Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

    De presser os, men forsvaret virker stabilt. Men hvem skal score for os???????
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Kents plan med Thrane og CN som pølsemands Iniesta og Xavi centralt der skal kunne spille forbi FCM, kører klat. Ligeså tosset gameplan som den han diskede op med i Hobro.

    Comment


      #3
      Kan ikke se kampen men FCM er storfavorit
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Kan ikke se kampen men FCM er storfavorit
        Ikke så meget før kampen, som da opstillingen kom, det ændrede det lige til 20-80 i stedet for 40-60

        Comment


          #5
          Kom nu for pokker. De må være friske de fleste.

          Comment


            #6
            Så har alle forsvarsspillere, samt Myse, smidt dumme bolde væk... spillet et kvarter.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Jeg syntes vi omgående skal forlænge og øge Thranes kontrakt. Jeg kan godt se potentialet i ham, på samme vis som Kent så i AaB. Ville næsten sige en livstids kontrakt.
              Ironi kan være anvendt

              Comment


                #8
                Nope fra 15-85 til 5-95

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jeg syntes vi omgående skal forlænge og øge Thranes kontrakt. Jeg kan godt se potentialet i ham, på samme vis som Kent så i AaB. Ville næsten sige en livstids kontrakt.
                  Ironi kan være anvendt
                  Tak, fordi du skrev det ned ironien. Var allerede bekynret om dig...; -)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Det var fint spillet af C. Nielsen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Har været et par fine opbygninger, men indlæggene rammer ikke nogen..
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Venner, venner, venner. Jeg har lige fået et lille stream op på min mobiltelefon, som jeg kan skimte en gang i mellem uden lyd. Jeg er på arbejde, og vil så gerne følge med, jeg elsker pokalen. Så updates, please! Hvis nogen har tiden og lysten, så ville det være ekstremt værdsat!!

                        Comment


                          #13
                          Hold kæft hvor er de ubehagelige på dødbolde og i luften

                          Comment


                            #14
                            Kæmp nu videre!!! han fløjter jo ikke.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Der var vi mildest talt heldige.

                              Comment

                              Working...
                              X