Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karaktertråd Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Synes at det er rigtig fedt hvad du gør der. Og hvis det er ikke muligt at forenkle arbejde med computerhjælp og derfor er det nødvendigt at begrænse det så er det o.k. (uafhængigt om jeg er med). Alle kan ja deltage i karaktergiving - og det ville være fint hvis det bliver igen mere - og du vælger bare flere for evalueringen.
    Ville være fedt hvis vi finder også igen en mulighed at diskutere de forskellige karakterer igen. Det var altid meget interessant. Er det muligt for dig når vi gør det igen i tråden eller gør det det hele alt for problematisk?
    Karaktererne kan altid debatteres i ranglistetrådene, det stoppede bare :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      er det ikke muligt at have samtlige spillere på listen, som du poster. Du skriver 0 ud for de spillere der ikke skal gives point. Behold samme rækkefølge hver gang. Kan du så ikke copy/paste alle afgivne karakterer direkte over i excell, en efter én og lade den regne det hele ud?
      Jeg har ikke det store kendskab til/stort set intet kendskab til excel ... men tror ikke man kan kopiere ind i det der grid på den måde, uden at jeg ved det.
      Alle måder der kunne simplificere arbejdet er jeg frisk på at implementere, men så skal der være en med kendskab til det der sætter mig ind i det :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Karaktererne kan altid debatteres i ranglistetrådene, det stoppede bare :).
        Fint, så fejlede jeg fordi mente at huske at det ville gøre det sværere for dig at evaluere. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Det kunne vel også være rigeligt med en enkelt opgørelse om måneden/hver anden måned, og ikke efter hver kamp.

          Det kunne vel løsne lidt op. :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Fint, så fejlede jeg fordi mente at huske at det ville gøre det sværere for dig at evaluere. :-)
            Det var i karaktertråden, ikke i ranglistetråden :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              TEST:

              Gryte 10
              Desler 10
              Joao 0

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                TEST:

                Gryte 10
                Desler 10
                Joao 0
                TEST 2

                Gryte 5
                Desler 7
                Joao 3

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg har ikke det store kendskab til/stort set intet kendskab til excel ... men tror ikke man kan kopiere ind i det der grid på den måde, uden at jeg ved det.
                  Alle måder der kunne simplificere arbejdet er jeg frisk på at implementere, men så skal der være en med kendskab til det der sætter mig ind i det :).
                  Jeg har lige lavet to tests (se ovenfor), hvor jeg lavede en tabel i Word, som jeg udfyldte og copy/pastede ind i en besked. Jeg copy pastede den ud i word igen og ændrede karaktererne og copy/pastede den ind igen. Hvis man Copy/paster den nye tabel tilbage i Excell, placerer navn og karakter sig i hver sin kolonne. De betyder at du kan gøre det meget lettere ved at bruge mit forslag tidligere i tråden. Dem som copypaster dit skema ud i word, taster og copy paster retur kan så nemt deltage i afstemningen. Det vil med lidt øvelse tage dig 5-10 minutter at flytte alle karakterer og så skal du bare have lavet en formel der kan udregne snit etc. Så regner den alt det ud selv J

                  Comment


                    #24
                    Beklager forsinkelsen
                    S. M. Grytebust 8



                    M. Desler 6



                    J. Tverskov 7


                    F. Tingager 7


                    J. B. Laursen 6


                    M. Greve 8


                    I. Uzochukwu 5


                    J. J. Thomasen 6


                    R. Joensson 2


                    A. K. Jacobsen 4


                    N. Helenius 5

                    Edmundsson 6
                    Casper N. 3

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      TEST 2

                      Gryte 5
                      Desler 7
                      Joao 3
                      Jeg har testet det lidt også og kan sagtens se at det kan spare lidt tid, men mængden af tal er den store faktor ... hvis vi f.eks siger at der er 20 der giver karakter, jeg kan jo ikke kopiere det ind direkte da der vil stå et navn ved hvert tal ...
                      Ellers skal navnene sløjfes i karaktergivningen og der skal kigges på rækkefølgen i toppen.

                      Jeg ved sgu ikke.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg har testet det lidt også og kan sagtens se at det kan spare lidt tid, men mængden af tal er den store faktor ... hvis vi f.eks siger at der er 20 der giver karakter, jeg kan jo ikke kopiere det ind direkte da der vil stå et navn ved hvert tal ...
                        Ellers skal navnene sløjfes i karaktergivningen og der skal kigges på rækkefølgen i toppen.

                        Jeg ved sgu ikke.
                        Du kan bare nøjes med at kopiere søjlen med karaktererne.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Du kan bare nøjes med at kopiere søjlen med karaktererne.
                          Ikke umiddelbart nej, i hvert fald ikke hurtigt.
                          Men fair nok ... jeg lukker den her for mit vedkommende, der er simpelthen for meget arbejde i det, hvis der skal være et ubegrænset antal.
                          Last edited by Entusiastens; 02-11-2017, 15:26.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Et forslag: Hvis man har et googledrev, kan man oprette et åbent exceldokument, hvor dem der har fået linket (altså dem der har tid og lyst til at give karakterer hver uge), kan skrive deres karakter direkte ind i excelarket, det må vel spare tid?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Et forslag: Hvis man har et googledrev, kan man oprette et åbent exceldokument, hvor dem der har fået linket (altså dem der har tid og lyst til at give karakterer hver uge), kan skrive deres karakter direkte ind i excelarket, det må vel spare tid?
                              Jeg ejer ikke sådan et og er ikke vildt meget til google.
                              Men ja, i princippet kunne det fungere :) ...
                              Jeg forsøgte bare at finde på noget der kunne fastholde værdien af ranglisten og samtidig korte tidsforbruget ned ... helt fair at folk ikke var med på den.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X