Oprindeligt indsendt af Århusianer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Sønderjyske 5.11.17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJa og Greve og Fester også, ud med alle der brænder.
Men jeg kan altså ikke forstå at du forsvarer Jönsson oven på denne halvvej. Jeg er med på at de tre aktioner ikke er det eneste han skal vurderes på, men synes du han spiller godt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet kan godt være vi ikke har scoret, men det er en de bedste halvlege jeg kan huske vi har spillet meget længe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg kan virkelig godt lide din optimisme og tro på spillerne. Det er prisværdigt.
Men jeg kan altså ikke forstå at du forsvarer Jönsson oven på denne halvvej. Jeg er med på at de tre aktioner ikke er det eneste han skal vurderes på, men synes du han spiller godt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægflot første halvleg men vi skal altså score på vores chancer.. .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJa jeg syntes faktisk at han i store perioder spiller godt idag. For første gang i sæsonen iøvrigt. Han er med i meget, bevæger sig godt, og virker selvsikker. En spiller der er med i så meget frem af banen, ville jeg da aldrig tage ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJa jeg syntes faktisk at han i store perioder spiller godt idag. For første gang i sæsonen iøvrigt. Han er med i meget, bevæger sig godt, og virker selvsikker. En spiller der er med i så meget frem af banen, ville jeg da aldrig tage ud
Vi er gode i dag fordi vi spiller hurtigt og med mange offensive løb uden bold. Jönsson har rigtig gode arbejdsbetingelser men får altså ikke noget ud af det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg vil vove den påstand, at det du ser, det er hans medspillere der bevæger sig omkring ham. Hans deltagelse i opbyggende spil har været fint i dag, men jeg synes slet ikke det er nok til at sige han spiller godt. Der var en enkelt hvor han (på en billig baggrund) spiller en god en-to og kommer i boksen.
Vi er gode i dag fordi vi spiller hurtigt og med mange offensive løb uden bold. Jönsson har rigtig gode arbejdsbetingelser men får altså ikke noget ud af det.
Comment
Comment