Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 5.11.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Tak. To afbrændere fra ham og så den der på en halvvej. Det er i min bog nok til at tage ham ud allerede i pausen. I hvert fald når mandens ENESTE force er hans offensive spil. Han kan sgu ikke spille når han er en hæmsko både med og uden bold.
    Ja og Greve og Fester også, ud med alle der brænder.

    Comment


      #62
      Det kan godt være vi ikke har scoret, men det er en de bedste halvlege jeg kan huske vi har spillet meget længe.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Ja og Greve og Fester også, ud med alle der brænder.
        Jeg kan virkelig godt lide din optimisme og tro på spillerne. Det er prisværdigt.

        Men jeg kan altså ikke forstå at du forsvarer Jönsson oven på denne halvvej. Jeg er med på at de tre aktioner ikke er det eneste han skal vurderes på, men synes du han spiller godt?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Det kan godt være vi ikke har scoret, men det er en de bedste halvlege jeg kan huske vi har spillet meget længe.
          Helt enig. At komme til chancer og brænde, er meget bedre end ikke at skabe noget. Virkelig god halvleg. Alle er meget bevægelige idag

          Comment


            #65
            flot første halvleg men vi skal altså score på vores chancer.. .

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Vi har jo ikke rigtig nogen der kan score med hovedet.
              Tingager, KEP og Joan er rimelige og den skal jo bare snittes, så selvmål er også muligt.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Jeg kan virkelig godt lide din optimisme og tro på spillerne. Det er prisværdigt.

                Men jeg kan altså ikke forstå at du forsvarer Jönsson oven på denne halvvej. Jeg er med på at de tre aktioner ikke er det eneste han skal vurderes på, men synes du han spiller godt?
                Ja jeg syntes faktisk at han i store perioder spiller godt idag. For første gang i sæsonen iøvrigt. Han er med i meget, bevæger sig godt, og virker selvsikker. En spiller der er med i så meget frem af banen, ville jeg da aldrig tage ud

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  flot første halvleg men vi skal altså score på vores chancer.. .
                  Ja desværre som jeg længe har sagt, så har vi 3 angribere som ikke har niveauet til at være første angriber. Hvis vi score, så tror jeg på Tingager, Barrett, eller Greve som skarpretter.

                  Comment


                    #69
                    Rigtigt ærgerligt vi ikke får konverteret de gode chancer til mål. Må ikke gå hen og blive sådan en kamp, hvor vi endelig er klart bedst, men heldet til gengæld vender fuldstændig.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Ja jeg syntes faktisk at han i store perioder spiller godt idag. For første gang i sæsonen iøvrigt. Han er med i meget, bevæger sig godt, og virker selvsikker. En spiller der er med i så meget frem af banen, ville jeg da aldrig tage ud
                      Enig. Han gør mange ting rigtigt i dag. Ville være hul i hovedet at tage ham ud, når han nu for én gangs skyld præsterer

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Ja jeg syntes faktisk at han i store perioder spiller godt idag. For første gang i sæsonen iøvrigt. Han er med i meget, bevæger sig godt, og virker selvsikker. En spiller der er med i så meget frem af banen, ville jeg da aldrig tage ud
                        Jeg vil vove den påstand, at det du ser, det er hans medspillere der bevæger sig omkring ham. Hans deltagelse i opbyggende spil har været fint i dag, men jeg synes slet ikke det er nok til at sige han spiller godt. Der var en enkelt hvor han (på en billig baggrund) spiller en god en-to og kommer i boksen.

                        Vi er gode i dag fordi vi spiller hurtigt og med mange offensive løb uden bold. Jönsson har rigtig gode arbejdsbetingelser men får altså ikke noget ud af det.

                        Comment


                          #72
                          Kan vi mpn spille 2 gode halvlege? Det er ikke noget vi tidligere har set.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Jeg vil vove den påstand, at det du ser, det er hans medspillere der bevæger sig omkring ham. Hans deltagelse i opbyggende spil har været fint i dag, men jeg synes slet ikke det er nok til at sige han spiller godt. Der var en enkelt hvor han (på en billig baggrund) spiller en god en-to og kommer i boksen.

                            Vi er gode i dag fordi vi spiller hurtigt og med mange offensive løb uden bold. Jönsson har rigtig gode arbejdsbetingelser men får altså ikke noget ud af det.
                            Nå, men hvem får så noget ud af de gode arbejdsbetingelser vi har i dag? Så vidt jeg kan se står der stadig 0-0. Så skal vi måske skifte hele holdet?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Kan vi mpn spille 2 gode halvlege? Det er ikke noget vi tidligere har set.
                              Jeg håber virkelig vi kan holde kadencen. Er bekymret over at vi ikke er kommet foran i 1. halvleg - af netop den årsag du nævner.

                              Greve har været et bæst!

                              Comment


                                #75
                                Vores forreste ligner godt nok nogle som ikke aner hvad de skal når de står foran mål
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X