Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ind-og-udland. Nogen der ved noget eller tror de ved noget?
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSom jeg har fået det forklaret, forlangte han en fordobling af lønnen, midt en kontraktperioden, hvilket OB ikke var villige til/i stand til. For at undgå at have en utilfreds spiller rendende rundt, valgte man at lede efter en ny klub til ham, og fik tilbud fra en svensk klub, men Laursen ville til KB/03, og der endte han...
Om det er den fulde historie skal jeg naturligvis ikke kunne lægge hovedet på blokken for, da jeg hverken er Kim Brink eller Ulrik Laursen, og det er vel reelt kun de to der kender alle detaljerne i dén omgang...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Erfaren. Vindermentalitet til fingerspidserne. Dygtig ad helvede til. Gammel OBer.
I vores nuværende situation tror jeg virkelig, at han kunne løfte holdet - også hvis det kun er for en sæson eller to.
Jeg ved godt, at han er lagt for had, fordi han valgte OB fra i sin tid, men det mener jeg så, vi må komme videre fra.
Leave a comment:
-
Nu er han definitivt fortid i FCK og skal på klubjagt. Mon OB er inde i billedet eller om det ender med en pensionstilværelse i Viborg eller FC Vestsjælland?
http://www.bold.dk/nyt/Lars-J-Vil-slutte-ordentligt-af
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægSpændende at der nu måske løftes lidt af sløret, for Lauersens bevæggrunde for at skifte. Den vinkel har jeg ikke hørt før. Ang LJ, så vil han spille den back klasser bedre end Diarra er istand til. Desværre taler alderen imod et skifte.
Om det er den fulde historie skal jeg naturligvis ikke kunne lægge hovedet på blokken for, da jeg hverken er Kim Brink eller Ulrik Laursen, og det er vel reelt kun de to der kender alle detaljerne i dén omgang...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Spændende at der nu måske løftes lidt af sløret, for Lauersens bevæggrunde for at skifte. Den vinkel har jeg ikke hørt før. Ang LJ, så vil han spille den back klasser bedre end Diarra er istand til. Desværre taler alderen imod et skifte.
Leave a comment:
-
Skægt som folk herinde tror de ved hvad der ligger til grund for enkeltes spilleres valg. Tag fx. Ulrik laursen vender tilbage til ob for at slutte karrieren, finder udaf ob vil sælge ham til en svensk klub. Vælger så at se sig om efter bedre tilbud. Da ob åbenbart vil af med ham.
Ved ikk hvordan det hænger sammen for lars, men kan tænkes ob ikk ku garantere spilletid? Landsholdsplads. Mere udlandsophold. Jeg tror kun lars og måske ob ved.
Stop nu den hetz, for min skyld er han i hvert fald velkommen hjem tror han kan give stabillitet og kanon samarbejde med falk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægDet er godt nok en let måde at undgå at argumentere for sine holdninger på. og samtidig en indrømmelse af en himmelråbende dobbeltmoral. Bare fordi du holder med OB forhindrer det dig jo ikke i at se tingene i et større perspektiv.
Selvfølgelig er det skuffende at en ung spiller der er opfostret i OB vælger, som MaxHH beskriver det, at lade sin kontrakt løbe ud for at score alle pengene ved sin transfer til HSV. Det er skuffende, fordi det bryder med den romantiske forestilling om at fodboldspillere har en hjerteklub som de vil gå gennem ild og vand for. Så jeg kan godt forstå at man føler sig trådt på når man som fan netop har det forhold til sin klub. Det er ikke en måde jeg ville have ageret på, og heldigvis findes der masser af eksempler på at professionelle fodboldspillere kan have et specielt forhold til en bestemt klub. Jeg har derfor ikke ærlig meget til overs for LJ, fordi han, udefra set, er et egoistisk menneske, men det er så også det, han har jo aldrig spyttet på klubben eller stillet sig i opposition til OB som klub.
Derfor forstår jeg ikke at man kan have sådan et had til en enkelt spiller. I (på Lars Ludersøn-holdet) korsfæster ham fordi han er et symbol på det der er "galt" med professionel fodbold. Hans handlinger synes jeg ikke kvalificerer sådan en hetz. (og så gider jeg i øvrigt ikke undskylde for at tage helikopterperspektivet. udsigten er simpelthen for god)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægDen er heldigvis nem. Det er et stort nej tak. Jeg kan ikke fordrage stegt lever og jeg nægter og sætte mine fødder på stadion, hvis han kommer tilbage. Jeg har ikke andre argumenter, men behøver jeg det? Jeg har smagt stegt lever og det smager af røven til. Mit eneste argument er at jeg hader folk der glemmer hvor de kommer fra.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jajes. Se indlægPræcist. Det er bold, det er følelser, det er passion, det kan være irrationelt og primitivt. Så kan nogen mene, at man skal tørre øjnene, ikke har empati eller mangler en studenter hue. Det ændrer ikke på, at GF er klamme, BIF en omgang indavl, FCK resultat af et ulækkert vulgært samleje mellem KB og 13erne - Og LJ er en ludersøn.
Leave a comment:
-
Den er heldigvis nem. Det er et stort nej tak. Jeg kan ikke fordrage stegt lever og jeg nægter og sætte mine fødder på stadion, hvis han kommer tilbage. Jeg har ikke andre argumenter, men behøver jeg det? Jeg har smagt stegt lever og det smager af røven til. Mit eneste argument er at jeg hader folk der glemmer hvor de kommer fra.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg ved ikke, om du er klar over det, men det her altså fodbold-debat, så jo, der både findes og bør være plads til den "lette" måde at argumentere på.
Når jeg holder med OB, behøves jeg ikke at se tingene i et "større perspektiv"; o
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvis du har tid til det synes jeg du skal læse og prøve at forstå hvad jeg skriver i mine indlæg i denne tråd. Ikke nogetsteds finder du en mening om at jeg evt. skulle mene han er velkommen i klubben eller ikke er, blot en holdning om at han ikke har været meget bedre/værere end klubberne opfører sig overfor spillerne i de situationer. Jeg er også OB'er og har stribede briller på og er ABSOLUT ikke neutral....men råb du bare højere endnu, det udstiller ikke mig, men kun dig og din mangel på empati og at du ikke bliver platfodet af vægten på studenterhuen. Den sidste bemærkning du kommer med er jeg lidt usikker på hvad du mener med, men hvis det er et forsøg på at lægge an på mig er svaret at jeg er smigret, men det må blive et NEJ TAK jeg er ikke til den slags
Leave a comment:
Leave a comment: