Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 5.11.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er skuffet. Hvor er fundamentet? Vi må aldrig kollapse på den måde.

    Comment


      Vi er ikke og bliver ikke et top 6 hold med den trup og den træner.
      Vi er total uskarpe foran mål. Nu begynder Gryte også at skøjte rundt.
      Håbløst talentløst. Ringe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        "Helenius er sådan en type vi mangler", sagde de.

        Tænk sig, jeg synes ikke det var en ustabil medgangsspiller uden spidskompetencer og power i sit spil, som vi stod og manglede..
        Der er vel kun to der ikke forstår at et hold kun kan vinde med gode angribere - GODE
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          SE giver os årets største nederlag, og har scoret 5 kasser i to kampe mod os. Shit det er ringe. Kampen vendte da Fester røg ud, øv
          Ja, synes at Fester er den vigtigste af vores angribere. Alle tre scorer ikke/alt for sjældent, men Fester skaber ofte plads for andre. Festers bevægelighed og spillemåde gør hele holdet hurtiger. Ham fortjener mere spilletid end AK eller Helenius.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Helenius sætter ikke mange fødder rigtigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Vi ligger nr 7, og det er godkendt med den her trup. Ærligt, så har vi kun spillet til top 6 i en halvleg. Det var så i dag, hvor vi bare ikke evnede at slå til.
              Jeg synes også vi kan hæfte os ved mange positive elementer fra denne kamp. To bevægelige angribere gør så utrolig meget godt for vores spil. At der over hele linien er uskarphed i de afgørende situationer, det er sgu ærgerligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja, synes at Fester er den vigtigste af vores angribere. Alle tre scorer ikke/alt for sjældent, men Fester skaber ofte plads for andre. Festers bevægelighed og spillemåde gør hele holdet hurtiger. Ham fortjener mere spilletid end AK eller Helenius.
                Jeg er egentlig enig med dig, men Fester burde være 3. angriber. En fin mand til bænken.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, synes at Fester er den vigtigste af vores angribere. Alle tre scorer ikke/alt for sjældent, men Fester skaber ofte plads for andre. Festers bevægelighed og spillemåde gør hele holdet hurtiger. Ham fortjener mere spilletid end AK eller Helenius.
                  Nemlig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    "Helenius er sådan en type vi mangler", sagde de.

                    Tænk sig, jeg synes ikke det var en ustabil medgangsspiller uden spidskompetencer og power i sit spil, som vi stod og manglede..
                    Truppen bærer jo generelt præg af for mange fejlkøb
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Slut...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        ��med Pål Kirkevold havde vi ligget nr1, men indrømmer gerne at jeg ikke lige havde set ham så skarp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Jeg er egentlig enig med dig, men Fester burde være 3. angriber. En fin mand til bænken.
                          Eller spille ved siden af en ægte målscorer/ kvalitetsangriber.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            For helvede hvor er vi ineffektive i den her kamp...Skulle have været lukket i 1. Halvleg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Eller spille ved siden af en ægte målscorer/ kvalitetsangriber.
                              Lidt ligesom da vi havde succes med runström og Djiby som duo. Suk...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Og i sidste weekend scorede vi 2 mål på ingen chancer. Fodbold er mærkeligt nogle gange
                                Ja, det der gør mest ondt er at det her sker hver gang vi har en chance for at gøre det interessant. Det er ulideligt.

                                Og at vi så endnu en gang sætter et kriseramt hold i gang. Ak.
                                Last edited by B(ob); 05-11-2017, 16:14.

                                Comment

                                Working...
                                X