Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-HOBRO 26. november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    For første gang i jeg ved ikke hvor længe, var jeg desværre forhindret i at se kampen... og så klasker vi modstanderen i hvad der lyder som en overbevisende 3-0 sejr, det er klart :-)

    Fanme lækkert!!!

    Hæfter mig ved 3 angriber mål, fra 3 sæt støvler. Det er vigtigt!
    JJ, Greve, Joan og AK gjorde livet surt for Hobro - og Jönsson var ikke så ringe endda... ;-)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Nogen der ser BIF-SIF??

      Den ene kommentator jublede JUUUUUHHHUUUUUUUU der Brøndby scorede. Og det var ikke Frimann..
      Fuck hvor usmageligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        JJ, Greve, Joan og AK gjorde livet surt for Hobro - og Jönsson var ikke så ringe endda... ;-)

        MvH ChrisOB
        De gjorde det fint ja. Men hvis det her stadig er det bedste vi får fra Jønsson skal han bare videre hurtigst muligt.. Men fin fin detalje ved 3-0 målet..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Måske kan du ja gå til biografen den 4.12.
          "Paddington 2" eller "Justice League" kunne bringe os så tætter til top-6-målsætning. ;-)
          Så se Justice League :). Den er ligeså dårlig som vores muligheder for point i Herning

          Comment


            Jeg skal se om jeg kan finde på noget at lave ved de næste kampe :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nogen der ser BIF-SIF??

              Den ene kommentator jublede JUUUUUHHHUUUUUUUU der Brøndby scorede. Og det var ikke Frimann..
              Fuck hvor usmageligt
              Carsten Sæbye er Brøndby-fan, så ikke noget decideret overraskende i det. Ikke at det ikke er ulideligt at høre på.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen der ser BIF-SIF??

                Den ene kommentator jublede JUUUUUHHHUUUUUUUU der Brøndby scorede. Og det var ikke Frimann..
                Fuck hvor usmageligt
                Så jeg godt. Han er ikke skide neutral ham Sæbye, eller hvad han nu hedder.

                Samtidig på twitter mener BIF fans at kommentatorerne er imod BIF, fordi de snakkede om at der måske var frispark til SIF.

                Det er en spøjs verden :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Carsten Sæbye er Brøndby-fan, så ikke noget decideret overraskende i det. Ikke at det ikke er ulideligt at høre på.
                  Har slået væk. Det lort gider jeg ikke høre på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Så jeg godt. Han er ikke skide neutral ham Sæbye, eller hvad han nu hedder.

                    Samtidig på twitter mener BIF fans at kommentatorerne er imod BIF, fordi de snakkede om at der måske var frispark til SIF.

                    Det er en spøjs verden :-)
                    Jammen der var frispark til SIF. Et pænt stort et endda

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så jeg godt. Han er ikke skide neutral ham Sæbye, eller hvad han nu hedder.

                      Samtidig på twitter mener BIF fans at kommentatorerne er imod BIF, fordi de snakkede om at der måske var frispark til SIF.

                      Det er en spøjs verden :-)
                      Brøndbys fans er generelt totalt blinde overfor, i hvor høj grad de brede medier giver dem dækning og omtale, der overstiger samtlige andre klubber i Danmark, hvilket jo selvsagt er en stor fordel for dem ift. at tiltrække sponsorere og spillere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nogen der ser BIF-SIF??

                        Den ene kommentator jublede JUUUUUHHHUUUUUUUU der Brøndby scorede. Og det var ikke Frimann..
                        Fuck hvor usmageligt
                        Faktisk vildt så lidt forskel der er på de 2 hold. Nr 13 mod nr 1.
                        Kommentatoren er helt væk. Ingen tvivl om hvor han har sin sympati.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg skal se om jeg kan finde på noget at lave ved de næste kampe :-)
                          Du er en sand fan. Du giver virkelig alt for klubbens succes! 🖒🖒🖒
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Faktisk vildt så lidt forskel der er på de 2 hold. Nr 13 mod nr 1.
                            Kommentatoren er helt væk. Ingen tvivl om hvor han har sin sympati.
                            Ja det er vildt nok. SIF var klart bedst i 1. Halvleg. Hvor er Skytte og Skov dog fantastiske.. Gætter på at Skov ryger til FCM eller BIF i 2018

                            Jeg brækker mig over sådan en kommentator der kan sidde og juble sådan...

                            Comment


                              Havde fornøjelsen af at sidde direkte ud for Jønsson hele første halvleg idag. Skandaløs ukollegial indsats. Hans direkte modstander stod HELT fri hver gang, og kun halvhjertede tildbageløb👍👍Neymar forsvarer bedre...Utroligt at Hobro ikke spillede mere på ham. Vi sad og snakkede om, hvad Hobro egentlig havde haft af planer med den her kamp??Godt nok en ringe kamp af dem også.
                              Og så lige en lille sjov en. Ole Bang speaker altid op til kampen ved spisningen. Idag havde han gode gamle Allan Hansen ved sin side. Allan blev bedt om at sætte holdet til dagens kamp. ‘Altså som jeg ville sætte holdet, eller som Kent sætter det’ spurgte Hr Hansen så .... 😊😊

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Havde fornøjelsen af at sidde direkte ud for Jønsson hele første halvleg idag. Skandaløs ukollegial indsats. Hans direkte modstander stod HELT fri hver gang, og kun halvhjertede tildbageløbNeymar forsvarer bedre...Utroligt at Hobro ikke spillede mere på ham. Vi sad og snakkede om, hvad Hobro egentlig havde haft af planer med den her kamp??Godt nok en ringe kamp af dem også.
                                Og så lige en lille sjov en. Ole Bang speaker altid op til kampen ved spisningen. Idag havde han gode gamle Allan Hansen ved sin side. Allan blev bedt om at sætte holdet til dagens kamp. ‘Altså som jeg ville sætte holdet, eller som Kent sætter det’ spurgte Hr Hansen så .... 

                                Funny guy

                                Men sådan er det jo med Jønsson hver gang.. Der må simpelthen findes nogen på vores mulige hylder der er bedre og sikkert billigere end den mand..
                                Lad nu den mand komme videre så vi også kan komme videre

                                Comment

                                Working...
                                X