Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg forstår så bare ikke, hvorfor man vil sammensætte en midtbane af arbejdsfolk, når du har et forsvar og en gruppe af angribere der mangler kvaliteter i duelspillet men tilgengæld har gode evner på bolden. Tvivler på, at der kommer noget godt ud af at sætte sig mellem to stole og skabe et hold der ikke har et tydeligt udtryk. Hvis vi kigger på de hold der har succes i Superligaen, både nu og her men også henover årene, så er det hold med et tydeligt udtryk.
    Min tiltro til KN som træner og JH som sportsdirektør i OB at skabe et tophold med tydeligt udtrykt" er meget begrænset.
    Og når man kan rykke sig ikke kvalitativ og i hensigt af spillemåde så er "hård arbejdende folk" den eneste x-faktor som bliver.
    Derudover ser jeg vores venstre side med Jønsson som akillessene i vores spil (tror som angriber kan det fungere bedre med ham). Så alt hvad kan bringe Kent væk fra den disposition er et fremskridt for mig. Og en kamp med tempo ville gøre os sikker farliger end Jønne med sine langsomme vendinger og pirouetter.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Da han først kommer til sommer og vi kun har 2 midtforsvarer tilbage syntes jeg nu godt at man kan argumentere for at vi går svækket ind i foråret hvis der ikke sker mere
      Det havde jeg nu lige svedt ud .. selvf. skal der en cf'er mere til truppen hvisJH/KN mener det alvorligt med top6. KEP undgår næppe en dag eller 2 i boksen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det havde jeg nu lige svedt ud .. selvf. skal der en cf'er mere til truppen hvisJH/KN mener det alvorligt med top6. KEP undgår næppe en dag eller 2 i boksen
        Han får vist karantæne ved næste kort. Og så hedder den Tverskov/Joao

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Da han først kommer til sommer og vi kun har 2 midtforsvarer tilbage syntes jeg nu godt at man kan argumentere for at vi går svækket ind i foråret hvis der ikke sker mere
          Den manglende tredje midtforsvarer ser jeg som største problem. For mig ville det være bare useriøst at gå kun med to cf i foråretssæson. Derudover håber jeg at Jønsson smutter og vi køber Kløve fri.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Den manglende tredje midtforsvarer ser jeg som største problem. For mig ville det være bare useriøst at gå kun med to cf i foråretssæson. Derudover håber jeg at Jønsson smutter og vi køber Kløve fri.
            Alene bare det at få muligheden for at opleve Jesper Hansen forklare hvordan vi ikke er svækket når ham,ham og ham også kan dække pladsen er næsten en manglende transfer værd......

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Alene bare det at få muligheden for at opleve Jesper Hansen forklare hvordan vi ikke er svækket når ham,ham og ham også kan dække pladsen er næsten en manglende transfer værd......
              Hmm, du er let at stille tilfreds... 😉
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hmm, du er let at stille tilfreds... 

                Comment


                  #68
                  Velkommen til Kløve, jeg er faktisk ret positiv omkring denne signing!
                  Først og fremmest ser jeg noget Søren Berg´sk i Kløve, og vi får klart mere support på venstre back og jeg forventer at vi bliver betydeligt bedre til at lægge et højt press end vi er med svenskeren. Jønne er nærmest ikke eksisterende når vi ikke har bolden, og som venstre fløj kommer hans kompetencer heller ikke ordentligt i spil, og der i ser jeg også en stor del af vores offensive problemer. Jeg mener at vi har 5 gode angribere og at den primære årsag til at de ikke fungere netop er vores venstre fløj og vores genpress. Så i forhold til vores konkrete behov, ser jeg Kløve som en bedre løsning end svenskeren. Desuden er han også en langt mere klassisk OB´er og en type jeg mener vi har savnet.

                  Men det som jeg ser som det aller vigtigste, så ser jeg altså i Julius Eskesen en kommende superstjerne, det største talent siden Falk og måske endda størrer (mere slut produkt, mere direkte og mere målsøgende end Falk var på samme stadie), jeg håber i den grad at han for alvor bliver bragt i spil i denne sæson og jeg ville hade at vi hentede så stor en kapacitet at Eskesen blev holdt ude for længe og ville søge videre inden han for alvor slår igennem!
                  Jeg ser Kløve som en rigtig fornuftig signing der løser nogle reelle problemer og som vil balancere holdet og udviklingen godt. Jeg har meget ringe tiltro til JH og KN og i særdeleshed til deres transfers, men Rømer og Kløve ser jeg som rigtig fornuftige signinger!

                  Comment


                    #69
                    Denne signing forstærker os ikke i dette vindue, hvor vi stadig står som svækkede. Der må helt sikkert blive hentet flere spillere. Enhver spiller, der øger sandsynligheden for, vi ikke forlænger med svenskeren, skal være så hjertelig velkommen. Dog begræder jeg den totale mangel af x-faktor og særlige spidskompetencer hos vores nye spillere. Men lad os nu se, hvad resten af vinduet byder på.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      #70
                      Det er helt ærligt ikke en spiller jeg har bemærket. Han tales pænt op. Sådan har det altid været.
                      Hvor godt det bliver med ham. Aner det ikke.
                      Men JH mangler stadig den vigtige signing der gør vi kan få et håb om mere end kedelig middelmådighed.
                      For pressede mænd er det sikkert trygt med kendte.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Kløve er langt mere flittig og arbejdsom en Jönne (og Borring) nogensinde har været og han har en fin teknik. Jeg er enig med Plum i at vi med de to tilgange ikke står svagere, måske bortset fra indkøringsfase som vi ikke har tid til. Jeg tror vi kan forvente at se vi bliver bedre og hurtigere i spillet op gennembanen, og knap så meget på tværs af banen
                        Jeg har meget svært ved at se, hvor du og andre overhovedet kan få forventningen fra at vi bliver bedre og hurtigere i spillet op ad banen, når hverken Kents spillestil eller de spillere, eller rettere den spiller, der indtil videre er hentet, på nogen måder indikerer, at der kommer en forbedring.

                        Jeg er på ingen måder enig i at Rømer er så meget et step up i boldomgang, at det pludselig vil ændre på Kents skabeloner, der i den grad skriger på både gennembrudskraft og kreativitet på et niveau OBs ledelse hverken kan tiltrække eller vil tiltrække.

                        Vi er svækkede. Det kan ikke være anderledes i min bog, når man kommer af med to støttespillere, skal til at spille en ny mand ind på én af de vigtigste knudepunkter på et fodboldhold op til et forår med udekampe i Brøndby, Farum, Parken, et gabende tomt hul i bredden i midterforsvaret, hvor vores anfører konstant balancerer på randen af karantæne.

                        For mig er det på randen af selvindbildning, hvis man kan se på de prospekter og komme til den konklusion at det ikke alene er status quo, der er tilmed så meget mulighed for at vi kan blive bedre, at man kan "forvente" at der ikke kommer så meget boldtrilleri på tværs. Baseret på hvad? At Rømer er "bedre" til at spille den rundt end Izunna?

                        Muligt, måske endda temmelig sikkert, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver så meget bedre, at vi vil komme til at se en effekt på vores spil, der batter noget.

                        For mig er den eneste måde vi kan få effekt ud af at hente spillere som Rømer og Kløve, det er en markant ændring af Kents spillestil.

                        Dét mere end Izunnas manglende evner ud i pasningsspil er det, der skaber boldtrilleriet.

                        Og selv om vi så skulle blive hurtigere til at få bolden frem til modstandernes felter, hvad har hidtid indikeret, at vores offensive spillere har den skarphed i den sidste aflevering eller afslutning (Hej Greve) som der skal til, før vi slår kapital af det?

                        Man har altid håbet, det har jeg også, men jeg kan virkelig ikke se, hvordan man ikke komme til andre konklusioner end at vi per nuværende ER svækkede eller som minimum står i en tvivlsom situation, når talent og rutine er forsvundet, bredden er usandsynligt smal og vores spillestil er så stor en hæmsko.

                        Er det hele bare baseret på en tyrkertro på Rømers bedre evner i pasningsspillet end Izunna?

                        I så fald er jeg bange for, at der er mulighed for at man setter sig up til en slem skuffelse.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg har meget svært ved at se, hvor du og andre overhovedet kan få forventningen fra at vi bliver bedre og hurtigere i spillet op ad banen, når hverken Kents spillestil eller de spillere, eller rettere den spiller, der indtil videre er hentet, på nogen måder indikerer, at der kommer en forbedring.

                          Jeg er på ingen måder enig i at Rømer er så meget et step up i boldomgang, at det pludselig vil ændre på Kents skabeloner, der i den grad skriger på både gennembrudskraft og kreativitet på et niveau OBs ledelse hverken kan tiltrække eller vil tiltrække.

                          Vi er svækkede. Det kan ikke være anderledes i min bog, når man kommer af med to støttespillere, skal til at spille en ny mand ind på én af de vigtigste knudepunkter på et fodboldhold op til et forår med udekampe i Brøndby, Farum, Parken, et gabende tomt hul i bredden i midterforsvaret, hvor vores anfører konstant balancerer på randen af karantæne.

                          For mig er det på randen af selvindbildning, hvis man kan se på de prospekter og komme til den konklusion at det ikke alene er status quo, der er tilmed så meget mulighed for at vi kan blive bedre, at man kan "forvente" at der ikke kommer så meget boldtrilleri på tværs. Baseret på hvad? At Rømer er "bedre" til at spille den rundt end Izunna?

                          Muligt, måske endda temmelig sikkert, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver så meget bedre, at vi vil komme til at se en effekt på vores spil, der batter noget.

                          For mig er den eneste måde vi kan få effekt ud af at hente spillere som Rømer og Kløve, det er en markant ændring af Kents spillestil.

                          Dét mere end Izunnas manglende evner ud i pasningsspil er det, der skaber boldtrilleriet.

                          Og selv om vi så skulle blive hurtigere til at få bolden frem til modstandernes felter, hvad har hidtid indikeret, at vores offensive spillere har den skarphed i den sidste aflevering eller afslutning (Hej Greve) som der skal til, før vi slår kapital af det?

                          Man har altid håbet, det har jeg også, men jeg kan virkelig ikke se, hvordan man ikke komme til andre konklusioner end at vi per nuværende ER svækkede eller som minimum står i en tvivlsom situation, når talent og rutine er forsvundet, bredden er usandsynligt smal og vores spillestil er så stor en hæmsko.

                          Er det hele bare baseret på en tyrkertro på Rømers bedre evner i pasningsspillet end Izunna?

                          I så fald er jeg bange for, at der er mulighed for at man setter sig up til en slem skuffelse.

                          MvH ChrisOB
                          Sådan er det vel altid .. nogen ser muligheden og andre ser begrænsningen. Min forventning er jo kun ud fra at de er nogen lidt andre typer end dem de skal afløse (hvis Kløve skal erstatte Jönne). Der vil være bedre mulighed for at spillet bliver mere direkte med Rømer og Kløve end det har været med en, for det meste, sløjt spillende Jönne på kant og med Rømers vilje til at tage de sure løb langt og dybt, og retur igen, i banen. Det er vel netop at de som typer der er mere direkte i spillet der skal hjælpe vores offensiv på vej mod mere effektivitet.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Sådan er det vel altid .. nogen ser muligheden og andre ser begrænsningen. Min forventning er jo kun ud fra at de er nogen lidt andre typer end dem de skal afløse (hvis Kløve skal erstatte Jönne). Der vil være bedre mulighed for at spillet bliver mere direkte med Rømer og Kløve end det har været med en, for det meste, sløjt spillende Jönne på kant og med Rømers vilje til at tage de sure løb langt og dybt, og retur igen, i banen. Det er vel netop at de som typer der er mere direkte i spillet der skal hjælpe vores offensiv på vej mod mere effektivitet.
                            Du forventer simpelthen, at vi har hentet en defensiv midt der skal ligge og tage dybe løb på modstanderens forsvar?
                            Det glæder jeg mig sgu til at se i så fald, så kan JJT agere bolværk, når det går den modsatte vej, det er han skidegod til!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Du forventer simpelthen, at vi har hentet en defensiv midt der skal ligge og tage dybe løb på modstanderens forsvar?
                              Det glæder jeg mig sgu til at se i så fald, så kan JJT agere bolværk, når det går den modsatte vej, det er han skidegod til!
                              Jeg har på ingen måde sagt at det ikke vil give andre udfordringer andre steder på banen .. og at MULIGHEDERNE er bedre tilstede med Rømer end med Izu
                              Last edited by manner; 14-01-2018, 06:51.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Sådan er det vel altid .. nogen ser muligheden og andre ser begrænsningen. Min forventning er jo kun ud fra at de er nogen lidt andre typer end dem de skal afløse (hvis Kløve skal erstatte Jönne). Der vil være bedre mulighed for at spillet bliver mere direkte med Rømer og Kløve end det har været med en, for det meste, sløjt spillende Jönne på kant og med Rømers vilje til at tage de sure løb langt og dybt, og retur igen, i banen. Det er vel netop at de som typer der er mere direkte i spillet der skal hjælpe vores offensiv på vej mod mere effektivitet.
                                Nogle ser måske muligheder på et meget spinkelt grundlag? Dig? Jesper Hansen? Kent Nielsen? Jeg håber de, I, tager røven på mig og frembringer både fremgangen i spillet og resultaterne. Jeg tvivler.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X