboldspiller, mindst én klasse over Troels Kløve, hvilket vi jo bare kan se ved, at Jönsson lavede flere mål i sidste sæson, end Kløve har gjort i hele sin karriere for SønderjyskE.

            Er der mulighed for, at i også kan give ham frelse? Vi er vel enige om, at det er en stor svækkelse af holdet og startopstillingen, hvis han ryger ud? Det er vigtigt, at vi får sendt et signal om, at vi selvfølgelig gerne vil have, at han bliver længere end til sommer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Hahaha.... spot on, Nixcha

              Takker, det eneste jeg som udgangspunkt ikke ser lyst på, er ..... øllet

              Jeg kan godt være kritisk, men det må ikke blive til en religion.

              Synes det er utroligt nemt at være negativ (vel én af danskernes nationalsports).... men det er vel en forsvarsmekanisme for ikke at blive skuffet

              Føler lidt at kultens autosvar er;

              Hvis det går galt - "Hvad sagde vi "

              Hvis det går godt - "Det viser bare, at selv blind høne kan finde korn..... nu skal vi nok liste alle fejlindkøbene op for de sidste femten år....så vi ikke glædes, men fortsætter i negativitetens middelmådighed"
              For det første: Negativitetens middelmådighed? Hvis der er noget der skaber middelmådighed så er det tabermentalitens magelighed, hvor man er tilfreds med alt for lidt, finder på den ene bortforklaring efter den anden for at undgå at kalde en spade for en spade- alene af den grund at det har indflydelse på ens humør.

              Så negativitet er til for at afskaffe middelmådighed- ikke forstærke den.

              Det er de såkaldt positive der har et autosvar "Man har lov til at være kritisk, men så alligevel ikke, fordi det går ud over mit humør Vræl vræl".

              Vi er vrede fordi OB ingen glæde skaber ud over den, vi selv må skabe og har gjort både ude og hjemme, mens vi ser omkring os og oplever folk keder sig til vores kampe.

              Så jeg bliver ærligt talt indigneret når du fra din høje pedistal snakker om os uden at kende os - det er lige så nemt at være positiv - det er vel en forsvarsmekanisme imod livets barske realiteter - men det kan man ikke bruge til en skid i elitesport.

              Der er det intet do eller Don 't. Det betyder ikke at man ikke kan glæde sig undervejs.

              Fodbold ER religion og har altid været det - så i den henseende kunne jeg påstå at vi er langt mere engageret i OB end du nogensinde har været, uden at kende dig, mens jeg personligt tænker på alle de træninger, ungdomskampe, træningskampe i ind og udland, som jeg har overværet i de 25 år jeg stolt har betragtet OB som min religion. Jeg tænker på mine ture til bl.a Athen for at se H.H smække den ind eller de timer jeg tilbragte i frysende kulde bag det ene mål til kampene imod Kaiserslautern, Real Madrid og Parma og den glæde de minder har bragt mig igennem årene samt de ca. 5 hjemmekampe jeg har misset i de selvsamme 25 år. Inklusiv en tur ned i 1. Division.

              Eller da jeg sad til Bruce Riochs præsentation og hilste på manden. Eller da jeg sad i en bus i Malmö der blev overdænget med sten efter en Royal League kamp.

              Så glædes jeg - på godt og ondt.

              Så opholder jeg alle de minder med det jeg oplever nu og bliver vred. Og endnu mere over "negativitetens middelmådighed"

              Hvis det er sådan en attitude du har overfor dine medens retfærdige harme så skulle du og andre i stedet tage at finde jer et dejligt hyggeligt serie 5 Hold at holde med.

              For OB ER religion og det er helt og aldeles okay at behandle det sådan. Så længe det ikke kammer over i vold og trusler. Mod nogen som helst.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Blander du ikke æbler og pærer nu ?

                RJ spiller i klubben, og vi har et grundlag at bedømme ham ud fra (jeg er bestemt ikke fan...).

                Kløve bedømmer du allerede nu, uden han har haft en eneste mulighed for at vise sig frem på holdet ! (eller kører du på den præmis, at Sønderjyskes og OBs hold kan matches én til én på spillere, spillestil m.m.?).

                Comment


                  hvis OB ingen glæde skaber for dig, burde du nok kigge dig selv i spejlet.. dine forventninger virker til at være så store at OB KUN kan skuffe dig..

                  Comment


                    Vil gerne svare ordentligt på din svada... men det bliver først en gang i aften

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      For det første: Negativitetens middelmådighed? Hvis der er noget der skaber middelmådighed så er det tabermentalitens magelighed, hvor man er tilfreds med alt for lidt, finder på den ene bortforklaring efter den anden for at undgå at kalde en spade for en spade- alene af den grund at det har indflydelse på ens humør.

                      Så negativitet er til for at afskaffe middelmådighed- ikke forstærke den.

                      Det er de såkaldt positive der har et autosvar "Man har lov til at være kritisk, men så alligevel ikke, fordi det går ud over mit humør Vræl vræl".

                      Vi er vrede fordi OB ingen glæde skaber ud over den, vi selv må skabe og har gjort både ude og hjemme, mens vi ser omkring os og oplever folk keder sig til vores kampe.

                      Så jeg bliver ærligt talt indigneret når du fra din høje pedistal snakker om os uden at kende os - det er lige så nemt at være positiv - det er vel en forsvarsmekanisme imod livets barske realiteter - men det kan man ikke bruge til en skid i elitesport.

                      Der er det intet do eller Don 't. Det betyder ikke at man ikke kan glæde sig undervejs.

                      Fodbold ER religion og har altid været det - så i den henseende kunne jeg påstå at vi er langt mere engageret i OB end du nogensinde har været, uden at kende dig, mens jeg personligt tænker på alle de træninger, ungdomskampe, træningskampe i ind og udland, som jeg har overværet i de 25 år jeg stolt har betragtet OB som min religion. Jeg tænker på mine ture til bl.a Athen for at se H.H smække den ind eller de timer jeg tilbragte i frysende kulde bag det ene mål til kampene imod Kaiserslautern, Real Madrid og Parma og den glæde de minder har bragt mig igennem årene samt de ca. 5 hjemmekampe jeg har misset i de selvsamme 25 år. Inklusiv en tur ned i 1. Division.

                      Eller da jeg sad til Bruce Riochs præsentation og hilste på manden. Eller da jeg sad i en bus i Malmö der blev overdænget med sten efter en Royal League kamp.

                      Så glædes jeg - på godt og ondt.

                      Så opholder jeg alle de minder med det jeg oplever nu og bliver vred. Og endnu mere over "negativitetens middelmådighed"

                      Hvis det er sådan en attitude du har overfor dine medens retfærdige harme så skulle du og andre i stedet tage at finde jer et dejligt hyggeligt serie 5 Hold at holde med.

                      For OB ER religion og det er helt og aldeles okay at behandle det sådan. Så længe det ikke kammer over i vold og trusler. Mod nogen som helst.

                      MvH ChrisOB
                      Hatten af for de gode minder og dedikationen, men jeg synes det er noget sludder med at fodbold/OB er religion.
                      Det virker mere som en dårlig undskyldning for at have en lidt mere skarp holdning til ting, som man inderst inde godt ved ikke er helt korrekt eller retfærdig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Blander du ikke æbler og pærer nu ?

                        RJ spiller i klubben, og vi har et grundlag at bedømme ham ud fra (jeg er bestemt ikke fan...).

                        Kløve bedømmer du allerede nu, uden han har haft en eneste mulighed for at vise sig frem på holdet ! (eller kører du på den præmis, at Sønderjyskes og OBs hold kan matches én til én på spillere, spillestil m.m.?).
                        Skal det forstås sådan at du mener folk ikke kan vurdere Kløve´s niveau ud fra de 100 kampe han har spillet i superligaen gennem de sidste 7-8 år ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Det kan du da godt.... bagudrettet... men du (eller for den sags skyld andre) kan da ikke vide, hvordan han vil fungere i vores system (hvis du da ikke igen sammenligner én til én).

                          Jeg har da ansat folk, der ikke fungerede særligt godt i deres tidligere job, men "blomstrede" og skabte en forskel, da vi ansatte dem ! Ked af hvis man kun bliver bedømt på fortiden, og ikke ens potentiale, som ens nye arbejdsgiver ser. Hvis folk skuffer (hvad der sker), tager man selvfølgelig konsekvensen af det, men lad nu være med at bortdømme på forhånd....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Blander du ikke æbler og pærer nu ?

                            RJ spiller i klubben, og vi har et grundlag at bedømme ham ud fra (jeg er bestemt ikke fan...).

                            Kløve bedømmer du allerede nu, uden han har haft en eneste mulighed for at vise sig frem på holdet ! (eller kører du på den præmis, at Sønderjyskes og OBs hold kan matches én til én på spillere, spillestil m.m.?).
                            Nej?

                            Det her handler som jeg kan læse det om, at man ikke skal have forudindtagede holdninger omkring spillere. Du og jeg aner ikke, hvordan Jönsson kommer til at præstere i det her forår, det vi ved er, at han han i det ene forår han har haft i OB lavede han 7 mål og var en af vores allerstørste profiler. Vores klart bedste halvsæson ud af de sidste 3 i hvert fald. Hvorfor skulle han ikke gå hen og levere sådan et forår igen?

                            Jeg bedømmer ikke Kløve allerede nu, jeg forventningsafstemmer, ligesom du også gør med Jönsson implicit, når du skriver, at du bestemt ikke er fan (Nej, vi kan da selvfølgelig heller ikke bruge en kant der laver 7 mål på halvsæson). Hvorfor må du gerne have forudindtagede holdninger om spillere?

                            Comment


                              Jeg har netop ikke en forudindtaget holdning til RJ, men en holdning, da jeg har set ham spille i klubben. Han er en god spiller, men ikke fan af ham, da jeg ikke mener han udnytter sine kvaliteter godt nok i vores spil. Men derfor ser jeg mig ikke nødsaget til at "svine" ham til her på forum !

                              "
                              Hvorfor må du gerne have forudindtagede holdninger om spillere?
                              " ? ? ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Fedt med nogle med lidt positive briller.

                                Er der mon en mulighed for, at jer i positivitetskulten også kan omfavne den store antikrist, Rasmus Jönsson, eller er det for svært? Når alt kommer til at, er Jönsson jo en rigtigt dygtig fodboldspiller, mindst én klasse over Troels Kløve, hvilket vi jo bare kan se ved, at Jönsson lavede flere mål i sidste sæson, end Kløve har gjort i hele sin karriere for SønderjyskE.

                                Er der mulighed for, at i også kan give ham frelse? Vi er vel enige om, at det er en stor svækkelse af holdet og startopstillingen, hvis han ryger ud? Det er vigtigt, at vi får sendt et signal om, at vi selvfølgelig gerne vil have, at han bliver længere end til sommer.
                                Ser Jønsson helt sikker ikke som "den store antikrist" og vil ikke nægte at ham er en god fodboldspiller. Ser bare at ham er et ofre af Kents dispositioner og spillemåde. Vi kunne sikkert profitere af en Jønsson som (hængende) angriber men Jønsson som vk i OB er bare en stoooor misforståelse. Og det var ja også at det blev bedre sidste forår da ham rykkede mere på en angriberposition.
                                For en vb må det være hård at spille sammen med Jønsson som vk. Man står der alt for ofte alene og må altid frygte en defensiv kikser af Jønne.
                                Så min kritik i Jønsso går mere til Kent end til Jønne selv. Og håber for begge parter at Jønne rykker videre eller at Kent slutter til mindst med den dårlige disposition at sætte ham på vk og stiller ham mere fremad.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X