Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Glædelig jul og godt nytår

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Glædelig jul og godt nytår

    Tak for et år med medgang og modgang; men altid har det været en fornøjelse at følge med her på siden.
    Ses/høres ved til de sidste kampe i grundspillet.

    #2
    Ja, glædelig jul til alle herinde!
    Debatforumet med alle de informationer, diskussioner, skænderier, fælles skuffelse, fælles glæde og begejstring herinde er en fast del af min hverdag.
    Elsker at være med her med alle jer gamle "brokhoveder" og "jubeloptimister" !!!
    Uanset om vi er den ene eller den anden, noget imellem eller kastes hen og tilbage så står der et fælles faktum: stribet blod!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Tak for et år med medgang og modgang; men altid har det været en fornøjelse at følge med her på siden.
      Ses/høres ved til de sidste kampe i grundspillet.
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ja, glædelig jul til alle herinde!
      Debatforumet med alle de informationer, diskussioner, skænderier, fælles skuffelse, fælles glæde og begejstring herinde er en fast del af min hverdag.
      Elsker at være med her med alle jer gamle "brokhoveder" og "jubeloptimister" !!!
      Uanset om vi er den ene eller den anden, noget imellem eller kastes hen og tilbage så står der et fælles faktum: stribet blod!
      god jul til jer også

      Comment


        #4
        Glædelig Jul og godt nytår. Nu er helt sikkert total jubeloptimist med den her melding, men jeg kan mærke noget helt uventet, positivt i det nye år. Ved ikke hvad det er, men det kommer til at komme bag på stort set alle, inkl. spillerne og Kent. Noget klikker, tror jeg.

        Nåh, uanset mine mærkelige fornemmelser, så hav det super alle sammen.

        Comment


          #5
          Glædelig jul og godt nytår til alle striwede fans.

          Comment

          Working...
          X